Hop til indhold
Joey Joe Joe

Sugar-diller

Recommended Posts

Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Jaaaaah, jeg vil også være med :D 

@TboneDK, du behøver ikke at argumentere for at denne her tråd er ubrugelig og meningsløs - det er vist et faktum. 

Jeg forstår bare ikke, hvordan man til at starte med kan andet end bare at tænke "nå okaaaaay" - forstår ikke den voldsomme irritation.

Mænd kan altså også have PMS :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Mænd kan altså også have PMS :D:P

Er det ikke bare noget vi bliver udsat for?!?.....

Altså vi har det ikke, men får symptomerne at føle og af frygt for hvad der kan ske hvis vi tirrer "udyret", så går vi i flyverskjul? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Jaaaaah, jeg vil også være med :D 

@TboneDK, du behøver ikke at argumentere for at denne her tråd er ubrugelig og meningsløs - det er vist et faktum. 

Jeg forstår bare ikke, hvordan man til at starte med kan andet end bare at tænke "nå okaaaaay" - forstår ikke den voldsomme irritation. Hvor sjovt ville det i stedet lige have været, hvis der ikke var kommet én eneste reaktion!? Så havde Joey bare siddet og tænkt "eeeeij, er der slet ingen der tror på, jeg er en ordentlig tyr af en verdensmand?" 

Whahaha :D 

Hej Nikita

Det var, som der er skrevet i det oprindelige indlæg, en anbefaling af fænomenet sugardating. Ikke andet. Andet bør man ikke læse ud af det.

Skal vi ikke lukke den her, når nu nogen har givet udtrykt for frustationer foranlediget af indlægget.

 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 23/8/2017 at 03:47:

Dog kan man bruge din kommentar til endnu mindre ;)

det kan da godt være hr erfarne bruger, men jeg har da i det mindste en grund til at skrive det jeg skriver.....Hvad er dit grundlag ?????? Er det at skyde sig selv i foden ??

Alene her på side 1 på dit indlæg er du nu kommet med ikke mindre end 7 dumme kommentarer ( inkl dit indlæg). At kalde dig erfaren bruger er da virkeligt at gøre eroguide til skamme, da det jo er antal indlæg der gør dig til en såkaldt "erfaren bruger", og hvis det er erfaring at komme med så mange dumme kommentarer på så kort tid som gør en erfaren, håber jeg ikke jeg får den status på noget tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle skrev, den 25/8/2017 at 15:55:

Det siger også meget om dig, at du altid kritiserer andre herinde og er så negativ i 9/10 af dine kommentarer.

Flot sagt af en "gæst"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle skrev, den 27/8/2017 at 17:19:

Jo det passer. Du fik også en advarsel fra en administrator da du kommenterede på mit første indlæg herinde, fordi din tone var totalt upassende.

Ja for du kan vel i bund og grund ikke få en advarsel så længe du bare er gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle skrev, den 30/8/2017 at 01:33:

Det er også okay at stoppe den, når du tabte den så grumt ;) Bedre held næste gang ven

Tror da lige du skal glemme det der med "ven" hr gæst !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
youngatheart skrev, for 10 timer siden:

Flot sagt af en "gæst"

Ha ha, han var nok ikke gæst dengang tråden var frisk. Altså i august sidste år. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 13 timer siden:

Ha ha, han var nok ikke gæst dengang tråden var frisk. Altså i august sidste år. :D

Neej det kan du da have ret i, men hvad skulle grunden til at være medlem, og så pludselig at gå til gæst så være. den fanger jeg ikke helt, med mindre det er fordi han vil slippe for advarsler af admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Neej det kan du da have ret i, men hvad skulle grunden til at være medlem, og så pludselig at gå til gæst så være. den fanger jeg ikke helt, med mindre det er fordi han vil slippe for advarsler af admin.

Han kan jo ha' slettet sin profil af andre årsager, end frygten for en advarsel?  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...