Hop til indhold
Joey Joe Joe

Sugar-diller

Recommended Posts

Lige så sjovt (og lidt weird) det er, at Joey stolt blærer sig med at have præsteret at dyrke ubeskyttet sex (som i nana nanana :P), ligeså sjovt er det altså, hvor sure andre kan blive over ikke at vide, hvor de kan få samme tur! :D (Nana nanana :P)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 57 minutter siden:

Lige så sjovt (og lidt weird) det er, at Joey stolt blærer sig med at have præsteret at dyrke ubeskyttet sex (som i nana nanana :P), ligeså sjovt er det altså, hvor sure andre kan blive over ikke at vide, hvor de kan få samme tur! :D (Nana nanana :P)

Hvem er hende "Nana Nanana" og hvor arbejder hun henne?

:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 41 minutter siden:

Hvem er hende "Nana Nanana" og hvor arbejder hun henne?

:D:P

Det kan jeg ikke huske, men jeg lugter stadig af hendes safter........ :D:huh: Altså hyldebær...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 30 minutter siden:

Det kan jeg ikke huske, men jeg lugter stadig af hendes safter........ :D:huh: Altså hyldebær...

Mmmm... lyder dejligt! Er det økologiske franske hyldebær?? Jeg har nemlig hørt, at øko-fransk skulle være del af konceptet "ubeskyttet sex"....

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 minutter siden:

Mmmm... lyder dejligt! Er det økologiske franske hyldebær?? Jeg har nemlig hørt, at øko-fransk skulle være del af konceptet "ubeskyttet sex"....

:lol:

Hmm, hyldebær...økologi....fransk.... Sikke en fin og fornem blanding! 

Jeg siger JA! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
youngatheart skrev, for 14 timer siden:

Tænk sig at have lavet 502 indlæg, og stadig ikke vide hvad en anmeldelse går ud på...gud fri mig vel hvor det siger meget om dig.

Det siger også meget om dig, at du altid kritiserer andre herinde og er så negativ i 9/10 af dine kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Tænk sig at have lavet 502 indlæg, og stadig ikke vide hvad en anmeldelse går ud på...gud fri mig vel hvor det siger meget om dig.

Det er tilladt at lave generelle anmeldelser af en form for købesex. Indlægget blev ikke skrevet for at gøre nogen sure.

Del dette indlæg


Link til indlæg

youngatheart m.fl. stop stop stop nu, Joey Joe Joe, har jo klart nok ikke lavet en anmeldelse, men blot delt sin glæde ved at have sex med en ung pige unden kondom, noget som bestemt er muligt i SD universet (jeg havde det for to dage siden med en 19-årig, sød, mellemøstlig pige, som fortalt at hun tændte voldsomt på modne mænd og gerne ville besøge mig igen - gratis. I am not kidding). 

Så, jeg foreslår, at man enten giver thumbs up eller bare ignorere Joey Joe Joes ganske korte kommentar. Få jer et liv. Få noget mere sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, den 25/8/2017 at 15:55:

Det siger også meget om dig, at du altid kritiserer andre herinde og er så negativ i 9/10 af dine kommentarer.

Passer jo ikke ! Jeg laver faktisk en del "rigtige" anmeldelser, med både bynavn samt link osv osv, men du hæfter dig så bare ved de negative kommentarer jeg kommer med, fordi jeg synes der er ufatteligt mange tumber som kommer med en masse totalt ubrugbart.  Prøv du også at se positivt på de anmeldelser jeg kommer med fra den virkelige verden, hvor der intet er at tage fejl af allerede fra starten at mine indlæg kan du uden at trykke på linket til artiklen se om det er noget du kan bruge til noget, og om det overhovedet er noget der ligger i dit område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 25/8/2017 at 10:18:

Lige så sjovt (og lidt weird) det er, at Joey stolt blærer sig med at have præsteret at dyrke ubeskyttet sex (som i nana nanana :P), ligeså sjovt er det altså, hvor sure andre kan blive over ikke at vide, hvor de kan få samme tur! :D (Nana nanana :P)

Er ikke helt sikker på det er fordi andre er så stupide at de vil dyrke sex uden kondom, tror mere det er fordi de fleste synes det er et tåbeligt indlæg at skrive, fordi det absolut intet kan bruges til. Det er da heldigvis få tallet der leger russisk roulette ved at dyrke sex uden kondom. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 11 timer siden:

Er ikke helt sikker på det er fordi andre er så stupide at de vil dyrke sex uden kondom, 

Ja okay, men det ville jeg faktisk næsten bedre kunne forstå...

At man derimod bliver så vred og aggressiv over manglende information på én person, som man så ikke engang er interesseret i, virker da helt godnat! :huh: Og sjawt! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Ja okay, men det ville jeg faktisk næsten bedre kunne forstå...

At man derimod bliver så vred og aggressiv over manglende information på én person, som man så ikke engang er interesseret i, virker da helt godnat! :huh: Og sjawt! :D 

Præcis haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
youngatheart skrev, for 15 timer siden:

Passer jo ikke ! Jeg laver faktisk en del "rigtige" anmeldelser, med både bynavn samt link osv osv, men du hæfter dig så bare ved de negative kommentarer jeg kommer med, fordi jeg synes der er ufatteligt mange tumber som kommer med en masse totalt ubrugbart.  Prøv du også at se positivt på de anmeldelser jeg kommer med fra den virkelige verden, hvor der intet er at tage fejl af allerede fra starten at mine indlæg kan du uden at trykke på linket til artiklen se om det er noget du kan bruge til noget, og om det overhovedet er noget der ligger i dit område.

Jo det passer. Du fik også en advarsel fra en administrator da du kommenterede på mit første indlæg herinde, fordi din tone var totalt upassende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 12 timer siden:

Ja okay, men det ville jeg faktisk næsten bedre kunne forstå...

At man derimod bliver så vred og aggressiv over manglende information på én person, som man så ikke engang er interesseret i, virker da helt godnat! :huh: Og sjawt! :D 

Godt så.. der er så meget kvinder ikke forstår ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, for 8 timer siden:

Jo det passer. Du fik også en advarsel fra en administrator da du kommenterede på mit første indlæg herinde, fordi din tone var totalt upassende.

Kan jeg ikke huske, men jo det pisser mig af at man et sted som dette ikke kan være mere oplysende. Hvis man ikke er det, er det jo ikke en skid værd uanset hvad i mener !

Hvad synes du selv ubrugelige oplysninger kan bruges til ???   Hvad foretrækker du selv ( hvis du altså ikke kun bruger stedet som en chat side som så mange). Vil du helst have gode og brugbare anmeldelser med links osv, eller synes du selv det er meget sjovere at skulle søge på nettet i håbet om at finde ud af hvad indlæggene drejer sig om. Du må meget gerne være ærlig her !

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Godt så.. der er så meget kvinder ikke forstår ;-)

Uuh, en mand der kaster chauvinist-kortet må for alvor være løbet tør for argumenter. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
youngatheart skrev, den 28/8/2017 at 01:57:

Kan jeg ikke huske, men jo det pisser mig af at man et sted som dette ikke kan være mere oplysende. Hvis man ikke er det, er det jo ikke en skid værd uanset hvad i mener !

Du efterspørger min mening, men du er jo ikke interesseret i en debat og andres meninger. Det har du heller ikke været i andre tråde herinde, du råber bare højere for at få ret, hvis man har en anden mening end din.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, for 15 timer siden:

Du efterspørger min mening, men du er jo ikke interesseret i en debat og andres meninger. Det har du heller ikke været i andre tråde herinde, du råber bare højere for at få ret, hvis man har en anden mening end din.

Godt så..gider ikke diskutere det med dig, og vi holder bare her. Fortsæt du blot med dine holdninger om at vi ikke behøver at hjælpe hinanden herinde mest muligt, og kør du dit eget løb. Tak for snakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 28/8/2017 at 08:26:

Uuh, en mand der kaster chauvinist-kortet må for alvor være løbet tør for argumenter. :) 

Nææ men gad ikke rigtigt at fortsætte diskussionen længere, da den jo ikke får en ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Det er også okay at stoppe den, når du tabte den så grumt ;) Bedre held næste gang ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Nikita Darling skrev, den 25/8/2017 at 10:18:

Lige så sjovt (og lidt weird) det er, at Joey stolt blærer sig med at have præsteret at dyrke ubeskyttet sex (som i nana nanana :P), ligeså sjovt er det altså, hvor sure andre kan blive over ikke at vide, hvor de kan få samme tur! :D (Nana nanana :P)

Jeg tænker ikke de fleste, der har kommenteret på den "anmeldelse" går efter at få pigens navn, for at besøge hende.
Tror mere, at det vi påpeger, er at uden et navn, så kan alle sidde op lave "anmeldelser" til højre- og venstre - som IGEN er lige så meningsløse som denne.

Hvorfor? Fordi - som udgangspunkt, kan det være fri fantasi - og for det andet, er der jo ingen der kan bruge en anmeldelse af en pige, man ikke ved hvem er, til at danne grundlag for at BESØGE - eller HOLDE SIG VÆK..

En bil-anmelder, da bare skriver at bilen køre godt, fin rummelig osv. uden at angive MÆRKE - hvad kan man bruge det til ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 20/8/2017 at 23:02:

Min diller dufter så dejlig af missesaft fra en 21 årig sugarbabe :D

For jeg har nemlig bollet med en sugarbabe uden gummi idag :)

Det er så meget bedre end GP'er. En anbefaling til alle, der ikke har prøvet sugardating endnu!

Din "anmeldelse" får dig til at fremstå som en umoden pupertets-dreng, der praler om sine erobringer til kammeraterne. :rolleyes:

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Fatter ikke at denne intetsigende tråd kører videre. Fatter heller ikke at jeg gør mig selv skyldig i at forlænge den. :lol: Må være kaffemangel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 4 timer siden:

Fatter ikke at denne intetsigende tråd kører videre. Fatter heller ikke at jeg gør mig selv skyldig i at forlænge den. :lol:

Jaaaaah, jeg vil også være med :D 

@TboneDK, du behøver ikke at argumentere for at denne her tråd er ubrugelig og meningsløs - det er vist et faktum. 

Jeg forstår bare ikke, hvordan man til at starte med kan andet end bare at tænke "nå okaaaaay" - forstår ikke den voldsomme irritation. Hvor sjovt ville det i stedet lige have været, hvis der ikke var kommet én eneste reaktion!? Så havde Joey bare siddet og tænkt "eeeeij, er der slet ingen der tror på, jeg er en ordentlig tyr af en verdensmand?" 

Whahaha :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...