Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst mange rigtige gode anmeldelser besluttede jeg mig for at det var der jeg måtte hen, så jeg bestilte en tid til dagen efter.

Gik lidt rundt i byen for at få tiden til at gå da jeg havde nogen timer inden min tid, da jeg havde ca halvanden time tilbage besluttede jeg for at tage chancen og se om det var muligt at komme til allerede der, så jeg ringede på og en sød og meget smilende kvinde åbnede døren og bød mig ind spurgte om de havde travlt og at jeg havde en tid lidt senere og ja der masser af tid til mig, hun spurgte om jeg havde bestilt tid til ghib (gib) ville gerne have svaret ja men havde kun fået en tid, så snakkede hun med den anden som var der og jeg blev spurgt om jeg havde lyst til begge to og det kunne man da ikke sige nej tak til.

De sagde det kostede 2000 og tænkte at hvis anmeldelserne var rigtig ville det ikke være så galt og to kvinder i en time lyder heller ikke dyrt for mig.

Jeg blev vist ind i et rum hvor de på vej derhen tog kærligt foran og bagpå, så gik de ud af rummet og jeg gjorde mig klar på briksen, kort efter kom den ene tilbage og spurgte om jeg ville have et bad og at jeg kunne få både før og efter og ja det ville jeg gerne da jeg foretrækker at være frisk fra bad når man kommer på besøg, på vej derud skulle der osse lige tages lidt kærligt på den bette og et lille klask i numsen.

Efter badet lagde jeg mig på sengen og blev smurt lidt ind i olie og skulle derefter vende mig rundt og så fik den bette en suttetur af hende med ”store” bryster mens den anden med de små bryster satte sig på mit ansigt så jeg osse kunne slikke.

Der gik ikke lang tid inden hende med de store bryster satte et gummi på og begyndte at ride mig kort efter hoppede hende med de små bryster af og der gik ikke lang tid før de skiftede plads og samme senarie skete men hende med de små bryster hoppede af og gav mig en ordentlig suttetur som jeg ikke kunne klare og kom i munden på hende og hun blev bare ved med at sutte løs, meget kort tid efter blev jeg spurgt om jeg ville have mere og det kunne jeg ikke sige nej til og sagde vi godt kunne forsøge da jeg ikke er 20 mere.

Så blev jeg spurgt hvem jeg ville have og kunne ikke bestemme mig og suttede mig lidt skift inden hende med de store bryster smed sig om på alle fire så jeg kunne tage hende bagfra men de havde åbenbart gjort så godt eet arbejde at den ikke rigtig havde kræfter til at blive ordentlig stiv, så sagde hende med de store bryster at jeg bare kunne komme i ansigtet på hende skulle dog selv gøre arbejdet hvilke jeg godt kunne leve med den anden satte sig ved siden af mig og begyndte at lege med sig selv,  hold nu ferie jeg var liderlig men den bette ville ikke mere og måtte opgive hvor efter de sagde at de havde vundet og det grinte vi så af.

Skulle så have et bad og de fulgte begge med og gv mig et bad og forsøgte at få gang i den igen men den ville bare ikke de havde gjort et alt for godt arbede det var dejligt men møg irriterende at den ikke ville mere og når den endelig skulle finde på at gøre det hvorfor så lige der hvor man havde lyst til bare at fortsætte hele dagen.

Det er absolut et sted jeg godt kunne komme igen og håber den virker bedre næste gang.

Alt i alt en rigtig god og dejlig oplevelse med hygge, grin og dejlig sex.

Jeg kender ikke deres navne så derfor det blev til små og stor bryster og det er ikke for at genere dem eller noget men den eneste måde for andre at kende forskel på dem håber jeg.

 

MVH

Gizand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Har besøgt Jip/Gib flere gange. Hun er sgu dejlig. Vidste dog ikke at de praktiserede c.i.m. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetRelief skrev, for 24 minutter siden:

Ser de godt ud begge to?

det er ikke super modeller, jeg syntes de er pæne og deres humør og deres måde at være på gør at man glemmer alt om de eventuelt ikke er så pæne i deres øjne.

håber det hjalp lidt vi er jo alle forskellige og ser skønhed på forskellig vis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange. 2 gange med en knap så god oplevelse, og 2 gange med jib hvor det altid er endt med c i m, dog uden slug. Så måske er det lidt afhængig af hvem det er. Alle gange har jeg givet 1000 for en time. Synes jeg har læst at jib tager anal, men det har jeg ikke prøvet, men vil undersøge det næste gang jeg måtte få "tid" til at komme forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
gizand skrev, for 1 time siden:

det er ikke super modeller, jeg syntes de er pæne og deres humør og deres måde at være på gør at man glemmer alt om de eventuelt ikke er så pæne i deres øjne.

håber det hjalp lidt vi er jo alle forskellige og ser skønhed på forskellig vis

En lidt speciel formulering eller forstod jeg den ikk? Du skriver, ikke er så pæne i deres øjne???

Deres øjne er netop der de er smukke, I know <3 altså ud over de er naturlige smukke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 6 timer siden:

En lidt speciel formulering eller forstod jeg den ikk? Du skriver, ikke er så pæne i deres øjne???

Deres øjne er netop der de er smukke, I know <3 altså ud over de er naturlige smukke :D

Argh var begyndt at blive lidt træt det skulle selfølgelig være pæne i andres øjne

boner skrev, for 7 timer siden:

Har været der flere gange. 2 gange med en knap så god oplevelse, og 2 gange med jib hvor det altid er endt med c i m, dog uden slug. Så måske er det lidt afhængig af hvem det er. Alle gange har jeg givet 1000 for en time. Synes jeg har læst at jib tager anal, men det har jeg ikke prøvet, men vil undersøge det næste gang jeg måtte få "tid" til at komme forbi.

Ja har osse læst at hun tager anal men blev desværre ikke til noger denne gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer nu ikke bag på mig at Gib sluger. Det gjorde hun den ene gang - men ikke sidste - jeg var der! Og så syntes hun, vi skulle dele ved at kysse. ;-)  Lidt specielt, men okay.. Vedr. prisen for begge på 2000, der har Gib mere end antydet at det kunne klares for 1500.

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
gizand skrev, den 21/8/2017 at 07:15:

Argh var begyndt at blive lidt træt det skulle selfølgelig være pæne i andres øjne

Ja har osse læst at hun tager anal men blev desværre ikke til noger denne gang

Nogen der har fået analsex af Gib?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 8 timer siden:

Nogen der har fået analsex af Gib?

 

Hvis du søger på stedet her på siden så er der nogen som har nævnt det men kan ikke huske hvem det er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nappet Jib 3 gange, og hun har gjort et fint stykke arbejde hver eneste gang. Hun er dejlig naturlig, og jeg går for det meste efter hende. Normalt er jeg ikke en hund efter anal, og afslutter som regel i hendes mund, men hun har tilbudt der nogle gange... Så øhm... næste gang, så bliver der sport i 2'eren.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 22/8/2017 at 12:59:

Det kommer nu ikke bag på mig at Gib sluger. Det gjorde hun den ene gang - men ikke sidste - jeg var der! Og så syntes hun, vi skulle dele ved at kysse. ;-)  Lidt specielt, men okay.. Vedr. prisen for begge på 2000, der har Gib mere end antydet at det kunne klares for 1500.

Ang pris så kan det være de prøvede at få lidt ekstra eller at jeg var helt ny ved dem jeg skal ikke kunne sige det men hvis jeg får samme service næste gang syntes jeg ikke de 2000 var for meget men det er osse bare min mening men kan jo altid prøve at få dem til 1500 næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...