NoBS 1078 Skrevet 20. August, 2017 Ror gennem den returnerede narcissist tråd buttet tøs med hang til artificial sol. Tripper over Østjysk Hadsten fristelser - og tæller portemonnæens sørgelige rester. Mangler clairvoyant bashing - savner den bedrevidende ignorance gemt i Kruger-Dunning effekten. Lader min nye tøjte iklæde sig sit Nurse Betty draperi og exhibitionerer hende på hotellets altan. Finder glæde i dumpning af to gamle fæstemøer - min ringmur skal ingen sådan beskyde. Trækker langemand til fototerrorist i vejsiden - min hast er min sag. Køber billet til Parisisk odyssé - den nye tøjte forsikrer ridt på Place du Tertre. Dyrker vor site - undtagen nidkære suresener er livet dejligt - præcis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 20. August, 2017 Dejligt, omsider at høre fra dig igen Yahya... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 20. August, 2017 Anilingus skrev, for 32 minutter siden: Dejligt, omsider at høre fra dig igen Yahya... Tak - men forlod du ikke vor site? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 21. August, 2017 NoBS skrev, for 14 timer siden: Tak - men forlod du ikke vor site? Tjo, det gjorde jeg vel - og som du kan se, ikke helt alligevel... Livet leves som bekendt forfra, men skal sommetider tages hårdt bagfra, for at give mening... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 21. August, 2017 Glad for du er blevet her @Anilingus ..... Du højner niveauet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg