Hop til indhold
kattjakt

Marlene med veninde ojojoj Club Mon Cherie

Recommended Posts

Hej på er!

Ojojoj:D er passende för dagens trekant. 

Vi börjar fra början. Er ju ett stort fan av trekanter, gruppsex, sexparty och gangbangs. Efter mange trekanter med två piger vet jeg att pigerne må vare bekväme tillsammen för en god trekant. Då jeg såg Marlene arrangerede dette set up med en veninde som icke er in the biz kende jeg. Dette er en must do för mig. Jeg kunde icke förre gang men idag var THE DAY!!:D

Jeg har treffet Marlene mange ganger. Vi har treffets one on one igen och igen över tid. Marlene har en positiv energi som er speciell. Sedan var det en pause en tid men sedan treffede jeg Marlene på hendes förste sex party på Mon Cherie. Hon var en egte stjerne på sex party redan förste gang.:wub:

Idag var min förste standard trekant med Marlene. Mine förväntninger var store men begge pigerne levde opp till desse i samspel med min för dagen fine form. :D

Marlenes veninde er lidt mer petite med dejlige siliconebryster som passer hendes slanke och fit krop. Begge pigerne var ALL IN och jeg kan icke finde något att klage på. Bare dejlig sex på tre!!

Om ni som jeg haft mange trekanter så kan denne set up bli en topp opplevelse även för er. För mig placerade sig denne, som förventet, i den absolute top nivån.

Om ni icke haft mange eller ingen trekant så er Marlene med veninde ett gott team för en förste gang. Jeg hade en meget dejlig tid med begge pigerne och kan bare säge ojojoj vad gott!:D Jeg kommer smile under hele vejen hem.

Och för de som vill treffe en egte stjerne i sexparty, kom den 1e september. Marlene, Trine Tease och Lea. Jeg har icke treffet Lea men Marlene och Trine er begge super på party. Och dessutom kan ni ju treffe mig...:-o..:P;)

Tak till Marlene och veninde för en meget, meget dejlig menage a trois. Fra start till mål. Dessutom finder jeg Club mon cherie som ett gott sted. Meget space och olike spännande alternativ för sex. Speciellt med två piger med denne indlevelse!:wub:

Ha det fint alle! /A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 29 minutter siden:

Och dessutom kan ni ju treffe mig...:-o..:P;)

Man gleder seg ;):wub:

Jeg regner med vi prates da, men litt redd jeg kanskje ikke klarer å få det til. 

Takk for anmeldan, ventet jo på den :) 

E

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...