Hop til indhold
Sexdyretxxx

Måske hende her...

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Skriv til hende, at du gerne "ser noget dansk" ved siden af hende - f.eks. en avis... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexdyretxxx skrev, 1 time siden:

God idé :) Gider de det...

Det ville da være dejligt hvis de rent faktisk ville det. Jeg tror nu ikke du skal regne med, at du får tilsendt nogle bekræftende billeder.  Lad os antage at billederne er ægte, samt at kvinden modtager rigeligt med henvendelser og besøg.  Umiddelbart vil jeg tro, at den slags forespørgsler kan skabe følgende reaktioner

!) Det gider hun ikke at bruge tid på. Hun føler sikkert at hun bruger ligeligt med tid på at besvare alverdens spørgsmål

2) hun bliver sur over at blive mistænkt for at anvende fakebilleder

3) Hun svarer høfligt. Billederene er af mig, så du skal ikke være bekymret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det ville da være dejligt hvis de rent faktisk ville det. Jeg tror nu ikke du skal regne med, at du får tilsendt nogle bekræftende billeder.  Lad os antage at billederne er ægte, samt at kvinden modtager rigeligt med henvendelser og besøg.  Umiddelbart vil jeg tro, at den slags forespørgsler kan skabe følgende reaktioner

!) Det gider hun ikke at bruge tid på. Hun føler sikkert at hun bruger ligeligt med tid på at besvare alverdens spørgsmål

2) hun bliver sur over at blive mistænkt for at anvende fakebilleder

3) Hun svarer høfligt. Billederene er af mig, så du skal ikke være bekymret.

Rigtig godt svar, men der er ét eller andet galt med, at én pige, som bare tænder adskillige mænd i et andet land - hun har brug for, at rejse til det andet land. 

Der er et indlæg i Jylland / anmeldelser, hvor, at endnu én, én er blevet snydt. 

Jeg tror desværre, at mange mænds falder lige så hurtigt, som de bliver liderlige =vi kan ikke hjælpe dem. 

Ydermere kan man jo se på de store annoncesider, at der er utrolig mange piger fra andre lande. 

Og annoncesiderne ta'r deres penge - uanset deres billeder. Og de er lige rådne. 

Hvad skal man så gøre..? 

Man må selv lave finger-spitzen-gefühl-system, der gør, at man ikke bliver snydt. 

Good luck... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@WhoKnowsWhat

Ved ikke om jeg har forstået hele dit indlæg korrekt, men jeg synes også at det er et mega problem, at en stor del at markedet anvender andres billeder, og billeder der ikke tilnærmelses vis ligner pigen/kvinden.

Nu er der så heldigvis forskel på annoncesiderne. F.eks kan man på Annoncelight, når man står på en annonce, hvor man ved at billederne er fake, trykke på knappen raportere annoncen. Gør man det får man et billede frem hvor man kan angive årsagen. Der er flere valg muligheder, men et af valgmulighederne er: Brug af andres billeder. Gør man det skal man som dokumentation angive et link, der bekræfter at det ikke kan være pigen. Altså samme procedure som mange allerede benytter, man googler billederne.

Hvis nu flere og flere brugte denne facilitet, ville en stor del at fakebilleder forsvinde på AL. Jeg synes også at hele faciliteten omkring indrapportering af dårlige annoncer, sender et fint signal fra AL´s side om, at de rent faktisk ønsker troværdige annoncer på deres site - Der gør man ikke på alle andre sites.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Citeret fra The Voice's sidste indlæg;

"Hvis nu flere og flere brugte denne facilitet, ville en stor del at fakebilleder forsvinde på AL. Jeg synes også at hele faciliteten omkring indrapportering af dårlige annoncer, sender et fint signal fra AL´s side om, at de rent faktisk ønsker troværdige annoncer på deres site - Der gør man ikke på alle andre sites.  "

 

I mine øjne er den eneste form for troværdighed, hvis man gør noget aktivt. 

Gå ud og tjek billederne..!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...