Hop til indhold

Recommended Posts

Polske piger plejer at være ganske pæne og det generelle prisniveau i landet gør det ikke mindre interessant..

Har prøvet at finde nogle sider på nettet med bordeller i Wroclaw, men det var squ' lettere at finde bordeller i København og Barcelona..

 

Anyway-På grund af det lave prisniveau i landet:

we_love_poland.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af pæne piger her, og også masser af sex for penge. Det er bare lige med at finde de gode steder, hvilket godt kan være svært som udlænding. Der er nemlig også masser af steder der bare gerne vil have flest muligt af dine penge ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Masser ... men hvis man læser de erfaringer udlændinge har med at få kontakt til dem, så skal der held og masser af benarbejde til. De selvstændige piger opgiver som regel ikke præcis adresse, så man skal ringe til dem. Det er efter sigende noget nemmere, hvis man kan sproget. Så er det også ret udbredt med fake billeder. Men jeg har aldrig selv prøvet de private her i Polen

Odloty.pl

Roksa.pl

Med flere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk en rigtig fin by, især her om sommeren. Masser af barer, restaurenter osv, der sker en masse på byens torv om aftenen. Adskillige shoppingcentre rundt omkring hvis man er til det.

Byen minder lidt om København i størrelse og på den måde, at den har en bykerne af gamle, flotte bygninger. De fleste er bygget dengang området var tysk. Men bymidten er også ganske rolig. Selvfølgelig er her trafik, men der er f.eks ikke konstant larm fra udrykninger og lignende.

Så er der en masse flotte kvinder på gader og stræder. Hvis man er til fyldige brystet,  er det også stedet, for her er mange kvinder, der er temmelig veludrustede. Jeg vil mene gennemsnittet er væsentligt højere end i DK, og de forsøger ikke at skjule det med løst tøj.

... og så er det faktisk lykkedes mig at få en date via Tinder, selv om jeg i min profil skriver jeg kun er på besøg, og antyder at jeg ikke er ude efter fast forhold!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Wroclaw er faktisk ok, med hensyn til udbud. de fleste bordeller ligge omkring Plads Solna (blomstertorvet) i centrum, men jeg foretrækker private, mest fordi bordellerne primært er betjent af Rumæner og Russer piger,  der kan give ekstra udfordringer med sproget, og de steder har ofte Russiske bagmænd.

Roksa.pl og odloty.pl er god hjælp, gå ikke efter de billigste :-) det kan godt betale sig at give lidt mere 200Zl + og du er godt på vej, ellers er taxi chaufførene, som i alle andre lande, ganske hjælpsomme, men en lille ekstra ydelse seføli` 

Husk kontanter, der er masser af vekselmuligher i og omkring Centrum, det kan godt betale sig at "shoppe" lidt rundt, og hvis de vil veksle større beløb +5000 DK så spørg om en bedre kurs :-) der er ikke altid det lykkedes, men det er værd at prøve.

Sproget er ikke det store problem mere, de fleste unge taler et rimelig engelsk, med det taget kegler hvis du kan bare lidt af sproget :-)  

God tur :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...