Bebop 9572 Skrevet 24. December, 2017 Eskempelvis denne video er helt sikkert ulovlig og den der har optaget den kan straffes. Det overrasker mig at eb.dk tør offentliggøre den, for det er temmelig sikkert også ulovligt og sløring af personerne gør ikke fra eller til: https://ekstrabladet.dk/flash/efter-oralsex-paa-bodega-susan-k-fyret/6968365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 25. December, 2017 Bebop skrev, for 23 timer siden: Eskempelvis denne video er helt sikkert ulovlig og den der har optaget den kan straffes. Det overrasker mig at eb.dk tør offentliggøre den, for det er temmelig sikkert også ulovligt og sløring af personerne gør ikke fra eller til: https://ekstrabladet.dk/flash/efter-oralsex-paa-bodega-susan-k-fyret/6968365 nej nu giver det ikke mening længere, hun / de må sgu da vide de er et offentligt sted, og kan blive optaget både af videovervågning og andre desuden ser det ud til at det netop måske er hvad der tænder dem god jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 25. December, 2017 (edited) Kære Malene Hvis den video findes eller dele af den, tror jeg ikke du skal være urolig for den bliver vist nogen steder eller til nogen. Det er ulovligt og behæftet med en stor bøde hvis det bliver anmeldt og kommer igennem en retssag. Desuden viser den jo også ham på videoen, så han vil være nemt at finde. Har selv både gode og dårlige erfaringer med den slags, idet jeg har et par videoer som jeg har optaget med pigens fulde accept på et par steder i Århus, men jeg har ikke tilladelse til at dele dem og kunne ikke drømme om at gøre det. En pige jeg besøgte spurgte selv engang om hun måtte filme blowjob hvilket jeg svarede okay til - det viste sig bare senere at hun offentliggjorde det på en side for at tjene penge. Det fortalte hun bare ikke. Hun blev vist senere anmeldt af en anden, aner dog ikke hvad udfaldet blev. Videoen viste ikke andet en min stive tisser og hendes sperm pyntede ansigt, så jeg havde ingen grund til at anmelde hende Redigeret 25. December, 2017 af Gaffer @ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hexxx 126 Skrevet 26. December, 2017 TheVoice skrev, den 21/8/2017 at 03:49: Det ville nok ikke forstyrre min lyst, hvis jeg ikke bare kan smide tøjet hvor det passer mig (i det frække rum). Jeg ville nok ikke synes om, at jeg ikke må have mit ur på, med mindre jeg inde i lokalet kan se hvad klokken er. Jeg bruger faktisk mit ur til at disponere efter, ikke forstået således at jeg glor på det konstant, men det er nu meget rart ved forskellige skift, lige at vide, hvor meget tid er der tilbage. Grunden til at jeg nævner det med uret, skyldes at man sagtens kan købe et ur, men indbygger kamera eller lydoptagelses funktion. Der er nok en grund til at klinikkonceptet typisk er opbygget som skitseret nedenfor. (og dengang ruder konge var knægt har man slet ikke den teknologi, som man har i dag) 1) Når det frække rum er optaget, venter man i "venteværelset" 2) Når det frække rum er ledigt bliver man lukket ind i det frække rum, og vel ofte med beskeden "Pigen kommer om lidt, du er velkommen til at tage dit tøj af" 3 Pigen kommer ind, lidt dav dav og hvad skulle der være 4) Pigen går ud med pengene 5) Pigen kommer tilbage og man hygger sig. 6) pigen forlader lokalet, manden tager tøj på 7) Pigen kommer tilbage for at følge ud og sige tak for denne gang. Det er ihvertfald således jeg har oplevet det, dog med lidt undtagelser når man har opnået noget stamkunde-noget. Det betyder jo reel at man har lidt alene tid inden pigen kommer ind, og også når det hele er overstået. Med det gear man idag kan købe, giver det en del flere muligheder, end blot at ligge lidt tøj og en smartphone lidt sløret og stategisk i forhold til sengen. Man kan jo ikke gennemsøge hele lokalet når man som pige kommer tilbage efter aflevering af pengene. Og det vil jo også virke lidt underligt, hvis man modtager pigen og begynder akten, at hun så vrider og drejer for at afsondere hele lokalet incl. ure, halssmykker og hvad har vi. I min verden betyder det nok, at det er "forholdsvist" nemt at igangsætte en optagelse eller endnu lettere en lydoptagelse, nok sværere at opføre sig "normalt" og derved ikke røbe at man nok har gang i noget meget forkert. Så umiddelbart kommer det ikke bagpå, at det forkerte not tit afsløres lidt længere inde i forløbet. Det åbenlyse er vel at optage hvad der sker inde i rummet, altså manden adfærd overvåges fra start til slut. Det kan man af naturlige grunde ikke slippe afsted med. Det med at smide en håndklæde hen over mandens tøj, er nok ej heller optimalt. Ej heller at inddrage en mobiltelefon. Har man onde hensigter, er det nok ikke særligt svært at medtage optage udstyr og stadig aflevere en mobiltelefon hos teledamen. Man kan selvfølgelig gøre det sværere ved at indføre nogle restriktioner, der ikke skræmmer gæsterne væk, men det er faktisk ret svært, at gøre det umuligt. Jeg anerkender til fulde at der er tale om en problemstilling man skal forholde sig til. At skrive forskellige former for påbud på døre m.v. har næppe nogen effekt, for det klientel der overskrider grænser og reelt prøver til med hvad som helst. At hver enkelt pige beskriver de kedelige oplevelser hun har været udenfor i sine annoncetekster, virker typisk modsat på de mænd der godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Ved et valg af en ny pige, styrer jeg udenom de piger der bruger mere tid på at fortælle hvad jeg ikke må, end på at skrive hvad vi kan opleve af dejlige ting og sager sammen Den er sgu svært, uden at det er helt gennemtænkt, ville det nok ikke forstyrre mig, at det venteværelse jeg alligevel næsten altid starter med at blive ledt i, at det blev erstattet med et par omklædningsværelser med en bette lyserød badekåbe Og når pigen så er klar, pengene afleveret så går vi begge ind i dette frække rum. Det ville også være ok med mig, at den grimme badekåbe blev smidt ind i et skab eller lignende. Umiddelbart tænker jeg, at det nedsætter mulighederne. Ja, det kan måske ikke lade sig gøre på grund af pladsmangel på en del klinikker. Så måske alligevel ikke så gennemtænkt. Men ihvertfald et forslag. Afslutnings skal graden/størrelsen af ændringer i det gennemprøvede klinik-koncept selvfølgelig holdes op imod, hvor stort problemet er. Jeg tror såmænd at det kan være givtigt nok at sludre lidt omkring, hvad der kan begrænse problemet. Jeg kan genkende de syv skridt du beskriver, og husker en enkelt gang, hvor jeg undrede mig over en anderledes tilgang: GP fulgte mig selv ind og var tilstede hele tiden (pengene blev vist nok skubbet ind i en skuffe -låst?). Det der undrede mig var at hun klædte mig af og lagde tøjet pænt på en stol. Jeg må indrømme at jeg nød afklædningen, (og at hun lagde tøjet for mig) men også tænkte over hvad jeg havde i lommerne og om det ville være der efter besøget Selv ur, briller - og høreapperater kom af på en meget forførende måde ! Med denne tråd tænker jeg at det ville have været umuligt at sætte et kamera op i den seance. For at ingen skal misforstå: Jeg kunne ikke drømme om at være så respektløs at optage uden det var aftalt - og har ingen ønsker om at aftale det. Det må være nok at pigerne er nødt til at se mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg