Hop til indhold
Marlenemc

Jeg er blevet filmet, uden min accept- hvorfor?!

Recommended Posts

Jeg blev på min vagt i torsdags filmet. 

Min gæst havde gemt sin tlf, selvfølgelig sådan at det var svært for mig at se. 

Det er sket flere gange før med andre gæster, måske 3-4 gange, hvor jeg har opdaget det- vel og mærket. 

Jeg havde en mærkelig fornemmelse under hele seancen. Nok mest fordi han ville tage mig i stillinger han normalt ikke kan holde til. 

Jeg blev vred og rigtig skuffet, hvilket han da heller var i tvivl om. Han undskyldte på livet løs, hvilket for mig nærmest gjorde det værre. 

Hvorfor gøre noget så respektløst overfor et andet menneske når han godt ved det er forkert.?

I det mindste kunne jeg da blive spurgt om lov, selvom han jo kendte svaret på forhånd. Nej! 

I forvejen er jeg blottet, og giver rigtig meget af mig selv til mine gæster.

Den følelse man får efter sådan et stunt, er virkelig svær at beskrive.

Man føler sig brugt på en beskidt måde, udstillet, beluret og virkelig tosset,. Det hele dirrede på mig bagefter.

Det er en gæst jeg har haft mere end ofte,  siden jeg startede i denne branche. Jeg synes vi kender hinanden ret godt. Han er en voksen mand i slutningen af 50'erne. Hvilket gør skuffelsen og vreden endu større. 

Hvad sker der inde i hovedet på mænd som er så respektløse overfor kvinder? 

Hvad skal de bruge de optagelser til? 

Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil med dette opslag, måske bare komme ud med mine frustrationer.....  

(han der bortvist fra bordellet og skal aldrig på nogen måde kontakte mig igen!) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er skuffende, at det overhovedet kan ske! Jeg kan sagtens leve mig ind i, hvordan det får dig til at føle. Almindelig menneskelig respekt burde være det mindste, man kan forlange af hinanden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 6 minutter siden:

Det er sket flere gange før med andre gæster, måske 3-4 gange, hvor jeg har opdaget det- vel og mærket. 

Jeg havde en mærkelig fornemmelse under hele seancen. Nok mest fordi han ville tage mig i stillinger han normalt ikke kan holde til. 

Jeg blev vred og rigtig skuffet, hvilket han da heller var i tvivl om. Han undskyldte på livet løs, hvilket for mig nærmest gjorde det værre. 

Hvorfor gøre noget så respektløst overfor et andet menneske når han godt ved det er forkert.?

I det mindste kunne jeg da blive spurgt om lov, selvom han jo kendte svaret på forhånd. Nej! 

Man føler sig brugt på en beskidt måde, udstillet, beluret og virkelig tosset,. Det hele dirrede på mig bagefter.

Det er en gæst jeg har haft mere end ofte,  siden jeg startede i denne branche. Jeg synes vi kender hinanden ret godt. Han er en voksen mand i slutningen af 50'erne. Hvilket gør skuffelsen og vreden endu større. 

Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil med dette opslag, måske bare komme ud med mine frustrationer.....  

(han der bortvist fra bordellet og skal aldrig på nogen måde kontakte mig igen!) 

Ved ikke om du kan bruge det til noget nu, da det sikker er for sent, men måske fremover.

Hvis dette er på et bordel, kunne man så ikke lave en regel om at mobil skal være hos telefondamen før man er sammen med GP'en

og de kan få det igen når de går, bare en ide :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er simpelthen tarveligt at gøre det.

Vi andre vil jo heller ikke bryde os om at glædespigerne har skjult kamera.

Det er slet ikke sikkert din eks kunde havde tænkt sig at vise filmen til andre. Det kan sagtens bare være, at han ville gemme den til sig selv, på de lange vinteraftener.

Men under alle omstændigheder er det ikke i orden at filme uden tilladelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må trods alt håbe han kun gjorde det for sin egen fornøjelse. Ikke at det på nogen måde undskylder hans handlemåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herrenselv skrev, Lige nu:

Ved ikke om du kan bruge det til noget nu, da det sikker er for sent, men måske fremover.

Hvis dette er på et bordel, kunne man så ikke lave en regel om at mobil skal være hos telefondamen før man er sammen med GP'en

og de kan få det igen når de går, bare en ide :)

Fremover bliver mine gæster bedt om at lægge deres mobil på bordet hvor jeg kan se den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, for 5 minutter siden:

Det er skuffende, at det overhovedet kan ske! Jeg kan sagtens leve mig ind i, hvordan det får dig til at føle. Almindelig menneskelig respekt burde være det mindste, man kan forlange af hinanden!

Ja følelsen af mangel på respekt, øv.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy

Jeg har spurgt om det engang og der fik jeg et pænt ja.. 

Utroligt en mand i den alder gør sådan noget uden at spørge.. Jeg er chokeret :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 13 minutter siden:

Hej Marlene kan godt forstå, du er mega skuffet, og når det så er en kunder du kender lidt godt, der kan finde på sådan noget, han skulle måske bruge videoen til, at vise sine kammerater eller måske en vædde mål de har haft gang i, men det er da respektøs over for dig Marlene, du bør nok have en æske, de kan komme deres mobiler i, når de kommer og få dem igen når de går. kan godt forstå du har smidt sådan en kunde ud knus fra Markild

Redigeret af Markild

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marlenemc skrev, Lige nu:

Han er en type som anbefaler mig til flere i sin omgangskreds, og tager venner/bekendte med ned til mig somme tider. Så at filmen kun skulle være til ham, det tvivler jeg stærkt på. 

ja du har nok ret... Nok ikk kun til ham selv... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Markild skrev, for 1 minut siden:

Hej Marlene kan godt forstå, du er mega skuffet, og når det så er en kunder du kender lidt godt, der kan finde på sådan noget, han skulle måske bruge videoen til, at vise sine kammerater eller måske en vædde mål der har haft gang i, men det er da respektøs over for dig Marlene, du bør nok have en æske, de kan komme deres mobiler i, når de kommer og få dem igen når de går. kan godt forstå du har smidt sådan en kunde ud knus fra Markild

Tak, ja der vil i hvert fald blive lavet en regel på den ene eller anden måde mht de mobiltelefoner.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thegoodguy skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har spurgt om det engang og der fik jeg et pænt ja.. 

Utroligt en mand i den alder gør sådan noget uden at spørge.. Jeg er chokeret :oops:

Så har du da været heldig :)

Ja en mand i den alder forventer man ikke sådan en opførsel fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu spørger jeg nok dumt, men er der ikke en lov mod sådan noget?

Man kan jo ikke vide hvad hans intentioner med det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 7 minutter siden:

Ja, det er simpelthen tarveligt at gøre det.

Vi andre vil jo heller ikke bryde os om at glædespigerne har skjult kamera.

Det er slet ikke sikkert din eks kunde havde tænkt sig at vise filmen til andre. Det kan sagtens bare være, at han ville gemme den til sig selv, på de lange vinteraftener.

Men under alle omstændigheder er det ikke i orden at filme uden tilladelse.

Lige præcis, tænk hvis der var omvendt.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis, tænk hvis der var omvendt.... 

Hvis jeg finder ud af, at jeg bliver filmet med skjult kamera, så river jeg butikken ned.

Vi er vel alle sammen interesseret i diskretion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy

Så har du da været heldig :)

Ja en mand i den alder forventer man ikke sådan en opførsel fra. 

Jeg kender hende rigtig godt :wub:..

- tænk hvis det var kunden som var blevet flimet hvad ville han så sige :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han er en type som anbefaler mig til flere i sin omgangskreds, og tager venner/bekendte med ned til mig somme tider. Så at filmen kun skulle være til ham, det tvivler jeg stærkt på. 

Ja det har nok været en vædde mål, og så har har sku nok også sendt filmen, til alle de venner og bekendte i hans omgangskreds, men du kan jo gå til politiet med det, for det er meget streng straf idag, når han ikke har fået pigens tilladelse.  Træls der findes sådanne fyrer, der vil gøre sådan noget over for en GP , man skal jo accepter de regler en GP har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En rigtig lov.

Jeg vil da mene man skal have folks tilladelse først. F.eks. kunne jeg forestille mig det er forbudt at fremvise det til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thegoodguy

Altså en rigtig lov? 

Eller en bordel lov? :)

Man må gerne sende nøgen billeder til hinanden men det er straf bart at dele med andre - hvis personen der er på billederne ikke har givet lov til det eller ved noget om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Thegoodguy skrev, for 2 minutter siden:

Man må gerne sende nøgen billeder til hinanden men det er straf bart at dele med andre - hvis personen der er på billederne ikke har givet lov til det eller ved noget om det 

Hvad hjælper penge, hvis det bliver offentligt tilgængeligt..? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...