Hop til indhold
lovingboobs

Har nogen fyldt hende ud?

Recommended Posts

lovingboobs skrev, for 10 minutter siden:

 Er klar over der skal sendes billeder først, men det største problem er at få taget nogle i ordentlig kvali

Nej det største problem er at jeg ikke er kvalificeret :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang jeg læser den slags annoncer (som jo ligesom rammer enhver frisk drengs fantasi), så får jeg altid den fornemmelse, at afsenderen er alt andet end den søde dame.

Jeg tænker at der sidder en (måske mand) som rigtig gerne vil se billeder af jeres tissemænd.

Det er da tankevækkende, at damen ikke selv er i stand til at uploade noget tilsvarende, men samtidig kræver at vi skal sende noget, for at komme i betragtning.

Nå det var bare en strøtanke jeg lige fik.

Solen skinner, jeg går ud i haven. God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 30 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/233773

Og hvis ja hvad tager hun for det? Er klar over der skal sendes billeder først, men det største problem er at få taget nogle i ordentlig kvali

Hold dig væk, hun er fake, jeg fik et billede af hende, som var en helt anden fra udlandet,

og som Arne Diller skriver, det er helt sikkert en bøsse nar, der vil se pik billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Herrenselv skrev, for 33 minutter siden:

Hold dig væk, hun er fake, jeg fik et billede af hende, som var en helt anden fra udlandet,

og som Arne Diller skriver, det er helt sikkert en bøsse nar, der vil se pik billeder

"Bøsse nar"..?? 

Kunne du ikke skrive bare én anelse pænere..? 

Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenselv skrev, for 5 timer siden:

Hold dig væk, hun er fake, jeg fik et billede af hende, som var en helt anden fra udlandet,

og som Arne Diller skriver, det er helt sikkert en bøsse nar, der vil se pik billeder

Wow - det der var grimt sagt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenselv skrev, for 12 timer siden:

Hold dig væk, hun er fake, jeg fik et billede af hende, som var en helt anden fra udlandet,

og som Arne Diller skriver, det er helt sikkert en bøsse nar, der vil se pik billeder

Det er da vildt nok du har fået noget tilbage, for har prøvet at skrive til den email 2 gange nu, og hver gang kommer den tilbage med beskeden om at email adresse ikke eksisterer ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...