Hop til indhold
underdog40

Savner en update på "post 1/7"

Recommended Posts

Nu har den nye lovgivning været igang i snart 2 måneders tid. Jeg synes ikke rigtigt at være blevet klog på om fx blow kan foregå i naturskønne omgivelser (skrevet i kode så ingen tyske myndigheder aner hvad jeg mener) eller kun indendørs på FKK klubberne? Er det fordi man er angst for at hænge nogen ud eller er vi bare blevet hjemme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskretion er en æressag når de juridiske konsekvenserne er af den størrelse.

Hint: Måske kan man læse mellem linierne i nogle indlæg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 51 minutter siden:

Diskretion er en æressag når de juridiske konsekvenserne er af den størrelse.

Hint: Måske kan man læse mellem linierne i nogle indlæg :)

 

Stakkels den tyske embedsmand som har fået den utaknemmelige tjans at skulle overvåge eroguide.dk for eventuelle fortalelser af sidens brugere. Men ovenstående er modtaget. Jeg vil fremover dekryptere fremtidige indlæg med yderste interesse, iført skæg og blå briller.

Falken er landet. Eller fløjet...eller småsøvnig.....ja, det ved jeg sq ikke hvad den er :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 43 minutter siden:

Stakkels den tyske embedsmand som har fået den utaknemmelige tjans at skulle overvåge eroguide.dk for eventuelle fortalelser af sidens brugere. Men ovenstående er modtaget. Jeg vil fremover dekryptere fremtidige indlæg med yderste interesse, iført skæg og blå briller.

Falken er landet. Eller fløjet...eller småsøvnig.....ja, det ved jeg sq ikke hvad den er :ph34r:

Mener du ikke kryptere? Det behøver du vist heller ikke. Det danske sprog er så svært, at det er en kryptering i sig selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Mener du ikke kryptere? Det behøver du vist heller ikke. Det danske sprog er så svært, at det er en kryptering i sig selv :D

Sorry Hr. Snowden. Missede spiontimen under mit ophold i Langley :). Men troede at dekryptere var at afkode og kryptere var at kode. Tsk. Tænk en gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Sorry Hr. Snowden. Missede spiontimen under mit ophold i Langley :). Men troede at dekryptere var at afkode og kryptere var at kode. Tsk. Tænk en gang....

Din opfattelse af at kryptere og dekryptere er helt korrekt. Men så forstår jeg bare ikke dit indlæg:

"Stakkels den tyske embedsmand som har fået den utaknemmelige tjans at skulle overvåge eroguide.dk for eventuelle fortalelser af sidens brugere. Men ovenstående er modtaget. Jeg vil fremover dekryptere fremtidige indlæg med yderste interesse, iført skæg og blå briller."

Du kunne måske forklare mig meningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Har været afsted her i sommer på Samya og i Erfurt. begge steder starter alle piger med at sige at Bj er med gummi. Men i Fkk som ligger i Erfurt kunne man betale sig til et BJ uden ´. Samya var som om alle piger kun gjorde det med gummi, Og prisen på SAmya er også steget til 30 min = 50 euro og 1 time = 100euro og ikke 75 som i gamle dage.

 

dialga

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Har med vilje ikke kommet ind på dette emne i anmeldelse.

Hvis Lena giver Havnebumsen fransk natur forventer Bo jo også han skal have det. Det er da at sætte pågældende Courtisane i en kattepine, at hun dermed bliver presset til noget ulovligt.

Så du må ned og prøve dig frem. Det forefindes uden også uden ekstra betaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at der suttes med, dog har jeg fået det uden hos "min faste" pige. Så alt i alt forvent med. Hos TCO og La vita er der stadigvæk polet system.

Det er selvfølgelig bedst uden, men det skal ikke ødelægge min samlede fornøjelse.

Det er en meget kompliceret situation, pigerne skal være selvstændige, nuvel, hvorledes skal det fungere når pigerne bor på klubben, husleje ect. Jeg tror simpelthen politikerne har glemt at spørge pigerne hvordan de gerne vil have systemet.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

Har været afsted 5 gange siden 1.7

Nu har jeg før lov ændring altid bedt om gummi, så ændringen for mig har betydet at jeg ikke skal bede om det mere. Gummi er på automatisk. Har faktisk kun oplevet at blive påmindet om at det skal foregå med gummi. 

Var dog sammen med en tøs på artemis som var meget interreseret i om jeg fik ydelsen af andre piger. Både Artemis og andre FKK. Prikkede lidt til hende, og det kom frem at hendes indtjening var faldet markant. Med den nye lov kunne hun ikke tilbyde CIM som udgjorde en væsentlig del af hendes indtjening. Samtidigt sagde hun at hun heller ikke turde at tilbyde det alligevel, bøden var simpelthen for voldsom. 

Tror at loven har fået den effekt som intentionen var. Personligt synes jeg det er okay, har været sammen med mange tøser som har strålet med julelys i deres øjne og givet mig High five når jeg har frabedt mig blow uden. En del af dem bryder sig faktisk ikke om det uden gummi.

skriver fra mobil. Er det noget vrøvl og mangler der punktummer, så er det derfor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Din opfattelse af at kryptere og dekryptere er helt korrekt. Men så forstår jeg bare ikke dit indlæg:

"Stakkels den tyske embedsmand som har fået den utaknemmelige tjans at skulle overvåge eroguide.dk for eventuelle fortalelser af sidens brugere. Men ovenstående er modtaget. Jeg vil fremover dekryptere fremtidige indlæg med yderste interesse, iført skæg og blå briller."

Du kunne måske forklare mig meningen?

Hvis du læste tråden ville du se at en anden skribent skrev at man havde skrevet det i andre tråde "mellem linjerne". Capice?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...