abdane 20 Skrevet 19. August, 2017 Besøgte forleden S&K Thai Massage & Spa på Vesterbro på adressen Vesterbro 10, st. tv. i Aalborg (tlf. 9197 7991). https://m.facebook.com/SK-Thai-massage-Spa-981550505314991/ Som det fremgår af billederne på Facebook er indgangen ikke særlig diskret, men heldigvis blev døren åbnet straks efter jeg ringede på. Her kom det første positive indtryk, for det var en køn og yngre pige som bød velkommen med et smil. Indtrykket blev ikke dårligere af, at hun havde en kort kjole på. Jeg blev vist ned i en kælder, hvor der er et par rum med madrasser på gulvet. Jeg smed tøjet og lagde mig på maven på madrassen, hvor jeg fik en god og rimelig godt struktureret massage. Pigen fortalte hun hedder Phoi (næppe stavet rigtigt) og at hun har arbejdet i bl.a. Viborg og Aarhus. Hun har planer om at supplere forretningen med håndkøbsprodukter og håber at få et bredt klientel af kunder. Det næste positive indtryk var det som skete i løbet af massagen. Jeg var der i en god times tid. Af respekt for pigen og hendes fremtidsplaner vil jeg ikke gå i detaljer, men jeg svævede fra stedet med et stort smil på læberne. Phoi er sød og meget serviceminded, og stedet trækker absolut op på gennemsnittet af stederne med thaimassage i Aalborg, hvilket også er tiltrængt. Jeg havde bestilt tid i forvejen på SMS. Det kan være lidt vanskeligt at få tilbagemeldinger. Det kan blandt andet skyldes, at Phoi tilsyneladende ikke tager telefonen når hun har en kunde. Stedet er nydeligt, men der er dog ikke badefaciliteter, kun en håndvask med bruser. Og der er heller intet spa - på trods af navnet. Men alt i alt en positiv oplevelse i den øvre ende af skalaen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
swlabr 9 Skrevet 20. August, 2017 Det lyder da spændende, hvordan er prisniveauet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 20. August, 2017 Var det kun massage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 20. August, 2017 Som jeg skriver svævede jeg fra stedet med et stort smil - vel nærmest saligt. Prisniveauet svarer til gennemsnittet her i området - måske til den lave side. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. August, 2017 Pjevs skrev, for 16 timer siden: Var det kun massage.. Til tider, kan det være med fordel at læse Tråden før man spørger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 21. August, 2017 Er der også kommet et nyt sted i nummer 10. Jeg troede det var nummer 26! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Galler Skrevet 21. August, 2017 Har lige skrevet med hende, og skal på besøg i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 21. August, 2017 Galler skrev, 1 time siden: Har lige skrevet med hende, og skal på besøg i morgen Tror der mange, der ser frem til en anmeldelse - gerne god, men den skal svare til oplevelsen. Pigen og hendes ydelse mangler også beskrivelse. Jeg venter spændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 21. August, 2017 (edited) Havde en aftale med hende i eftermiddags hvor jeg havde lidt tid at slå ihjel i Aalborg. Hun havde bekræftet tid på SMS. Kort tid før mødet bekræfter jeg igen vores aftale, men ingen svar. Ingen svar ved døren, og ingen svar på telefon, hverken opkald eller SMS.. Der var helt mørkt i butikken. Øv, håber der kommer et svar retur, ellers er det dårlig stil.. /North Redigeret 21. August, 2017 af North Bug.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Galler Skrevet 22. August, 2017 Aalborg skrev, for 18 timer siden: Tror der mange, der ser frem til en anmeldelse - gerne god, men den skal svare til oplevelsen. Pigen og hendes ydelse mangler også beskrivelse. Jeg venter spændt. Nå det smuttede i dag, hun var ikke på stedet så forsøger at finde en anden dato... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
K2pac2 14 Skrevet 26. August, 2017 desværre overholder de ikke deres aftaler. så for mig er det useriøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tantracurious Skrevet 1. September, 2017 Nolge som har været heldig at få en tid dette sted? Jeg har stadig ikke være heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
swlabr 9 Skrevet 1. September, 2017 tantracurious skrev, for 54 minutter siden: Nolge som har været heldig at få en tid dette sted? Jeg har stadig ikke være heldig Jeg var der for et par dage siden, og kan helt og holdent tilslutte mig abdanes anbefaling. Sød pige, ret god massage, rigtig god behandling ekstra og til ganske rimelig pris. Jeg fik lavet aftalen på Facebook, og det gik fint. Og fedt at hun ignorerer telefonen under behandlingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg