Hop til indhold
abdane

Vesterbro 10, Aalborg - pil opad

Recommended Posts

Besøgte forleden  S&K Thai Massage & Spa på Vesterbro på adressen Vesterbro 10, st. tv. i Aalborg (tlf. 9197 7991).

https://m.facebook.com/SK-Thai-massage-Spa-981550505314991/

Som det fremgår af billederne på Facebook er indgangen ikke særlig diskret, men heldigvis blev døren åbnet straks efter jeg ringede på.

Her kom det første positive indtryk, for det var en  køn og yngre pige som bød velkommen med et smil. Indtrykket blev ikke dårligere af, at hun havde en kort kjole på. Jeg blev vist ned i en kælder, hvor der er et par rum med madrasser på gulvet.

Jeg smed tøjet og lagde mig på maven på madrassen, hvor jeg fik en god og rimelig godt struktureret massage.  

Pigen fortalte hun hedder Phoi (næppe stavet rigtigt) og at hun har arbejdet i bl.a. Viborg og Aarhus. Hun har planer om at supplere forretningen med håndkøbsprodukter og håber at få et bredt klientel af kunder.

Det næste positive indtryk var det som skete i løbet af massagen. Jeg var der i en god times tid. Af respekt for pigen og hendes fremtidsplaner vil jeg ikke gå i detaljer, men jeg svævede fra stedet med et stort smil på læberne. Phoi er sød og meget serviceminded, og stedet trækker absolut op på gennemsnittet af stederne med thaimassage i Aalborg, hvilket også er tiltrængt.

Jeg havde bestilt tid i forvejen på SMS. Det kan være lidt vanskeligt at få tilbagemeldinger. Det kan blandt andet skyldes, at Phoi tilsyneladende ikke tager telefonen når hun har en kunde.

Stedet er nydeligt, men der er dog ikke badefaciliteter, kun en håndvask med bruser. Og der er heller intet spa - på trods af navnet.

 Men alt i alt en positiv oplevelse i den øvre ende af skalaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skriver svævede jeg fra stedet med et stort smil - vel nærmest saligt;). Prisniveauet svarer til gennemsnittet her i området - måske til den lave side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Pjevs skrev, for 16 timer siden:

Var det kun massage..

Til tider, kan det være med fordel at læse Tråden før man spørger :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Galler skrev, 1 time siden:

Har lige skrevet med hende, og skal på besøg i morgen :) 

Tror der mange, der ser frem til en anmeldelse - gerne god, men den skal svare til oplevelsen. Pigen og hendes ydelse mangler også beskrivelse.

Jeg venter spændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende i eftermiddags hvor jeg havde lidt tid at slå ihjel i Aalborg. Hun havde bekræftet tid på SMS. Kort tid før mødet bekræfter jeg igen vores aftale, men ingen svar. 

Ingen svar ved døren, og ingen svar på telefon, hverken opkald eller SMS.. Der var helt mørkt i butikken. 

Øv, håber der kommer et svar retur, ellers er det dårlig stil.. 

/North 

Redigeret af North
Bug..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler
Aalborg skrev, for 18 timer siden:

Tror der mange, der ser frem til en anmeldelse - gerne god, men den skal svare til oplevelsen. Pigen og hendes ydelse mangler også beskrivelse.

Jeg venter spændt.

Nå det smuttede i dag, hun var ikke på stedet :) så forsøger at finde en anden dato...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tantracurious

Nolge som har været heldig at få en tid dette sted? Jeg har stadig ikke være heldig :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
tantracurious skrev, for 54 minutter siden:

Nolge som har været heldig at få en tid dette sted? Jeg har stadig ikke være heldig

Jeg var der for et par dage siden, og kan helt og holdent tilslutte mig abdanes anbefaling. Sød pige, ret god massage, rigtig god behandling ekstra og til ganske rimelig pris. Jeg fik lavet aftalen på Facebook, og det gik fint. Og fedt at hun ignorerer telefonen under behandlingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...