Hop til indhold
Thomas999

Petite, desto mindre des bedre :-) men hvor?

Recommended Posts

Nogen der har lidt indspil hvor man for tiden kan møde en lille petite størrelse i Kbh området og hvis muligt gerne så meget nordpå mod det Nsjl. Hun bør gerne være i den lave ende af 40kg klassen og ikke over 160cm.

kan altid selv vurdere på menuen der tilbydes, tak for input :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas999 skrev, for 21 minutter siden:

Nogen der har lidt indspil hvor man for tiden kan møde en lille petite størrelse i Kbh området og hvis muligt gerne så meget nordpå mod det Nsjl. Hun bør gerne være i den lave ende af 40kg klassen og ikke over 160cm.

kan altid selv vurdere på menuen der tilbydes, tak for input :-) 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=71

http://www.romantica.dk/profil.php?id=24

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 17 minutter siden:

Jennifer fra bl.a. Romantica er bestemt et godt bud.

Sød, sjov og sexet :-) 

Venligst

French

 

Jennifer har fået lidt flere former her hen over sommerferien har jeg ladet mig fortælle.. Hahaha.. Bestemt ikke noget der gør noget skidt for helhedsindtrykket men det har flyttet mig over de 47 kilo.. Så hun opfylder desværre ikke vægtklasse kravet.. Selvom hun med sine 149 opfylder højde kravet.. Hahaha.. 

Men mange tak for de pæne ord skulle Jeg sige fra hende;):P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas999 skrev, for 5 minutter siden:

Tak for input, har besøgt Jennifer, ref. Ovenstående burde billede og andre data opdateres.

Vi ændre ikke billeder fordi vi lige tager 4-5 kilo på.. Det ikke helt billigt at få taget billeder.. Hehe.. Hvad for nogle data du ellers skulle snakke om ved jeg dog ikke.. 

Men nu skal din tråd ikke afspores.. 

Jeg ville selv anbefale Olivia fra Romantica som også er en bette pige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Vi ændre ikke billeder fordi vi lige tager 4-5 kilo på.. Det ikke helt billigt at få taget billeder.. Hehe.. Hvad for nogle data du ellers skulle snakke om ved jeg dog ikke.. 

Men nu skal din tråd ikke afspores.. 

Jeg ville selv anbefale Olivia fra Romantica som også er en bette pige.. 

Ja og også se I har Emmalie

Det er utroligt at I har 4 sådan små lækre skabninger samlet et sted.  

Men på hjemmeside ikke se priser.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

sen har du Barbara när hon kommer tillbaks i Sept. 42 kg och Diana 46 kg.Diana åkte i fredags så finns ingen link således. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 19/8/2017 at 12:19:

Jennifer har fået lidt flere former her hen over sommerferien har jeg ladet mig fortælle.. Hahaha.. Bestemt ikke noget der gør noget skidt for helhedsindtrykket men det har flyttet mig over de 47 kilo.. Så hun opfylder desværre ikke vægtklasse kravet.. Selvom hun med sine 149 opfylder højde kravet.. Hahaha.. 

Men mange tak for de pæne ord skulle Jeg sige fra hende;):P..

Du er sikkert supersmuk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, den 20/8/2017 at 08:13:

Emmalie from a petite lover. Hon finns på Romantica också.

hun kan bare ikke blive enig med sig selv om hun er 148 høj og vejer 55 kg eller er 155 høj og vejer 48 kg. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

@JenniferRomantica Kvalitetsbilleder koster, men vi mænd vil jo også gerne betale ekstra for en kvalitet der matcher vores forventning :) Jeg har selv en del år som fotograf på bagen, og efter at være gået ind i dette univers har jeg da tænkt et par gange om man skulle tilbyde "photos for pussy" :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...