Hop til indhold

S er tilbage hos nara i vejle

Featured Replies

Skrevet

så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier

Skrevet
Sexeren skrev, 1 time siden:

Link???

Hvor træffes hun::??

Det står i overskriften for tråden...

Skrevet

Fik også en sms fra Nara om at S havde første arbejdsdag i dag. Glæder mig til næste uge.

F

Skrevet
kingo40 skrev, den 19/8/2017 at 08:40:

så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier

Hvordan gik det. Var det s der var tilbage 

Skrevet
  • Author

ja det er S der er tilbage og hun leverede varen som altid skide god service og så er hun skrub liderlig som altid

Skrevet

Hun smagte super dejligt så hun fik slik,alt hvad jeg havde lært,det var total fornøjelse for os begge.

Skrevet

Det lyder vildt lækkert, findes der billeder af skønheden på nettet??

Skrevet
  • Author

nej det er ingen billeder men hun er lækker jeg tager nok på besøg i weekenden hos den lille søde

Skrevet
Aalborg skrev, den 19/8/2017 at 12:42:

Det står i overskriften for tråden...

Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv.

Skrevet
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv.

Tak for det.

Et rigtig godt redskab er også Thailisten Vest. Det er bestemt et godt redskab og du har jo klinikkens navn i overskriften.

Nu har du jo så flere muligheder - kom så af sted og send en anmeldelse efter besøget.

Håber på en go` weekend for alle brugere.

Skrevet
  • Author

nu hvor der er et link kan jeg vel godt lave en anmeldelse jeg ville lige smutte forbi S til en gang massage og hygge men inden vi kom igang spurgte hun om vi skulle tage hendes veninde som også arbejder der med i legen og det var en god ide 4 hånds massage først og så kys og lir med de to pige super oplevelse og så for 2 af de lange kan kun anbefales og jeg skal da prøve dem sammen igen

Skrevet

Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies".

Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling?

Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge :)

Skrevet
Dicki skrev, 1 time siden:

Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies".

Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling?

Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge :)

Du ringer til klinikken og bestiller massage hos S.

Når du er i klinikken aftaler du det videre forløb med S

Har ikke prøvet Lisa men S er i min ringe erfaring et godt valg.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.