Hop til indhold
kingo40

S er tilbage hos nara i vejle

Recommended Posts

så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Sexeren skrev, 1 time siden:

Link???

Hvor træffes hun::??

Det står i overskriften for tråden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den 19/8/2017 at 08:40:

så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier

Hvordan gik det. Var det s der var tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 19/8/2017 at 12:42:

Det står i overskriften for tråden...

Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv.

Tak for det.

Et rigtig godt redskab er også Thailisten Vest. Det er bestemt et godt redskab og du har jo klinikkens navn i overskriften.

Nu har du jo så flere muligheder - kom så af sted og send en anmeldelse efter besøget.

Håber på en go` weekend for alle brugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu hvor der er et link kan jeg vel godt lave en anmeldelse jeg ville lige smutte forbi S til en gang massage og hygge men inden vi kom igang spurgte hun om vi skulle tage hendes veninde som også arbejder der med i legen og det var en god ide 4 hånds massage først og så kys og lir med de to pige super oplevelse og så for 2 af de lange kan kun anbefales og jeg skal da prøve dem sammen igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies".

Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling?

Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dicki skrev, 1 time siden:

Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies".

Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling?

Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge :)

Du ringer til klinikken og bestiller massage hos S.

Når du er i klinikken aftaler du det videre forløb med S

Har ikke prøvet Lisa men S er i min ringe erfaring et godt valg.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...