kingo40 161 Skrevet 19. August, 2017 så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 526 Skrevet 19. August, 2017 Link??? Hvor træffes hun::?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funtime 41 Skrevet 19. August, 2017 Husk lige anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 19. August, 2017 Sexeren skrev, 1 time siden: Link??? Hvor træffes hun::?? Det står i overskriften for tråden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000Flemming 118 Skrevet 19. August, 2017 Fik også en sms fra Nara om at S havde første arbejdsdag i dag. Glæder mig til næste uge. F Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funtime 41 Skrevet 20. August, 2017 kingo40 skrev, den 19/8/2017 at 08:40: så folkens jeg har bestilt og er på vej til vejle for at få en tur med S som lige er landet i dk igen hun er en ener og lever den bedste service af alle thaier Hvordan gik det. Var det s der var tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 161 Skrevet 21. August, 2017 ja det er S der er tilbage og hun leverede varen som altid skide god service og så er hun skrub liderlig som altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotcoc..k 11 Skrevet 22. August, 2017 Hun smagte super dejligt så hun fik slik,alt hvad jeg havde lært,det var total fornøjelse for os begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olddick 79 Skrevet 22. August, 2017 Det lyder vildt lækkert, findes der billeder af skønheden på nettet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 161 Skrevet 24. August, 2017 nej det er ingen billeder men hun er lækker jeg tager nok på besøg i weekenden hos den lille søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 799 Skrevet 25. August, 2017 Aalborg skrev, den 19/8/2017 at 12:42: Det står i overskriften for tråden... Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 25. August, 2017 youngatheart skrev, for 6 timer siden: Ja ok i Vejle, men derfor kan man da godt hjælpe "brødrene" herinde med et simpelt link, i stedet for man skal ud og google osv. Tak for det. Et rigtig godt redskab er også Thailisten Vest. Det er bestemt et godt redskab og du har jo klinikkens navn i overskriften. Nu har du jo så flere muligheder - kom så af sted og send en anmeldelse efter besøget. Håber på en go` weekend for alle brugere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 27. August, 2017 http://nara-thaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 161 Skrevet 30. August, 2017 nu hvor der er et link kan jeg vel godt lave en anmeldelse jeg ville lige smutte forbi S til en gang massage og hygge men inden vi kom igang spurgte hun om vi skulle tage hendes veninde som også arbejder der med i legen og det var en god ide 4 hånds massage først og så kys og lir med de to pige super oplevelse og så for 2 af de lange kan kun anbefales og jeg skal da prøve dem sammen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 74 Skrevet 30. August, 2017 Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies". Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling? Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1852 Skrevet 30. August, 2017 (edited) Dicki skrev, 1 time siden: Jeg har nok brug for lidt hjælp til Thai-massage for "dummies". Har aldrig prøvet det men vil meget gerne. Ringer man til Nara og laver en aftale med S (eller hedder hun noget mere)? Der står ikke noget om det "frække" på deres hjemmeside, så hvordan kan man vide om de tilbyder det? Spørger man bare om "hele pakken" ved tidsbestilling? Lisa i Vejle skulle også være en lækker lille ting, så det bliver efterhånden lidt svært at vælge Du ringer til klinikken og bestiller massage hos S. Når du er i klinikken aftaler du det videre forløb med S Har ikke prøvet Lisa men S er i min ringe erfaring et godt valg. Venligst 8000 Redigeret 30. August, 2017 af 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg