Hop til indhold
langogtyk

Det andet møde med den frække Nemtøs

Recommended Posts

Efter det første møde ,blev vi enig om at ses igen , det blev i tirsdags , og hvilken fantastisk møde det blev :rolleyes: det var lige så fræk og dejlig som det første , hun kom i en kort kjole og vi fandt hurtigt en plads i skoven , hvorefter hun blev slikket til den store guldmedalje , hun kom flere gange og jeg sluttede af med at gi hende en sprøjteorgasme med mine fingere , så var det min tur til at blive slikket , hun kan virkelig tá en stor pik dybt , kom i hendes hals og hun slugte , efter lidt kærtegn skulle hun kneppes , på med gummi og hun hylede og sitrede , ikke nemt at holde en så liderlig kvinde stille , da jeg var tæt på at komme hev jeg gummiet af og kom på hendes mave og store bryster , lå lidt og legede lidt med hinanden bagefter , dejligt .

  • ps . Vi har aftalt at ses igen :rolleyes: ihhhh hvor jeg glæder mig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Du  er  virkelig  lækker langogtyk  - dit  nickname  passer  perfekt til dig.  Når  jeg tager  dig  til  roden  er  det  svært  at  gabe  over  din  vidunderlige tryllestav. 

Jeg  takker  for  endnu  et  skønt  møde  og  glæder  mig til  næste  gang du vil  forkæle  mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Du  er  virkelig  lækker langogtyk  - dit  nickname  passer  perfekt til dig.  Når  jeg tager  dig  til  roden  er  det  svært  at  gabe  over  din  vidunderlige tryllestav. 

Jeg  takker  for  endnu  et  skønt  møde  og  glæder  mig til  næste  gang du vil  forkæle  mig <3

Alle os andre mænd har da fået total mindreværdskomplekser med den kæp ham langogtyk render rundt med :P dejligt at læse om jeres hyggestund :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 39 minutter siden:

Alle os andre mænd har da fået total mindreværdskomplekser med den kæp ham langogtyk render rundt med :P dejligt at læse om jeres hyggestund :)

Hvorfor dog det ?  Med almindelig størrelse kan man vel bare få komplimentet "Dit pik er virkeligt skabt til analsex". :D Det kan såmænd også være at pigerne i deepthroat kan slippe på bollerne samtidigt med at blyanten er taget til roden. :) Konklusion hver sin pik sin charme som ved forskellige bryststørrelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 38 minutter siden:

Hvorfor dog det ?  Med almindelig størrelse kan man vel bare få komplimentet "Dit pik er virkeligt skabt til analsex". :D Det kan såmænd også være at pigerne i deepthroat kan slippe på bollerne samtidigt med at blyanten er taget til roden. :) Konklusion hver sin pik sin charme som ved forskellige bryststørrelser. 

Du har ret, blev bare lige lidt skuffet over min alm str pik :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Du har ret, blev bare lige lidt skuffet over min alm str pik :P 

I know ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Du har ret, blev bare lige lidt skuffet over min alm str pik :P 

Ingen  grund til at  være  skuffet  - glæd dig  over  din  pik  og  hvad  den  kan  udrette  af  mirakler <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...