Hop til indhold
Big3lover

Sexylissi - En død oplevelse

Recommended Posts

Hej gutter

Da jeg her forleden blev besat af tanken, om en mørk kvinde med store bryster, gik jeg igang med søgningen. Valget faldt på Sexylissi i Vejle. Vi kan med det samme godt fastslå at det ikke er hende på billederne, hvilket jeg selvfølgelig heller ikke forventede. Jeg tog afsted og mødte op på adressen - en sidegade til Vesterbrogade, og med en større P-plads lige overfor. Kvinden der åbnede vil jeg skyde til at være fra sidst i 20'erne til først i 30'erne. Hun var utrolig høj - i hvertfald over 1.80 m. Et ganske pænt ansigt, noget buttet men godt fordelt....og så med et KÆMPE brystparti - noget større end billederne viser. Lige hvad jeg håbede :P. Hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig og virkede sød. Jeg svarede dansk i nogle forskellige stillinger. Så spurgte hun sgu hvad jeg ville betale! Øøh....jeg stak hende de 600 kr som jeg forventede det ville koste, og hun sagde "Ok sure no problem" og smilede sødt. Jeg var opsat på at hun skulle ride mig, med hendes enorme fortrin dinglende rundt foran mig. Optakten startede så med at hun kørte et kondom på banditten inden den var ordenlig stiv. Og så begyndte hun ellers at rive i den som en sindsyg :shock:. Mega trels når de gør det, og jeg bad hende om at stoppe fordi det gjorde ondt. Nå, men der kom liv i den og hun sagde "fuck now?". Jeg vendte mig rundt på ryggen og bad hende ride mig. Så sagde hun "pay more money"!! Jeg argumenterede for hvad vi havde aftalt, men hun holdt fast og sagde "From behind"..... Shit! tænkte jeg, og var nu helt klar over at jeg havde trukket en nitte. Det endte med to stillinger, først doggy og herefter missionær hvor jeg ikke kunne lege med hendes fortrin :huh:. Begge gange havde hun hånden nede i skridtet så jeg ikke kunne komme ordenligt til (Jeg HADER når de gør det!). Efter 5 min. stoppede jeg og sagde "game over", tog tøj på og kørte hjem mens jeg følte mig godt snydt. En FULDSTÆNDIG DØD oplevelse, og noget af det værste jeg har oplevet! Hun er typen der vil ha' penge, men ikke yde noget som helst - længere er den ikke!

Tja, man kan ikke vinde hver gang og må bare erkende, at her svigtede intuitionen og det kostede. Jeg kan bestemt IKKE anbefale denne kvinde!

http://side6.dk/resultatside/?q=sexylissi

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Sjovt - næsten alle mørke kvinder kan man ikke stole på - de lover en masse på sms - men virkligheden er totalt anderledes

Jeg besøger ikke dem mere - da det næsten er 100 % en negativ oplevelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 14 timer siden:

Sjovt - næsten alle mørke kvinder kan man ikke stole på - de lover en masse på sms - men virkligheden er totalt anderledes

Jeg besøger ikke dem mere - da det næsten er 100 % en negativ oplevelse ...

Jeg har det præcist som Keep it simple. De mørke piger ser skidegodtud på billederne men for det første er billederne ofte ikke af den pige du møder ( eller i hvert til fælde nogle år og kg siden ) og dernæst får man fornemmelsen at de ikke GIDER det de laver.

Jeg går heller ikke til mørke kvinder længere, desværre.... fordi dem på billederne SER altså godt ud :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå d'herre, for ja der ér langt mellem "snapsene". Og ja, de ser godt ud på billederne, som desværre bare er fake eller ikke helt opdaterede i 99% af tilfældende. Men det er jo ikke det samme som at de IKKE ser godt ud IRL.

Jeg kan bare sige at jeg gennem tiden har mødt en håndfuld lækre mørke kvinder, som jeg har haft stor fornøjelse med. Og jo flere gange besøg, jo bedre kemi og sex i alle tilfælde. Det skal dog også siges at mange har været nitter. Men de er derude gutter. Søg og du skal finde.....med lidt tålmodighed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...