Hop til indhold
Hr.Mand

Optaget!

Recommended Posts

Hvad er det lige arabere/muslimer (AM) ikke forstår? Jeg har nu flere gange oplevet imens jeg har fået massage, at en AM står udenfor døren og ringer/banker på - uden reservation - og vil lukkes ind. Fatter de ikke, at hvis der ikke bliver åbnet de første par minutter er det nok fordi der er optaget? Og hvis pigen forbarmer sig og åbner, skal hun stå og diskutere ad nauseam med AM fordi han ikke fatter der er optaget. Hvis AM læser dette indlæg så respekter dog en dør der ikke bliver åbnet og find et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr.Mand skrev, 1 time siden:

Hvad er det lige arabere/muslimer (AM) ikke forstår? Jeg har nu flere gange oplevet imens jeg har fået massage, at en AM står udenfor døren og ringer/banker på - uden reservation - og vil lukkes ind. Fatter de ikke, at hvis der ikke bliver åbnet de første par minutter er det nok fordi der er optaget? Og hvis pigen forbarmer sig og åbner, skal hun stå og diskutere ad nauseam med AM fordi han ikke fatter der er optaget. Hvis AM læser dette indlæg så respekter dog en dør der ikke bliver åbnet og find et andet sted.

Syntes også det er ærgerligt når man får den slags kontroverser. 

Jeg har selv oplevet ligende situation hvor jeg åbnede døren og fordi man så  ikke lige tilbyder hvad de ønsker ja  så skal man svines til og kaldes diverse gloser.

Fandes til tappernakkel !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måske derfor at nogle GP udelukkende øsnker skandinaviske gentlemen som kunder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Har desværre også oplevet dansker opføre sig så respektløst.

 

Enig. Men der er bare et overtal af AMere med forståelsesproblemer.

Redigeret af Hr.Mand
grammatisk fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 14 timer siden:

Med fare for at blive fornærmet, men hvad betyder "AMere"?

Mon ikke AM står for A= Araberer og M = Muslimer;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode råd til yngre mellemøstlige mænd/drenge ved thaimassagebesøg:

  • Lad være med at tage vennerne med, det er ikke farligt, du kan godt klare det alene. Massøsen føler sig ikke tryg ved at have alle dine venner myldrende rundt i klinikken, mens hun masserer dig. Kommer du alene, slipper du også for at skulle spille sej over for vennerne og kan i stedet koncentrere dig om at være sød ved massøsen.
  • Lad være med at råbe og skrige og skabe dig, hvis massøsen ikke har tid. For de fleste thaimassageklinikker er dine penge lige så gode som alle andres, så du behøver ikke tage det personligt hver gang.
  • Lad være med at plage om urimelige prisnedsættelser.   
  • Lad være med at forsøge at snyde. I langt de fleste tilfælde kan massøsen godt gennemskue, hvad du har gang i, så drop det. 
  • Lad være med at spørge til alle mulige ting vedr. klinikken, som ikke vedkommer dig. Du gør massøsen nervøs (hvad er du ude på?).
  • Lad være med at tale hårdt til massøsen. Vær opmærksom på kulturforskellene. Den thailandske kultur er en langt blødere kultur end den mellemøstlige, så gem de voldsomme fagter og det aggressive sprog til et andet tidspunkt. Vær sød og mild.
  •  Og så tager vi lige for en sikkerheds skyld det første punkt en gang til: Udvis nu for pokker lidt selvstændighed og lad vennerne-fætrene-brødrene blive hjemme. Et thaimassagebesøg er ikke en gruppeting.   

Gode råd til danske fjolser tager vi en anden dag.

Venligst 

V

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Det her passer godt.

Har selv oplevet en skrigende tosset A/M der bankede på døren og ringede på klokken så mange gange.

Til sidst pigen blev nødt til åbne døren og forklar til ham at der er optaget og han må godt bestille tid.

Hun er rigtig en søde pige med dejlig krop (hun hedder Nadja), også har hun en pige der hedder Aph som er også en lækker sag. Nuk er også søde og rigtig god til massage.

Heldigvis for hende gik han væk uden at videre skabe sig. Jeg tror hun truede med at kalde politiet, også troede nok ringede hun til sine "guards", for det tidspunkt jeg skulle forlade lokalet stod der en "kæmpe" fyr i stuen.

De ruinerer massage for alle os andre, også for dem som ligner A/M men ikke er selv.

(der er noget i kulturet der gøre dem mister respekt for kvinder især dem "Working girls")

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, den 8/19/2017 at 21:41:

Gode råd til yngre mellemøstlige mænd/drenge ved thaimassagebesøg:

  • Lad være med at tage vennerne med, det er ikke farligt, du kan godt klare det alene. Massøsen føler sig ikke tryg ved at have alle dine venner myldrende rundt i klinikken, mens hun masserer dig. Kommer du alene, slipper du også for at skulle spille sej over for vennerne og kan i stedet koncentrere dig om at være sød ved massøsen.
  • Lad være med at råbe og skrige og skabe dig, hvis massøsen ikke har tid. For de fleste thaimassageklinikker er dine penge lige så gode som alle andres, så du behøver ikke tage det personligt hver gang.
  • Lad være med at plage om urimelige prisnedsættelser.   
  • Lad være med at forsøge at snyde. I langt de fleste tilfælde kan massøsen godt gennemskue, hvad du har gang i, så drop det. 
  • Lad være med at spørge til alle mulige ting vedr. klinikken, som ikke vedkommer dig. Du gør massøsen nervøs (hvad er du ude på?).
  • Lad være med at tale hårdt til massøsen. Vær opmærksom på kulturforskellene. Den thailandske kultur er en langt blødere kultur end den mellemøstlige, så gem de voldsomme fagter og det aggressive sprog til et andet tidspunkt. Vær sød og mild.
  •  Og så tager vi lige for en sikkerheds skyld det første punkt en gang til: Udvis nu for pokker lidt selvstændighed og lad vennerne-fætrene-brødrene blive hjemme. Et thaimassagebesøg er ikke en gruppeting.   

Gode råd til danske fjolser tager vi en anden dag.

Venligst 

V

Tror du skal oversætte dine gode råd til tyrkisk for at være sikker på de forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
gerog skrev, for 1 time siden:

Tror du skal oversætte dine gode råd til tyrkisk for at være sikker på de forstår det.

Nok mere aktuelt, arabisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, den 18/8/2017 at 22:55:

Med fare for at blive fornærmet, men hvad betyder "AMere"?

Det står i den første linje i det første indlæg i strengen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Jeg er så glad for min telefondame, som filtrerer de fleste idioter fra ude i døren, så jeg kun skal forholde mig til et minimum af klaphatte, uanset nationalitet.

Hurra for hende! :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...