Hop til indhold
DenUsikre30

Thistedvej, Nørresundby

Recommended Posts

Har set annoncer for stedet, og det ser jo lækkert ud.

Er der nogen der har været der for nyligt, for alle de anmeldelser jeg har fundet er tussegamle.

Og er der andre steder i det nordjyske der er værd at besøge? Helst et sted hvor man kan komme uden at have bestilt tid da jeg måske bliver nervøs og springer fra ellers.

Jeg er helt ny i denne verden, og kunne også godt bruge nogle tips til hvordan det foregår hvis jeg skal besøge dem i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - og velkommen til :)

Jeg ville starte et andet sted end på thistedvej. Hvis du er lidt begyndernervøs, tror jeg ikke det er et sted for dig :)
Selv havde jeg god erfaring med Thaipiger. Desværre er de fleste i Aalborg/Nørresundby nogle halvgamle, dyre krager. Hobro eller Randers er bedre - og priserne mere rimelige.
Grunden til jeg nævner thaierne, er fordi de starter med lidt "massage", ofte lidt for blidt til at man kan kalde det massage, men det er med til at man liiiige kan følge med, i modsætning til at komme ind af døren, smide underhylerne og så farer hun på.. det bliver jeg i hvert fald ikke tændt af.
HVIS du er til ældre damer, så er Karin på 69 i Vodskov et rigtig godt bud. Hun er ingen skønhed, men meget ordinær af udseendet. Men hun er sød og rar, og rigtig dygtig til sex :)
Hos Karin kan man lege i 1 time for 1000 kr.
Ellers vil jeg anbefale dig at besøge en dansk glædespige. De yder ofte en bedre service end de udenlandske. Og så dog, jeg kommer lige i tanke om sweet nicole i Brønderslev. Absolut et besøg værd.

God tur, og husk at skrive hvordan det gik :)
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BB

Tak for dit gode svar.

Jeg må sige at jeg ikke er så interesseret i thaier eller i sorte piger for den sags skyld.

Og en dame på 69 er nok lige 35 år for gammel til min smag.

Jeg vil gerne prøve at være sammen med en der er så lækker at jeg ikke ville kunne få den chance uden at have læderet oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVIS du er til ældre damer, så er Karin på 69 i Vodskov et rigtig godt bud. Hun er ingen skønhed, men meget ordinær af udseendet. Men hun er sød og rar, og rigtig dygtig til sex :)
Hos Karin kan man lege i 1 time for 1000 kr.

Skønhed kommer an på hvem der ser, jeg synes Karin er en utrolig smuk kvinde helt naturlig og med en smuk harmonisk blød krop,

 der er ikke mange kvinder på snart 70 der er så velholdt. 

Jeg har  jævnligt  besøgt hende i 5 år og jeg får altid en rigtig dejlig stund med hende og  god behandling.

Hun kysser fantastisk og hendes franske er yderst sublimt, kvalitet er langtidsholdbar.

Hun er yderst interessant  vidende og hun har en fantastisk humor, man keder sig ikke i hendes selskab. Jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Usikre

Nej ingen link med billeder af  Karin nogen steder det er rent  oldschool, man ringer til hende og laver en aftale

hun annoncerer på anonceleight    du søger blot på Karin og så vil jeg tro hun dukker op,

der ligger også nogle anmeldelser af hende herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg springer hende over, da hun desværre er en del for gammel til mig.

Hvilke thaisteder kan anbefales? Og kender i evt til nogen bordeller hvor man kan komme uden aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenUsikre30 skrev, den ‎18‎-‎08‎-‎2017 at 19:25:

Hej BB

Tak for dit gode svar.

Jeg må sige at jeg ikke er så interesseret i thaier eller i sorte piger for den sags skyld.

Og en dame på 69 er nok lige 35 år for gammel til min smag.

Jeg vil gerne prøve at være sammen med en der er så lækker at jeg ikke ville kunne få den chance uden at have læderet oppe.

Så vil jeg anbefale dig at tjekke annoncelight, se billederne - og tjekke at de ikke er fake. Herefter krydstjekke med Eroguide, for at se hvad andre har oplevet hos den pågældene. Hvad der er smukt er jo en smagssag..
Ring eventuelt og snak med pigerne, hør deres stemmer og fornem om der er kemi. Vær åben om din nervøsitet - de er vant til nervøse mænd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigurd skrev, den 18/8/2017 at 19:53:

HVIS du er til ældre damer, så er Karin på 69 i Vodskov et rigtig godt bud. Hun er ingen skønhed, men meget ordinær af udseendet. Men hun er sød og rar, og rigtig dygtig til sex :)
Hos Karin kan man lege i 1 time for 1000 kr.

Skønhed kommer an på hvem der ser, jeg synes Karin er en utrolig smuk kvinde helt naturlig og med en smuk harmonisk blød krop,

 der er ikke mange kvinder på snart 70 der er så velholdt. 

Jeg har  jævnligt  besøgt hende i 5 år og jeg får altid en rigtig dejlig stund med hende og  god behandling.

Hun kysser fantastisk og hendes franske er yderst sublimt, kvalitet er langtidsholdbar.

Hun er yderst interessant  vidende og hun har en fantastisk humor, man keder sig ikke i hendes selskab. Jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger.

 

Hej Sigurd jeg tænder lidt på hendes alder og det at hun er en ældre kvinde, hvordan er hendes kønsbehåring? Er det sådan en kæmpe væg til væg måtte? Eller er den tynd og fin, hun skriver jo i sin annonce at hun ikke er glat eller barberet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...