cock4woman_only 214 Skrevet 18. August, 2017 Springer til med anbefaling af Hot37 https://annoncelight.dk/showad/222068 som er en dansk fræk nips, med et vildt dybt blowjob og en nærhed men skal lede længe efter hos glædespiger. der er ikke så meget at skrive her andet - end book en tid via lidt mail udveksle med Hot37 - og banditten skal nok blive behandlet til UG + når liderligheden står tydeligt i øjnene på hot37 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 18. August, 2017 Ny bruger... ét indlæg. Men tak for anmeldelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 18. August, 2017 Anmeldelsen er lige så kortfattet som den intetsigende annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 18. August, 2017 Til kritikere... hot37 er en fræk blondine - der under diskret forhold modtager herre til sex i fine rammer, og særdeles ikke noget berøringsangst samt temmelig smidig til hurtigt at skifte stilling så hun tager ens pik under bedst mulig behandling.... eller tager styring og sætter sig overskrævs for at mærke pikken oppe i sig! lader sig gerne blive slikket men er meget følsom omkring sin clitoris med nem til at blive våd og derfor dejligt at føre sin pik op i...... jeg mener det er op til jer brugere og læsere at erfare her har man en glædespige der vil have noget god sex med dig... hvorfor vente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 18. August, 2017 Til kritikere... hot37 er en fræk blondine - der under diskret forhold modtager herre til sex i fine rammer, og særdeles ikke noget berøringsangst samt temmelig smidig til hurtigt at skifte stilling så hun tager ens pik under bedst mulig behandling.... eller tager styring og sætter sig overskrævs for at mærke pikken oppe i sig! lader sig gerne blive slikket men er meget følsom omkring sin clitoris med nem til at blive våd og derfor dejligt at føre sin pik op i...... jeg mener det er op til jer brugere og læsere at erfare her har man en glædespige der vil have noget god sex med dig... hvorfor vente? hvad er der galt i at man som ny bruger kommer med en anmeldelse ? bare fordi jeg ikke har skrevet 100 indlæg før og jeg er ny her inde så kan jeg vel godt lave en anmeldelse af en pige som jeg har besøgt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. August, 2017 cock4woman_only skrev, for 34 minutter siden: Til kritikere... hot37 er en fræk blondine - der under diskret forhold modtager herre til sex i fine rammer, og særdeles ikke noget berøringsangst samt temmelig smidig til hurtigt at skifte stilling så hun tager ens pik under bedst mulig behandling.... eller tager styring og sætter sig overskrævs for at mærke pikken oppe i sig! lader sig gerne blive slikket men er meget følsom omkring sin clitoris med nem til at blive våd og derfor dejligt at føre sin pik op i...... jeg mener det er op til jer brugere og læsere at erfare her har man en glædespige der vil have noget god sex med dig... hvorfor vente? hvad er der galt i at man som ny bruger kommer med en anmeldelse ? bare fordi jeg ikke har skrevet 100 indlæg før og jeg er ny her inde så kan jeg vel godt lave en anmeldelse af en pige som jeg har besøgt... Velkommen til Der er intet galt med anmeldelser fra en ny bruger – måske er det din formulering som får de erfarne brugere til at tænke “sådan formulerer en købesexbruger sig ikke” – det er i øvrigt osse min opfattelse Men jeg ser frem til flere seriøse indlæg og anmeldelser og indlæg fra din side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 18. August, 2017 Tak for din velkomst Mature Man folk må selv om hvad deres fortolkning af mit skrevne ord herinde, når jeg ved som jeg prøver at dele med Jer herinde at Hot37 ikke er det ringest købesex man kan få - holder hele vej til ens udløsning! og jeg har besøgt flere købesex piger - men foretrækker danske piger hvor Hot37 er dansk og hendes blowjob skal prøves - Hvor hum med tungen og Hendes læber giver pikhovedet dejligt våd behandling og sikre så pikken bliver holdt fast ved roden er nogen alle burde prøve og hun er pt det bedste fuck jeg har oplevet i det nordjyske på købesex fronten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 24. August, 2017 cock4women_only der er mange her inde der ikke mener at en kort beskrivelse a en pige ikke kan være ægte... folk dømmer ud fra noget de ikke selv har prøvet... så må de jo selv ta en for holdet.... jeg synes du har lavet en god anmeldelse...og tak for den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg