Hop til indhold
Guest Peter26

Pop42

Recommended Posts

Guest Peter26

Hejsa, 

Har oprettet en profil på SD og har fundet frem til hende som kalder sig pop42 men vil gerne spørge om folks erfaring med hende, dem som har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper

Hej

det er så mig i taler om

hvis i vil vide noget kan i rette henvendelse direkte

synes det er lavt at udlevere mig jeg har også følelser

og iøvrigt synes jeg det er svagt at man kun kan kontakte en Sb efter at vide hvad alle andre synes om hende

husk lige det er mennesker med følelser i udstiller

Pop42 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Popper skrev, for 3 timer siden:

Hej

det er så mig i taler om

hvis i vil vide noget kan i rette henvendelse direkte

synes det er lavt at udlevere mig jeg har også følelser

og iøvrigt synes jeg det er svagt at man kun kan kontakte en Sb efter at vide hvad alle andre synes om hende

husk lige det er mennesker med følelser i udstiller

Pop42 

 

Hej Popper..

Nu syntes jeg ikke der er nogen der har "udstillet" dig, faktisk fik du en pæn bemærkning med fra den DenSlemmeAdvokat.
Grunden til nogen spørger, her inde, er fordi der er mange FAKE og utroværdige piger på SD (Og sikkert også en del idioter af det mandlige køn)
Men, syntes faktisk bare det var en sober forespørgelse, som ikke forulempede dig (eller det gjorde den måske?) 

Hvis nogen sviner piger til her, så plejer der være en ADMIN der tager affære.. 

Jeg tror faktisk, du via denne forspørgelse, har fået "flere intresserede" - og så kan det godt være du i forvejen har nok, men så selektere du jo bare i det ;)

Dejlig dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
TboneDK skrev, for 31 minutter siden:

Hej Popper..

Nu syntes jeg ikke der er nogen der har "udstillet" dig, faktisk fik du en pæn bemærkning med fra den DenSlemmeAdvokat.
Grunden til nogen spørger, her inde, er fordi der er mange FAKE og utroværdige piger på SD (Og sikkert også en del idioter af det mandlige køn)
Men, syntes faktisk bare det var en sober forespørgelse, som ikke forulempede dig (eller det gjorde den måske?) 

Hvis nogen sviner piger til her, så plejer der være en ADMIN der tager affære.. 

Jeg tror faktisk, du via denne forspørgelse, har fået "flere intresserede" - og så kan det godt være du i forvejen har nok, men så selektere du jo bare i det ;)

Dejlig dag

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper

Enig

jeg ser bare ikke behovet

jeg er her ikke efter buisness

Søger faktisk bare en sd

Mente bare man kunne jo skrive til mig derinde istedet for at spørge her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...