Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøger sjældent de helt unge piger, men efter at have læst flere rosende anmeldelser herinde - og nydt billederne af hendes fantastiske krop - måtte jeg alligevel besøge Anastasia, der om fredagen holder til på SexyClub under navnet Astrid.

Jeg aftalte tid kl. 11.15 og kørte af sted i rimelig god tid - men distræt som jeg er glemte jeg at tage penge med og måtte så først finde en hæveautomat. Jeg skrev til hende, at jeg blev forsinket - men det endte med at blive så meget (11.30), at jeg var bange for, at min tid helt var røget.

Da jeg mødte op, kom Anastasia hurtigt ind til mig - sød og smilende. Det var helt ok, sagde hun - dog kunne jeg kun få 20 minutter, hvilket selvfølgelig var helt rimeligt, når det var mig, der havde dummet mig. Ærgerlig start, men det gik nu hurtigt over...

Anastasias krop er fuldstændig som på billederne - fantastiske, struttende, perfekt formede ungpigebryster, som man snildt kunne bruge 20 minutter på alene. En spinkel krop med den smukkeste lille spændstige røv og en fisse, som man næsten ikke kan stoppe med at slikke, når man først er gået i gang. Det hele toppes af det kønneste ansigt, smukke, varme øjne og et smil, der får en til at smelte.

Hun er en sød, naturlig pige, virker særdeles intelligent - og der er på ingen måde noget påtaget over hende.

Vi lagde ude med at kysse stående, mens vi klædte hinanden af, og jeg kyssede hendes dejlige bryster. Derefter op på sengen, hvor jeg slikkede hendes skønne fisse (som jeg ville ønske jeg slikkede endnu) - så hende om på siden, så jeg kunne slikke hendes lækre røv, mens jeg samtidig kunne se hendes utrolig smukke ansigt. Kondom på og et fantastisk blow (ret dybt) og så en ridetur. Vi forsøgte et par andre stillinger, men det fungerede bedst for mig med hende ovenpå - så det blev sådan, vi sluttede af, da jeg kom med et brag i kondomet.

Hun har en helt særlig blidhed og ømhed over sig, der - kombineret med hendes store nærvær - gør det til en ret enestående GFE-oplevelse.

Næste gang kommer jeg til tiden :)

Udseende: 10/10

Krop: 10/10

Personlighed: 10/10

Sex: 10/10 (inden for den genre)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, for 1 time siden:

så jeg kunne slikke hendes lækre røv, mens jeg samtidig kunne se hendes utrolig smukke ansigt. K

Tak för anmeldelsen. Äntligen en dansk pige som har toppbetyg i både kropp, ansikte och service  

Dock undrar jag över hur du lyckades med att slicka hennes röv och samtidigt se hennes ansikte. Näsan brukar vara i höjd med anus och ögonen således mot ballarna (rumpan på svensk) :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 12 minutter siden:

Tak för anmeldelsen. Äntligen en dansk pige som har toppbetyg i både kropp, ansikte och service  

Dock undrar jag över hur du lyckades med att slicka hennes röv och samtidigt se hennes ansikte. Näsan brukar vara i höjd med anus och ögonen således mot ballarna (rumpan på svensk) :D 

Kanske der var et spejl? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, den 18/8/2017 at 15:37:

Tak för anmeldelsen. Äntligen en dansk pige som har toppbetyg i både kropp, ansikte och service  

Dock undrar jag över hur du lyckades med att slicka hennes röv och samtidigt se hennes ansikte. Näsan brukar vara i höjd med anus och ögonen således mot ballarna (rumpan på svensk) :D 

Kan godt forstå, at du undrer dig :) Men det kan faktisk lade sige gøre: Hun lå på siden, men nærmest i en slags "havfruestilling", så hendes overkrop var delvis oprejst. Og så løftede og drejede hun sit hoved, så ansigtet vendte ind mod mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En utrolig god beskrivelse. Kan godt lide, at du gør noget ud af hendes væsen, og ikke kun kroppen. Tak. endnu en, man skal prøve. Der er sku så mange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Fausto skrev, den 18/8/2017 at 13:36:

Jeg besøger sjældent de helt unge piger, men efter at have læst flere rosende anmeldelser herinde - og nydt billederne af hendes fantastiske krop - måtte jeg alligevel besøge Anastasia, der om fredagen holder til på SexyClub under navnet Astrid.

Jeg aftalte tid kl. 11.15 og kørte af sted i rimelig god tid - men distræt som jeg er glemte jeg at tage penge med og måtte så først finde en hæveautomat. Jeg skrev til hende, at jeg blev forsinket - men det endte med at blive så meget (11.30), at jeg var bange for, at min tid helt var røget.

Da jeg mødte op, kom Anastasia hurtigt ind til mig - sød og smilende. Det var helt ok, sagde hun - dog kunne jeg kun få 20 minutter, hvilket selvfølgelig var helt rimeligt, når det var mig, der havde dummet mig. Ærgerlig start, men det gik nu hurtigt over...

Anastasias krop er fuldstændig som på billederne - fantastiske, struttende, perfekt formede ungpigebryster, som man snildt kunne bruge 20 minutter på alene. En spinkel krop med den smukkeste lille spændstige røv og en fisse, som man næsten ikke kan stoppe med at slikke, når man først er gået i gang. Det hele toppes af det kønneste ansigt, smukke, varme øjne og et smil, der får en til at smelte.

Hun er en sød, naturlig pige, virker særdeles intelligent - og der er på ingen måde noget påtaget over hende.

Vi lagde ude med at kysse stående, mens vi klædte hinanden af, og jeg kyssede hendes dejlige bryster. Derefter op på sengen, hvor jeg slikkede hendes skønne fisse (som jeg ville ønske jeg slikkede endnu) - så hende om på siden, så jeg kunne slikke hendes lækre røv, mens jeg samtidig kunne se hendes utrolig smukke ansigt. Kondom på og et fantastisk blow (ret dybt) og så en ridetur. Vi forsøgte et par andre stillinger, men det fungerede bedst for mig med hende ovenpå - så det blev sådan, vi sluttede af, da jeg kom med et brag i kondomet.

Hun har en helt særlig blidhed og ømhed over sig, der - kombineret med hendes store nærvær - gør det til en ret enestående GFE-oplevelse.

Næste gang kommer jeg til tiden :)

Udseende: 10/10

Krop: 10/10

Personlighed: 10/10

Sex: 10/10 (inden for den genre)

Hørt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber Anastasia får suppleret SU'en godt med disse anmeldelser og håber hun nyder sex'en ligeså meget som mig..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

ppd skrev, den 23/9/2017 at 03:42:

Håber Anastasia får suppleret SU'en godt med disse anmeldelser og håber hun nyder sex'en ligeså meget som mig..

 

Skal man ringe på forhånd til Sexy Club, eller kan man bare dukke op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 3 timer siden:

 

Skal man ringe på forhånd til Sexy Club, eller kan man bare dukke op?

Hvis du skal have en tid hos Astrid/Anastasia så det en god idé at ringe og booke en tid;).. Bare for at være på den sikre side..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 14/10/2017 at 07:37:

Hvis du skal have en tid hos Astrid/Anastasia så det en god idé at ringe og booke en tid;).. Bare for at være på den sikre side..

Hmm... okay. Tror du man kan komme forbi og se en eller to piger an, og booke en tid til en anden dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 4 timer siden:

Hmm... okay. Tror du man kan komme forbi og se en eller to piger an, og booke en tid til en anden dag?

Det anses ikke som særlig god stil og lige kigge på "aberne i bur" og så gå igen.. Medmindre man ligesom fortæller telen det og beder hende om at spørge pigerne om det er okay.. Jeg har hilst på en enkel eller to gæster som jeg vidste ikke ville købe noget fordi min tele havde fortalt mig det.. Men det langt fra de fleste der ville tillade det tror jeg.. Men jeg kan jo ikke snakke for alle piger i branchen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Det anses ikke som særlig god stil og lige kigge på "aberne i bur" og så gå igen.. Medmindre man ligesom fortæller telen det og beder hende om at spørge pigerne om det er okay.. Jeg har hilst på en enkel eller to gæster som jeg vidste ikke ville købe noget fordi min tele havde fortalt mig det.. Men det langt fra de fleste der ville tillade det tror jeg.. Men jeg kan jo ikke snakke for alle piger i branchen.. 

Hvad hvis man, samtidig med man er der, booker en tid til en anden dag? Så man bare på forhånd har mødt pigen man skal have en aftale med. Eller ville det bare være mærkeligt/respektløst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 6 minutter siden:

Hvad hvis man, samtidig med man er der, booker en tid til en anden dag? Så man bare på forhånd har mødt pigen man skal have en aftale med. Eller ville det bare være mærkeligt/respektløst?

Ingen pige vil tro på at du kommer til den booking.. Og hvorfor dog ikke bare se pigen når du kommer til den tid du har booket.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Ingen pige vil tro på at du kommer til den booking.. Og hvorfor dog ikke bare se pigen når du kommer til den tid du har booket.? 

En piges ansigt er en stor faktor for mig, men da de fleste (forståeligt nok) ikke viser ansigt og/eller slører billeder i annoncer, kan det være svært at vurdere. 

Men jeg kan selvfølgelig godt se hvorfor en pige ikke ville bryde sig om det. Jeg synes bare det er ærgeligt at man, som kunde, ikke har mulighed for at vide helt præcist hvem man har en aftale. (Ved godt at pigen står i samme situation, men hun er på den anden side af kundeforholdet). 

Men uanset hvad, tak for dit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 5 timer siden:

En piges ansigt er en stor faktor for mig, men da de fleste (forståeligt nok) ikke viser ansigt og/eller slører billeder i annoncer, kan det være svært at vurdere. 

Men jeg kan selvfølgelig godt se hvorfor en pige ikke ville bryde sig om det. Jeg synes bare det er ærgeligt at man, som kunde, ikke har mulighed for at vide helt præcist hvem man har en aftale. (Ved godt at pigen står i samme situation, men hun er på den anden side af kundeforholdet). 

Men uanset hvad, tak for dit svar

Jamen hvorfor se hende før du ønsker at lave en aftale.? Du kan jo hilse på begge piger inden du beslutter dig for hvem du vil besøge.? Så det vel bare at tage ind med penge klar og møde begge piger og så bestemme dig for hvem du vil besøge og så betale.. Forstår ikke hvorfor du vil booke en anden dag end den dag du hilser på pigerne.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anasrasia er bare en super dejlig pige. Så det er bare at komme afsted og så respektere at piger gerne vil have sit ansigt lidt privat. De varmeste anbefalinger til Anastasia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 19/10/2017 at 14:48:

En piges ansigt er en stor faktor for mig, men da de fleste (forståeligt nok) ikke viser ansigt og/eller slører billeder i annoncer, kan det være svært at vurdere. 

Men jeg kan selvfølgelig godt se hvorfor en pige ikke ville bryde sig om det. Jeg synes bare det er ærgeligt at man, som kunde, ikke har mulighed for at vide helt præcist hvem man har en aftale. (Ved godt at pigen står i samme situation, men hun er på den anden side af kundeforholdet). 

Men uanset hvad, tak for dit svar

Tror godt du kan regne med at blive til grin det pågældende sted, og det ville være en rigtig dårlig start, hvis du nu rent faktisk skulle have en tid en dag (selvom jeg tror du bare er typen der lurer og så går hjem og spiller pik)..

 

Så mand dig lidt op eller kør ind på Istedgade - der kan du få dem at se først..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 19/10/2017 at 14:48:

En piges ansigt er en stor faktor for mig, men da de fleste (forståeligt nok) ikke viser ansigt og/eller slører billeder i annoncer, kan det være svært at vurdere. 

Men jeg kan selvfølgelig godt se hvorfor en pige ikke ville bryde sig om det. Jeg synes bare det er ærgeligt at man, som kunde, ikke har mulighed for at vide helt præcist hvem man har en aftale. (Ved godt at pigen står i samme situation, men hun er på den anden side af kundeforholdet). 

Men uanset hvad, tak for dit svar

Jeg er faktisk enig med Jennifer og de andre der undrer sig over hvorfor du vil komme og kikke på "aberne i buret" og booke en tid for så at gå hjem igen og vente til det er tid og så gå derud igen og .. ja, hvorfor egentlig? Er det ikke dobbelt besvær? Gå dog derop, se pigerne an, og vælger en på stedet og hygger jer. Men hvis de ikke tiltaler dig - går du bare igen og finder et andet sted. Så let er det. God fornøjelse med at udvælge dig en pige - OG HYGGE DIG MED HENDE LIGE BAGEFTER ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...