Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/229111

Stedet var en kælder på kirkedammen, hvor man står neden for en trappe før man kommer ind. Så ok diskret.

Dada ligner billederne ganske fint. Hun er en meget lille thai pige - under 160cm og med silicone bryster af god håndfylds størrelse. De var faste men ikke super hårde.

Prisen for fuld pakke var 1000kr.

Massagen var kun 30 min, så det var noget dyrere end de fleste andre steder, hvor der er 60 min massage med i fuld pakke.

Massage var på en bænk og bagefter ned på en madras på gulvet
Blow var ikke noget særligt så vi gik hurtigt videre.

Dada var lidt stille af sig, men hun var fin med på de ting jeg ville prøve af mht stillinger osv. 

Jeg vil sige det var en okay oplevelse mht. sex. men massagen var ikke noget jeg ville komme efter igen. 
Så jeg vil nok vælge et af de andre gode steder/piger som apple, Gib eller hende den tynde på helge rodes vej - hvor man alle steder får god massage - og god sex med indlevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, den 8/22/2017 at 21:46:

Tak for "advarsel". Så bli'r det Gib igen i stedet. Jeg gider ikke silli-bryster. :-( Og indlevelse - det kan Gib sgu! ;-)

Hvis du ikke gider silikonebryster, er det ikke Gib du skal besøge.:shock:

Gibs silikonebryster er lige så store som Dadas.

Du skriver ellers som du har mødt Gib.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 9/4/2017 at 15:16:

Hvis du ikke gider silikonebryster, er det ikke Gib du skal besøge.:shock:

Gibs silikonebryster er lige så store som Dadas.

Du skriver ellers som du har mødt Gib.:huh:

Jeg HAR mødt Gib! Og hendes bryster føltes overhovedet ikke som silicone. Men okay. Ikke alle får dem implanteret, det kan osse sprøjtes ind - så føles det helt naturligt, når man tager på dem. Det skal jeg ikke kunne sige, om hun har fået, da jeg ikke spurgte. Men brystvorterne reagerede som de skulle, når de blev berørt og kysset. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Dada i går - en dejlig oplevelse. Store bryster måske ja - men de føltes rigtig gode. Sød og naturlig pige 

i den dyre ende måske - men ikke så mange dikkedarer, det var prisen med alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dada lyder som en der må afprøves her omkring Harald Jensen.

Meninger om silikonebryster er mange, og det er i sagens natur spændende læsning, men silikone giver hårde og mindre behagelige bryster tll os der svælger til de bløde thailandske kvinder. Silikone og andre polymerer bringer sjældent noget godt med i koblingen til fysisk kontakt det er rent udstillingsgeometri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...