Hop til indhold
gerog

Reminder "Link mangler"

Recommended Posts

Kan man ikke lave den funktion, at når folk laver en efterlysning, at der kommer en slags reminder frem til trådstarteren om at han skal huske at indsætte et link?

Det burde ikke være umuligt, at tjekke om beskeden indeholdte et link eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, den 8/18/2017 at 11:34:

Kan man ikke lave den funktion, at når folk laver en efterlysning, at der kommer en slags reminder frem til trådstarteren om at han skal huske at indsætte et link?

Det burde ikke være umuligt, at tjekke om beskeden indeholdte et link eller ej

Det er jeg næsten sikker på man ikke kan.  Det er jo et færdig script dette forum, som er lavet af https://invisioncommunity.com/

Så med mindre de giver mulighed for at "vælge" den funktion, ja så tror jeg ikke Maya kan få lov til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 12 minutter siden:

Det er jeg næsten sikker på man ikke kan.  Det er jo et færdig script dette forum, som er lavet af https://invisioncommunity.com/

Så med mindre de giver mulighed for at "vælge" den funktion, ja så tror jeg ikke Maya kan få lov til det.

Vi bruger faktisk et plugin, til at vise en besked til glædespiger, gigoloer osv., om at de ikke må anbefale sig selv under anmeldelser og efterlysninger. Dette plugin tilbyder dog kun en enkelt besked. Men mon ikke @Maya Kathrine kan lave noget trylleri, så vi også kan bruge det til at vise en anden besked.

Det fungere dog ikke helt som @gerog ønsker, men kunne sikkert gøre lidt ekstra opmærksom på at huske linket.

Ellers kunne det være vi skulle få hende til at udvikle et plugin selv, til netop den funktion. Så vil dog tage en del længere tid, da vi har andre ting som står højere på ønskelisten.

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Administrator skrev, for 13 timer siden:

Vi bruger faktisk et plugin, til at vise en besked til glædespiger, gigoloer osv., om at de ikke må anbefale sig selv under anmeldelser og efterlysninger. Dette plugin tilbyder dog kun en enkelt besked. Men mon ikke @Maya Kathrine kan lave noget trylleri, så vi også kan bruge det til at vise en anden besked.

Det fungere dog ikke helt som @gerog ønsker, men kunne sikkert gøre lidt ekstra opmærksom på at huske linket.

Ellers kunne det være vi skulle få hende til at udvikle et plugin selv, til netop den funktion. Så vil dog tage en del længere tid, da vi har andre ting som står højere på ønskelisten.

Jeg har en svag idé om at jeg nok kan få den fulde løsning til at virke fhv. nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 6 timer siden:

Jeg har en svag idé om at jeg nok kan få den fulde løsning til at virke fhv. nemt.

Dejligt :)

Og tak for svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Så er der lagt en advarsel på ved oprettelse af nye tråde under anmeldelser og efterlysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 12 timer siden:

Så er der lagt en advarsel på ved oprettelse af nye tråde under anmeldelser og efterlysninger. 

Fantastisk - tak  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den 17/10/2017 at 11:20:

Så er der lagt en advarsel på ved oprettelse af nye tråde under anmeldelser og efterlysninger. 

Skal man gøre noget særligt, for at den advarsel popper frem?. Jeg ser den ikke umiddelbart.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
KF skrev, for 1 minut siden:

Skal man gøre noget særligt, for at den advarsel popper frem?. Jeg ser den ikke umiddelbart.

KF.

Den kommer frem så snart du forsøger at oprette et helt ny indlæg (og ikke blot en kommentar) som er UDEN et link i teksten og kun under anmeldelser og efterlysninger - ikke overalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 9 minutter siden:

Den kommer frem så snart du forsøger at oprette et helt ny indlæg (og ikke blot en kommentar) som er UDEN et link i teksten og kun under anmeldelser og efterlysninger - ikke overalt.

Aha, altså først når man klikker på "Udgiv tråd"?.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
KF skrev, for 4 minutter siden:

Aha, altså først når man klikker på "Udgiv tråd"?.

KF.

Ja, så kommer der en advarsel som man kan vælge at ignorere ved at trykke "Udgiv tråd" igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 13 timer siden:

Ja, så kommer der en advarsel som man kan vælge at ignorere ved at trykke "Udgiv tråd" igen. 

Når du nu er så "pisse hjælpsom og smart" ;-) kan du så ikke lave en guide til hvordan man generelt indsætter et link i en anmeldelse/efterlysning? Det er der - utroligt nok - nogen der ikke lige kan finde ud af. På Fyn-delen hvor jeg hovedsaligt befinder mig er der specielt en bruger der har problemer med links på IOS på mobile enheder. Kan forestille mig han ikke er den eneste på hele EG. Læg evt. guiden øverst ligesom Er pigen på billederne i annoncen ægte? 
Det gælder nok både IOS, Android og til dels Windows.

Keep up the good work! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Når du nu er så "pisse hjælpsom og smart" ;-) kan du så ikke lave en guide til hvordan man generelt indsætter et link i en anmeldelse/efterlysning? Det er der - utroligt nok - nogen der ikke lige kan finde ud af. På Fyn-delen hvor jeg hovedsaligt befinder mig er der specielt en bruger der har problemer med links på IOS på mobile enheder. Kan forestille mig han ikke er den eneste på hele EG. Læg evt. guiden øverst ligesom Er pigen på billederne i annoncen ægte? 
Det gælder nok både IOS, Android og til dels Windows.

Keep up the good work! :-) 

Det skal jeg overveje. Tak for tippet. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...