Hop til indhold

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden:

Og tillægsydelser?

Ved det ikke. Jeg så det på min facebook for et par dage siden, og der skriv hun at de først åbnede om to uger. I går kom websitet så op, og der står vidt jeg kan se ikke noget.

Siden hun solgte Bangkok har hun haft et lille sted med fokus på kun massage, men nu bliver det nye her noget større. Flere piger på stedet plejer at betyde flere muligheder, så tja.. who knows.. Det finder vi jo nok ud af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Findesdu skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har været på besøg endnu??

Har ringet, de åbner først om ca. 10 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Pæne lokaler med gode brikse. Har set fem forskellige piger hvor i hvert fald en af dem tilbyder alt. Der er også en spansk pige der ikke virker til at have den store erfaring med massage men dog tilbyder håndjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De telefon numre er da ikke det samme som på deres hjemmeside. 

Den der hedder Amazing thaimassage på Østergade. Er det den i omtaler her? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Arne Diller skrev, den 8/10/2017 at 18:07:

Den thailandske dame på billederne har jeg da mødt hos Lotus i Roskilde.

Det var en udmærket massage med tilhørende fuld pakke.

Har også mødt hende i roskilde, dog til en noget rutinepræget omgang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Der ER åbent nu ...

Jeg bestilte 2 timers massage, og fik en meget kvalificeret massage .. blev til slut  tilbudt ekstra, som jeg også tog imod .. totalpris for 2 timers massage, b-t-b og HJ 1500 kroner ... er helt OK ... og varen/tiden blev leveret.

Som skrevet andet sted så er faciliteterne meget flotte ... ny lokaler .. og der blev vel brugt en hel maskinfuld rene håndklæder til hovede afdækning under massage, aftørring, bad, etc... 

Jeg så to-tre piger på stedet incl. mama-san .. hende (Nancy?) jeg blev behandlet af var godt "pumpet" med silicone ... ikke helt min stil .. det så pænere ud end det føltes.

Kommer jeg igen ... næppe ... stedet er "for pænt" og Frederikssund er ikke et sted jeg kommer forbi hvert år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Der er kommet En ny massøse i Havnegade ved siden Af en frisør.  Har ikke prøvet det men kan kun blive bedre tænker jeg.   Jeg vi prøve en dag når jeg er på de kanter  hun virker sød i tlf.  Taler fint dansk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...