Marlenemc 359 Skrevet 17. August, 2017 Garenteret plads ved tilmelding. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 17. August, 2017 Det bliver SÅ fedt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 17. August, 2017 Trinetease skrev, for 11 minutter siden: Det bliver SÅ fedt! Jaaaa det gør det i hvert fald 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 214 Skrevet 18. August, 2017 Trinetease skrev, den 17/8/2017 at 19:10: Det bliver SÅ fedt! Ja og med de 3 frækkeste piger , det bliver fedt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 19. August, 2017 Min hat er av för Trine och Marlene för att arrangere dette event! Så fedt med egne set ups! Marlene er on fire nu med sitt eget set up med veninden nu också. Meget gott och jeg önskar att det bliver en egte succe!! Vi ses! /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25028 Skrevet 19. August, 2017 Markild skrev, den 8/18/2017 at 20:22: Ja og med de 3 frækkeste piger , det bliver fedt Får vi en oplevelsesberetning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perra 75 Skrevet 19. August, 2017 kattjakt skrev, for 3 timer siden: Min hat er av för Trine och Marlene för att arrangere dette event! Så fedt med egne set ups! Marlene er on fire nu med sitt eget set up med veninden nu också. Meget gott och jeg önskar att det bliver en egte succe!! Vi ses! /A Borende X skrev, for 2 timer siden: Får vi en oplevelsesberetning? Instämmer med "kattjakt", jag är anmäld, resa bokad och ser fram mot detta härliga event! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 19. August, 2017 Det blir gott att se dig igen perra! Även om de dejlige pigerne er the main attraction er det gott att höra du er inbokad! /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 827 Skrevet 23. August, 2017 Hi...syntes i begge er utrolig smukke kvinder. Hvornår starter det klokken?. Hvordan tilmelder man sig?. Hvis jeg tør er dette mit første GAngBang. Knuzz kim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 24. August, 2017 Kim Madsen skrev, for 21 timer siden: Hi...syntes i begge er utrolig smukke kvinder. Hvornår starter det klokken?. Hvordan tilmelder man sig?. Hvis jeg tør er dette mit første GAngBang. Knuzz kim Det er kl 11-14, du tilmelder dig ved at sende mig en mail, med navn og hvor længe du vil deltage Der skulle gerne være et link øverst i denne tråd, til den oprindelige tråd om vores event. Hvis du mangler flere deltager, så skriv endelig. Min mail er [email protected] 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lea 6 Skrevet 29. August, 2017 Så er der ikke så længe til Der er stadig et par få pladser tilbage For tilmelding skriv til: [email protected] Kyyyys Lea 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 30. August, 2017 Der stadig et par pladser tilbage.... Send gerne din tilmelding på mail. [email protected] Ses vi på fredag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 31. August, 2017 Min telefon er åben i morgen fra kl 9.45-14.00 I kan ringe ved spørgsmål om en evt tilmelding.... Kom frisk, frække gentlemen 21545289 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 1. September, 2017 Tak till piger och övrige deltagare för ett meget gott sex party. Jeg hade det bare så gott och extra gott att se att det blev en succe då det var ett privat arrangemang. Jeg er också ett fan av Club Mon Cherie. Meget gott sted för sex party. Grande Finale med Marlene var bare så fedt! Vilken dejlig start på denne weekend! Tak alle! Vi ses. /A 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 666 Skrevet 1. September, 2017 1000 tak til alle tre piger for dette party som bestod af the usual suspects og en ny deltager på holdet med GB erfaring og en enkelt debutant som var helt oppe og ringe, men pigerne var også på i den grad, så stor respekt og anerkendelse for deres indsats - ses næste gang og perfekt tidspunkt for afholdelse i øvrigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg