Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde lidt ømme lårmuskler efter havearbejde i sidste uge, så jeg frekventerede Jan Hom Thaimassage i Vestergade, Tønder. Har været der for nogle år siden uden at være helt tilfreds med massagen, men stedet fik lige et ekstra forsøg, da der ikke tidligere har været noget ekstra på programmet, forventede jeg ikke noget i den retning.

Jeg blev mødt af en lille smilende kvinde, alder - tjahh bum bum..... mellem 35 og 40 år tror jeg. Jeg bestilte en times massage, massagen var grundig ikke noget oliesjaskeri, men kunne måske godt have været lidt hårdere, der var god tid, da jeg var kommet om på ryggen, ramte den unge dame "tilfældigt" lillemanden flere gange, hvilket han ikke kunne stå for, eller ellers kunne han netop stå :-), hun spurgte om han også trængte til massage, hvilket jeg mente, han gjorde :-) fik en super håndtrold, men ikke noget med at pille på den unge dame, hvilket var lidt ærgerligt. efter affyring blev lillemanden rengjort efter alle kunstens regler, der efter fortsatte massagen som om intet var foregået.

Pigen 8/10              meget sød og smilende, engelskkundskaberne kunne godt være bedre, dansk ikke eksisterende 

Massagen 8/10      hun kunne godt have taget lidt mere fat

omgivelser 10/10   Superlækre lokaler

ekstraydelser 6/10  Håndtrolden var super, men kunne godt have tænkt mig at pille lidt, nu der var ekstra på programmet.

 

Gentagelseschance, der går lige lidt tid, pigen fortalte at hun forlader landet, og først kommer tilbage om et par måneder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa var forbi for en måned siden , da jeg kom hjem til Danmark , og har været der før gennem de sidste år .

Denne gang dybt skuffet , forlangte 1000 for det samme som ham du spurgte , massagen ok men ikke den bedste jeg har fået ,

samme sted.  Den fik jeg i en periode fra oktober 2016 til julen 2017  af en kraftig Thai kvinde ca 40 + med det sødeste ansigt ,

og en meget sexy numse , Og ikke til denne overpris !! Min mening er at generelt er kvaliteten og prisen på Thai massage under middel  her i Danmark

Har de sidste 30 år levet i mange forskellige lande , og de sidste 10 år på den Sydlige halvkugle . Går jævnligt til Thai , Kinesisk massage , og

er først og fremmest interesseret i kvalitets massage !! Den bedste massage fandt jeg i New Zealand  hvor jeg   en gang om ugen fik massage hos en

Thai kvinde , med 25 års ophold  her !  Hun var ca 50 år og med mange års erfaring ,  anbefalet af mange .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en lille opdatering på både Jan Hom og det nye sted "Enjoy" Thaimassage i Tønder.

Jeg starter med Enjoy, pænt sted beliggende i gågaden, fine lokaler, sød nydelig Thaikvinde alder mellem 35 og 40 år vil jeg gætte på, massagen ganske udemærket, men i den bløde ende af skalaen, ingen optræk af nogen arter til ekstra ydelser. en times massage 400,-

 

Jan Hom, har skiftet karakter, fra et sted hvor ekstra som udgangspunkt var udelukket, med mindre det var en anden end indehaveren. I en periode kunne man så få en håndtrold med i købet. Nu er stedet gået all in, I øjeblikket er det en massøse der bor i Tyskland og hun giver den fuld gas, altså ikke med massagen..... hun tilbyder en massage af meget ringe kvalitet, hvor hun bruger det meste af tiden på "tilfældige berøringer" af lillemanden, hvis han bliver lidt livlig, bliver man tilbudt body-to-body med en håndtrold eller boom-boom som afslutning. 

konklusion Jan Hom er ikke en Thai-massage butik, men et bordel med en thailandsk prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tusind tak for en god opdatering , er sikker på du har ret .

Da jeg var der for en lille måned siden , blev jeg behandlet af en 40- 50 årig Thai dame, som levede lokalt

og talte godt Dansk , men de 1000  kr , var for massage håndjob med tøj på og ikke pille !!!!!

Så afviste det sidste ,og betalte de 400 kr , ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Det var ikke ejeren .

Var hos Enjoy , her til morgen , og korrekt , en rigtig sød dame , lokalerne, nydelige .

Massagen ok men i den bløde ende af skalaen ,   kan jeg kun bekræfte .

Hun afsluttede med en dejlig hoved massage , så forlod stedet efter 70 min .

Betalte 400 som beskrevet , så ingen hastværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Hvad med den nye der ligger i jernbanegade "Karma", nogen der kan anbefale den?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  var forbi stedet i går , men døren var låst ,og på døren var der et nummer man kunne ringe til.

Hvad jeg kunne se gennem glasdøren , lignede det et meget nydeligt og trendy  sted , priserne

i den virkelig dyre ende , for en lille times massage .

Min fornemmelse siger,    KUN massage !

Valgte at droppe stedet grundet prisen . Mennn hvis rigtig godt måske en dag ! Håber snart vi får

en opdatering fra en der tog chancen !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2018 at 16:05:

Hvad med den nye der ligger i jernbanegade "Karma", nogen der kan anbefale den?

 

Kan absolut anbefales hvis man ønsker en god massage.. Blev betjent af en rigtig sød pige, ikke ejeren, der gav en ganske udmærket massage, dog uden antydning af andet. Rigtig flotte lokaler og god service. Betalte 350,- kr. for en time.  Jeg er dog interesseret i at høre mere om den tyske GP der er hos Jan Hom. Hvordan ser hun ud og hvordan er servide og pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 6 timer siden:

Hun er vel mellem 40 og 50 år, sød og rar, siger ikke så meget. Hvad angår pris, det må du selv undersøge

Er der kontakt info på Jan Hom. Kan ikke se de annoncerer nogen steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå på Google , skriv Jan Hom thai massage Tønder , og du finder en side med TLF nummer , Som ikke altid bliver besvaret ,

Bedst er at  gå direkte til stedet og aftale tid .Måske det er blevet nemmere at få fat i dem på tlf , man har da lov at håbe !

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, den ‎30‎-‎06‎-‎2018 at 22:56:

Kan absolut anbefales hvis man ønsker en god massage.. Blev betjent af en rigtig sød pige, ikke ejeren, der gav en ganske udmærket massage, dog uden antydning af andet. Rigtig flotte lokaler og god service. Betalte 350,- kr. for en time.  Jeg er dog interesseret i at høre mere om den tyske GP der er hos Jan Hom. Hvordan ser hun ud og hvordan er servide og pris.

 

ups !   Desværre så jeg kun prisen på Thai massage 55 min til 500 , så  olie massage til 350 er en ok pris Sorry ! ikke i den dyre ende !!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2018 at 12:37:

Her er en lille opdatering på både Jan Hom og det nye sted "Enjoy" Thaimassage i Tønder.

Jeg starter med Enjoy, pænt sted beliggende i gågaden, fine lokaler, sød nydelig Thaikvinde alder mellem 35 og 40 år vil jeg gætte på, massagen ganske udemærket, men i den bløde ende af skalaen, ingen optræk af nogen arter til ekstra ydelser. en times massage 400,-

 

Jan Hom, har skiftet karakter, fra et sted hvor ekstra som udgangspunkt var udelukket, med mindre det var en anden end indehaveren. I en periode kunne man så få en håndtrold med i købet. Nu er stedet gået all in, I øjeblikket er det en massøse der bor i Tyskland og hun giver den fuld gas, altså ikke med massagen..... hun tilbyder en massage af meget ringe kvalitet, hvor hun bruger det meste af tiden på "tilfældige berøringer" af lillemanden, hvis han bliver lidt livlig, bliver man tilbudt body-to-body med en håndtrold eller boom-boom som afslutning. 

konklusion Jan Hom er ikke en Thai-massage butik, men et bordel med en thailandsk prostitueret.

ja , da jeg besøgte En joy massage , blev jeg fortalt at Som er en veninde til hende, og har lukket grundet graviditet ,

Men er sikker på lige som En joy  har det været god ægte thai massage og venlig betjening . Vil helt sikker besøge En Joy

igen for en god gang massage og

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa , du har ret , var forbi og forhandlede mig til 1/2 times massage , da jeg ikke ønskede at blive skuffet igen  !

Massage !!!!!!!!kald det hvad du vil !! og ekstra service , helt ærligt er glad for jeg snart er på vej tilbage til den sydlige halvkugle ,

hvor service og valuta for pengene er et must !

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Jan Hom igen, ved ankomsten er der tre thaikvinder til stede, indehaveren og to mere, stemningen er absolut god, den mindst attraktive af de tre ( massøsen der er hentet ind fra Tyskland) påtog sig opgaven, jeg kunne ikke selv vælge :-(  Efter en masse fnisen og pludren på Thai, hvor jeg lå på briksen med røven bar, fik to øvrige kvinder pludseligt et ærinde i byen, i hvert fald forlod de stedet. Jeg gik egentlig efter en omgang god massage og en håndtrold, men efter to minutters massage kom tilbuddet om jeg ville have btb og håndtrold, for den nette sum af 1.200 kr. havde ikke lyst til btb og slet ikke til den pris, jeg bad om helt almindelig massage, jeg fik buddet igen og prisen faldt til 1.000 kr. jeg takkede stadig nej, efter et bud fra hende på 800 kr. og endnu et nej fra mig, gik hun rent faktisk igang med at massere. Jeg ved ikke om det var fordi hun var indebrændt over mine afslag, men jeg fik en hæderlig hård massage uden yderligere tilnærmelser, pris 400 kr.  Jeg vil gerne prøve indehaveren, men det er vist ikke en mulighed.

Jeg venter lige lidt med at komme der igen, i håb om at det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 3/7/2018 at 16:59:

Hejsa , du har ret , var forbi og forhandlede mig til 1/2 times massage , da jeg ikke ønskede at blive skuffet igen  !

Massage !!!!!!!!kald det hvad du vil !! og ekstra service , helt ærligt er glad for jeg snart er på vej tilbage til den sydlige halvkugle ,

hvor service og valuta for pengene er et must !

 

 

Nemlig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 22 timer siden:

Har været forbi Jan Hom igen, ved ankomsten er der tre thaikvinder til stede, indehaveren og to mere, stemningen er absolut god, den mindst attraktive af de tre ( massøsen der er hentet ind fra Tyskland) påtog sig opgaven, jeg kunne ikke selv vælge :-( Efter en masse fnisen og pludren på Thai, hvor jeg lå på briksen med røven bar, fik to øvrige kvinder pludseligt et ærinde i byen, i hvert fald forlod de stedet. Jeg gik egentlig efter en omgang god massage og en håndtrold, men efter to minutters massage kom tilbuddet om jeg ville have btb og håndtrold, for den nette sum af 1.200 kr. havde ikke lyst til btb og slet ikke til den pris, jeg bad om helt almindelig massage, jeg fik buddet igen og prisen faldt til 1.000 kr. jeg takkede stadig nej, efter et bud fra hende på 800 kr. og endnu et nej fra mig, gik hun rent faktisk igang med at massere. Jeg ved ikke om det var fordi hun var indebrændt over mine afslag, men jeg fik en hæderlig hård massage uden yderligere tilnærmelser, pris 400 kr.  Jeg vil gerne prøve indehaveren, men det er vist ikke en mulighed.

Jeg venter lige lidt med at komme der igen, i håb om at det bliver bedre.

Tja det var næsten ligesom min sidste oplevelse samme sted , men fik ikke en hæderlig massage. Glæder mig nu kun til at vende tilbage til New Zealand om små 14 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

GLEMTE  AT SIGE ,         Jeg har fået massage af indehaveren , og det  var egentlig  en ok oplevelse ,  men ekstra!!  Forget it !  ! det er mit bud .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået massage af indehaveren for flere år siden, og der var der heller ikke noget, der hed ekstra. Men uha! jeg kunne godt tænke mig at prøve :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har også fået massage af indehaveren for flere år siden, og der var der heller ikke noget, der hed ekstra. Men uha! jeg kunne godt tænke mig at prøve :-)

Kan kun give dig ret !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi et par gange og har fået fuld pakke af en ganske sød pige i 30'erne, hun har bare den skønneste lille numse som går lige i banditten.

Der er ofte et par andre piger til stede når man ankommer, den ene er vist ejeren, de har pludselig et ærinde ude i byen og fordufter så der er "arbejdsro", gad nu godt prøve hende jeg tror ejer stedet, hun er sgu en lækkerbisken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bongohammer skrev, den ‎04‎-‎10‎-‎2018 at 10:49:

Har været forbi et par gange og har fået fuld pakke af en ganske sød pige i 30'erne, hun har bare den skønneste lille numse som går lige i banditten.

Der er ofte et par andre piger til stede når man ankommer, den ene er vist ejeren, de har pludselig et ærinde ude i byen og fordufter så der er "arbejdsro", gad nu godt prøve hende jeg tror ejer stedet, hun er sgu en lækkerbisken

Går ud fra det stadig er den samme som omtalt tidligere fra Tyskland ,Tja vi er alle så forskellige , men mener ikke det har noget at gøre med massage ,

FB kan kun sige alt for dyrt , men måske du har fået rabat som gammel kunde . Ja ejeren er en pæn dame som kun giver massage når hun gider !!

og ikke noget særligt efter min mening , OK god dag i DK syd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været et smut forbi..... Der er kommet en ny pige, ung, gode former og godt humør. Er på besøg bor normalt i Prag, hun taler rigtigt godt engelsk. Massagen er god, til at starte med er der ingen antydninger af ekstra, når man er kommet om på ryggen, tilbydes man en håndtrold mod behørig ekstra betaling, ved forespørgsel kan der godt tilkøbes yderligere :-) Hun leverer varen, eneste minus er som ved mange andre massøser, at deres kusse lugter af gummi :-( Ikke at jeg kunne drømme om at lade min tunge komme i nærheden, men hvorfor? Skyldes det et overdrevent brug af kondomer i de nedre regioner?  Der ud over er priserne i overkanten.  

Redigeret af hansen6270
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...