Snedker 120 Skrevet 17. August, 2017 Sex mod betaling fra Voksenbasen. Er der nogen der kender hende? http://www.voksenbasen.dk/annonce/sex-mod-betaling/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 18. August, 2017 Jeg har lavet en aftale med hende, så ser vi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 18. August, 2017 Lad os endelig høre hvordan det gik @Snedker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 18. August, 2017 En helt ny kvinde der virker lidt nervøs men samtidig glad og munter. Beskrivelsen i annoncen passer fint nok 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 20 Skrevet 18. August, 2017 Ok kunne du fortælle lidt hvordan hun ser ud etc.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 18. August, 2017 Hun ser sød ud og har dejlige bryster. Hun nyder at blive kælet for og kommer meget naturligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 19. August, 2017 Snedker skrev, for 20 timer siden: Hun ser sød ud og har dejlige bryster. Hun nyder at blive kælet for og kommer meget naturligt. Kan du sige lidt mere om hvad hun tilbyder, og evt. hvad det koster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 21. August, 2017 Vil også godt høre lidt mere, Kysser hun? blow er det uden og hendes pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 22. August, 2017 Hun kysser og sutter uden. 500kr for 1/2 time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 22. August, 2017 Hvordan var hun at kneppe?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 22. August, 2017 Prøv hende. Jeg syntes hun var fræk og ret lækker. Hun var lige min type. Lidt blød uden at være for tyk. Og så er hun en glad pige. Med gode bryste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg