Hop til indhold
Luilei12

Barbara ;-) fik endelig tid med fantastisk sød pige

Recommended Posts

Barbara ;-) fik endelig tid med fantastisk sød pige 

Hej vil her lave en anmeldelse af barbara som jeg endelig fik tid med efter 4 eller 5 brændte aftaler hvor jeg havde kørt til rødovre og tilbage igen men som jeg på forhånd vidste blev det fantastisk da vi havde snakket utroligt meget på telefon og hun er utrolig intelligent og sød og virkelig skøn at snakke sammen med og ikke bange for at snakke i lang tid eller sms'e tilbage i flere time meget klog pige og utrolig smuk man får det man ser på billederne og hun er virkelig god til sex og virkelig stram smuk krop smilende og meget artikulerende og kyssende vi snakkede dog lidt personligt til og det ville jeg også gerne men det slog mig lidt ud af kurs da jeg kom til at tænke for meget under akten på nogen andre osv hun var dog fantastisk at være sammen og elsker hende virkelig det var i en hyggelig lejlighed som hun havde indrettet til at slappe af i og vidste på forhånd det ville blive godt med hende skønt og smukt <3<3<3<3<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt du ikke anmeldte hende mens man rent faktisk kunne besøge hende. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men hun er en travl dame det var virkelig svært at få aftale i stand da hun havde aftaler hele tiden men tror også at hun vender tilbage på et tidspunkt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...