Hop til indhold
Luilei12

I budapest modelsmukke regina

Recommended Posts

I budapest modelsmukke regina 

Jeg havde denne fantatstiske oplevelse med en supersmuk pige i ungarn i budapest som er høj 1.83 cm smuk og tynd og den bedste personlighed selvom vi snakkede meget forbi hinanden fordi jeg ikke kan ungarnsk og vi begge kan begrænsede engelsk dog er mit engelsk normalt godt dansk hvilket vil sige godt og det meste men hun havde det dt mest fantastiske smil og grin og det var det var virkelig fantastisk at være sammen med hende man kan forstå hinanden meget på mange måderngod sex og hun var superstram tog hende bagfra og normalt meget ung pige og topmodel smuk jeg brugte https://m.rosszlanyok.hu/szexpartner?filter[place][]=budapest-buda som jeg syntes var forvirrende i starten men er mindst 10 gange bedre end noget danske vi har og alle billederne af pigerne er ægte og over halvdelen kan godt engelsk og svarer altid tilbage på sms de er tit meget pænere i virkeligheden end på billederne standard prisen er tit halvdelen af den normale herhjemme typisk mellem 15.000 til 25.000 huf for en time hvilket er ca. 600 til 800 kr dog er der tit mange der vil prøve at snyde fremmede der ikke har styr på tingene og der kan være store sprogbarrierer men meget smukke piger regina var så sød og fantastisk at være sammen med og vi klikkede godt sammen så jeg var sammen med hende 2 gange på hotel hvor jeg også kunne nyde hendes smukke krop og ansigt når vi skulle bade sammen den sødeste pige hun kunne godt engelsk glemmer hende aldrig glemmer hende aldrig <3<3<3<3<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

( skulle alligevel ud af landet i en uge pga omstændigheder jeg ikke kan komme ind på her men intet seriøst og vende tilbage så jeg tænkte kreta eller tyrkiet men der er så meget terror eller polen men så sagde vicky braun som jeg har snakket med hver dag siden hun rejste herfra på telefon at jeg bare skulle komme til budapest hvor hun var og vi skulle mødes ved det der deak square i midten af budapest ved et pariserhjul ;- ) vil sige at uden fra selve centrum af budapest sker der ikke så meget men inde i selve byen er alle pigerne er superlækre og smukke og alle mændene er sådan nogle skumle rådne gangstere og alt er superbilligt Og der var supervarmt over 40 grader så ingen har tøj på haha Der er og var for mange lækre fisser Til at være monogam men fortrød ikke jeg tog til budapest da jeg bare ville kede mig i grækenland eller noget lignende og var sammen med nogle utrolig smukke unge piger der er søde ;- ) )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...