Hop til indhold
Luilei12

Fantastiske purunge perfekte lige ud af 8 klasse smukke søde nati med anal

Recommended Posts

Fantastiske purunge perfekte lige ud af 8 klasse smukke søde nati med anal

Hej jeg var sammen med denne sødeste og lille smukkeste purunge pige som hed nati i budapest 3 gange i budapest vil her fortælle hvor alt var inkluderet i en time for 100 euro hvilket er ca. 800 kr hvilket man ikke skulle tro da hun er den smukkeste lille nymfensom ligner hun lige er kommet ud af 8 klasse og fantastisk krop og smukkeste ansigt jeg fik lov at prøve det meste og fik også at prøve anal på hende hvilket var supersvært da hun alligevel er stram over det hele uden fluid eller glidecreme det gik bedre liggende ned vi snakkede virkelig godt sammen og havde god kemi og endte med at være sammen med hende 3 gange hun er rimelig sej pige og meget smuk og ikke bange af sig bleve ret forelsket i hende haha men tror en af hendes taktiker netop er at få kunden til at blive forelsket sagde også flere gange i love you til mig vi har snakket et par gange efterfølgende på mobil uden noget seriøst hun havde også nogle problemer med hendes familie eller de havde problemer og de snakkede øret af hende men hun var purung selvom hun var god til sex og sej nok virkeded hun for ung til dette og med anal og stort set alt andet på hendes prisliste ved jeg ikke rigtigt blev dog meget glad for hende da vi havde god kemi og havde mest af alt bare lyst til at passe på hende og beskytte hende til sidst som jeg stadig har 
hendes billeder giver hende slet ingen retfærdighed hvor smuk hun er i virkeligheden og fantastisk personlighed elsker hende glemmer hende aldrig glemmer hende aldrig er i mit hjerte for altid smukke væsen <3<3<3<3<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 10 minutter siden:

Fantastiske purunge perfekte lige ud af 8 klasse smukke søde nati med anal

Lyder som en god oplevelse. Men den hører næppe under Efterlysninger på Sjælland og København. Skal den under anmeldelser sammesteds, eller under udenlandske?

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 5 timer siden:

Det bestemmer du ledvogter 

Dette indlæg er, i modsætning til det første, let læseligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måske TS har haft en fantastisk oplevelse og stadig er høj, men da jeg læse indlægget og så fotos, forstod jeg intet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Luilei12, du er ikke god til at fortælle på skrift, men du må i sandhed være en guddommelig og charmerende elsker og have en helt usædvanlig tiltrækningskraft på kvinder eftersom at du næsten altid gør glædespigerne berusende vilde efter at have lange samtaler i telefon og på sms med dig. Tænk engang, hvis vi alle have samme magnetiske evne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Igorsvinet

er det hende her?

https://rosszlanyok.hu/rosszlanyok.php?pid=szexpartner-data&member=Nati+36205852427&id=62284

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...