Hop til indhold
Joey Joe Joe

Bandekrig

Recommended Posts

.... eller giv dem et langtidsophold på St. Helena.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord

Skyd med skarpt.

Glem gummikuglerne på stationen.

De har kun respekt for bananstats-metoder - de har ikke respekt feminiserede over-empatiske sensitive bløde vest-europæiske tøse-metoder.

De griner ad os.

Lad os vise, de ikke har så meget af grine af mere.....

Historisk set har USA & Europa ALTID været længe om, at vågne. Vi er for bløde.

Når vi så omsider vågner, så skal der 'repareres' så meget, at det bliver meget brutalt og meget ondt og tilintetgørende.

Lad os håbe venstrefløjen vågner inden det er for sent, for ellers bliver det sku' brutalt det her. Godt jeg ikke har sat børn i verden af samme grund.

Men som sagt historisk set har vi aldrig tabt i Vesten, men det ender med at blive meget brutalt det her.  

Jeg håber vi kan undgå det, håber virkelig, da jeg er pacifist i hjertet, men der skal handles nu.

Og Fort Europa - Berlin mur v2 - VIL blive en del af løsningen, om vi vil det eller ej !

Bare min mening....

Mvh Ralph, Kbh NV

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skyderier i Hovedstaden fra den 12/6 til den 2/8.

https://www.google.dk/search?q=skyderier+i+københavn+2017&client=tablet-android-lenovo&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjJ09umqeHVAhVkEJoKHVdeAgIQ_AUICSgB&biw=1280&bih=800#imgrc=nUZD3Ju4yPOM0M:

Det bliver sjovt når de rammer nogle uskyldige etniske DANSKERE som måske mister livet..,så må vi se om det gør en forskel, eller om politiet bare vil kalde det "en tragisk ulykke og vi har ingen gerningsmænd"

Redigeret af ppd
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er på tide at vi udlicitere fængsels-væsenet når det gælder grove forbrydere og dem der skal udvises.

Jeg foreslår at vi lejer kapacitet i eksempelvis Honduras, for en god ordens skyld får de en bonus for at holde fangerne i live og for at acceptere at de ikke skal tilbage til Danmark.

Så kan vi smide alle  indvandre bande medlemmer , Øst forbrydere samt typer som Levakovics, Peter Lundin, Elisabeth Wæwer, Naum Conevski, Danny Abdalla m.m i et rigtigt fængsel og samtidigt spare en formue.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver desværre værre og værre i hele europa med organiseret kriminalitet, vold og terrorisme. Man gruer lidt for for hvor udviklingen ender henne. 

Som jeg ser det blev grundlaget for al denne indvandrer kriminalitet lagt tilbage i 60er og 70erne, da man besluttede sig for at lukke op for indvandringen fra mellemøsten, og senere hen afrika. En meget lempelig flygtninge politik igennem mange år i 80erne og 90erne har uden tvivl gjort tingene meget værre. 

Nu er vesteuropa for alvor igang med at betale regningen for en fejlslået indvandringspolitik.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Kindhesten80 skrev, for 28 minutter siden:

Det bliver desværre værre og værre i hele europa med organiseret kriminalitet, vold og terrorisme. Man gruer lidt for for hvor udviklingen ender henne. 

Som jeg ser det blev grundlaget for al denne indvandrer kriminalitet lagt tilbage i 60er og 70erne, da man besluttede sig for at lukke op for indvandringen fra mellemøsten, og senere hen afrika. En meget lempelig flygtninge politik igennem mange år i 80erne og 90erne har uden tvivl gjort tingene meget værre. 

Nu er vesteuropa for alvor igang med at betale regningen for en fejlslået indvandringspolitik.

Enig.

Men de venstre radikale og venstre drejede kan stadig se en fordel i at fortsætte med at fylde Europa op med immigranter.

Immigranterne stemmer 4 ud af 5 gange til venstre for midten, så de venstre drejede partier importere simpelthen stemmer så de kan klæbe endnu mere til taburetten og få yderligere flere mandater i stemmeboksene.

Udover dette, så er de venstre drejede generelt mere imod den nationale selvfølelse og dyrker i meget højere grad en velvilje overfor globaliseringen og de fremmede.

Islam og andre religioner kender de meget lidt til. Få har tager sig tid til at læse koranen, hadith og sira, så de aner ikke, hvem og hvad de lukker ind i landet, og hvor svært det er at integrere muslimer uanset hvilke lande vi kigger på.

Der er problemer med muslimer i langt størstedelen af alle lande verden over, og alligevel ser du venstre drejede, der klynker over, at vi højre drejede er skyld i at muslimerne ikke føler sig velkomne i landene de er immigreret til.

Jeg siger det er løgn og de spiller bare offer koret endnu en gang.

Personligt var jeg meget åben overfor Islam og muslimer, da jeg første gang kom til at arbejde i samme firma som dem.

Det har så ændret sig en hel del siden da.........10+ års konstante problemer med muslimer i Danmark har nu fået mig til at indse, at størstedelen af muslimer er ganske umulige, at få integreret ind i vestlige samfund.

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 11 timer siden:

Det er på tide at vi udlicitere fængsels-væsenet når det gælder grove forbrydere og dem der skal udvises.

Jeg foreslår at vi lejer kapacitet i eksempelvis Honduras, for en god ordens skyld får de en bonus for at holde fangerne i live og for at acceptere at de ikke skal tilbage til Danmark.

Så kan vi smide alle  indvandre bande medlemmer , Øst forbrydere samt typer som Levakovics, Peter Lundin, Elisabeth Wæwer, Naum Conevski, Danny Abdalla m.m i et rigtigt fængsel og samtidigt spare en formue.

Jeg er enig. Jeg mener dog det skal være et EU land, så vi har lidt mere hånd i hanke. Rumænien er et godt bud. Det skal dog ikke være forbeholdt udlændinge, danskere skal også derned. Kriminelle danskere, altså....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 11 timer siden:

Dejlig at se lidt respekt for hundene! 

(der sker ikke så meget efter to min henne i videoen)

For det første, tænk hvad disse uintegredere kriminelle indvandrede koster statskassen, politiet ligger enorme ressourcer på en lille hændelse som denne. 

Et af de helt store problemer med indvandrerbanderne er at de ingen respekt har for nogen eller noget som helst, deres kodeks er markant anderledes end eksempelvis rockernes. Indvandrerbandernes ofre kan både være børn og gamle, eller politifolk, fængselsbetjente, de har ingen grænser.

Jeg talte forleden med en ældre politibetjent, som fortalte at politiet og rockerne, trods konflikter, altid havde haft en form for respekt for hinanden, man forstod at adskille tingene. Han nævnte også at når han talte med fængselspersonale, var det præcis samme historie, ingen respekt overhovedet når det gjaldt indvandrere, men at rockerne generelt var fredelige i fængslet. Ifølge ham er rockerne skoleeksempler ifht indvandrerbanderne.

Han fortalte også at politibetjentene idag stort set ikke nævner de voldsomme problemer der er med muslimske indvandrere, fordi det bare, for politiet, er en naturlighed at indvandrene er som de er og opfører sig som de gør. 

Han har været ansat på københavnske stationer i mange år, men er nu ansat i en stilling, hvor han ikke direkte har kontakt med borgerne. Men i de sidste ca 15-20 år har størstedelen af de udkald og den kriminalitet som han har beskæftiges sig med været meget højt overrepræsenteret af udlænge/indvandrere, han nævnte 95%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 9 minutter siden:

Han fortalte også at politibetjentene idag stort set ikke nævner de voldsomme problemer der er med muslimske indvandrere, fordi det bare, for politiet, er en naturlighed at indvandrene er som de er og opfører sig som de gør. 

Det er jo sagen i en nøddeskal!

Det, politikerne og pressen vil have os til at tro, er, at der er tale om bandekrig som sådan.

I virkeligheden er det bare mellemøstlig/muslimsk dominanskultur, hvor den stærkestes ret bedst opnås i flok.

Det er sørgeligt, at den selvbestaltede elite bare ikke kan/vil indse dette faktum.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor i er dog kloge at hører på. 

Tag til Latinamerika eller Mexicos hovedstad, her kan man tale om bandekrige? dette her er vand ved siden af

også trækker man atter engang muslim/indvandre, demdeandre kortet. 

det er bare min mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 1 minut siden:

Tag til Latinamerika eller Mexicos hovedstad, her kan man tale om bandekrige? dette her er vand ved siden af

det er bare min mening. 

Danskere ønsker ikke sydamerikanske tilstande. Ej heller mellemøstlige. Slet ikke. Danskerne ønsker fred og ro. Så de kan gå og hygge sig samtidig med, de er stenrige set i forhold til lande, hvor tilstandene i videoen er dagligdag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Det er jo sagen i en nøddeskal!

Det, politikerne og pressen vil have os til at tro, er, at der er tale om bandekrig som sådan.

I virkeligheden er det bare mellemøstlig/muslimsk dominanskultur, hvor den stærkestes ret bedst opnås i flok.

Det er sørgeligt, at den selvbestaltede elite bare ikke kan/vil indse dette faktum.

Og hvor er det forskellig fra den danske kultur?? Hvor man tvinges til at være med i fælleskaber man dybest set foragter?

Fagforeninger, licens-betaling, skatte-tryk, for blot at tale om noget..... Jo forskellen ligger i at disse ting tvinges man til, af nogen der legitimerer det med love og demokrati... Foragteligt at man kan stemme sig til andres penge, men det kan man altså. Disse bander er netop bander fordi de er fællesskaber der bekriger hinanden, uden nogen som helt legitim grund. Masser af illegitime grunde. Men ingen legitim.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

det er bare min mening. 

Jeg kan jo ikke trække Norges-kortet, eller USA-kortet for den sags skyld, ifbm med indvandrerbandernes hærgen ?????

Mener du at vi skal lade stå til, nu hvor drabs-frekvensen endnu ikke er på højde med Sydamerika ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Og hvor er det forskellig fra den danske kultur?? Hvor man tvinges til at være med i fælleskaber man dybest set foragter?

Fagforeninger, licens-betaling, skatte-tryk, for blot at tale om noget..... Jo forskellen ligger i at disse ting tvinges man til, af nogen der legitimerer det med love og demokrati... Foragteligt at man kan stemme sig til andres penge, men det kan man altså. Disse bander er netop bander fordi de er fællesskaber der bekriger hinanden, uden nogen som helt legitim grund. Masser af illegitime grunde. Men ingen legitim.

Hvorfor flytter du ikke til et land hvor du sætter pris på kulturen ? Jeg mener, det må da være frusterende for dig at bo i et land som Danmark, når du har den foragt overfor kulturen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 31 minutter siden:

@tvr

Det er ikke meget, vi kan takke HA for, her er undtagelsen.:

http://hells-angels.dk/presseinfo/sjakal-manifestet-2008/

Du har ret. Der er ikke meget vi kan takke dem for. Faktisk ingenting, hvis du spørger mig. Heller ikke dette. Det er bare et partsindlæg i en bande-krig. Der er en del rigtigt i det der siges, det kunne andre end dem være kommet på. Der er også en del forkert, deraf indlæg. Det er tydeligt, at den mest kyniske i tidligere bandekrig nu ser sig overgået, og tyer til et "forsvars-manifest".... Det klæder dem ærlig talt ikke.  Alle kriminelle bander burde bekæmpes med helt anderledes straffe end det vi ser nu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor flytter du ikke til et land hvor du sætter pris på kulturen ? Jeg mener, det må da være frusterende for dig at bo i et land som Danmark, når du har den foragt overfor kulturen her.

Hvorfor skulle jeg dog gøre det? 

Mit firma ligger her, jeg er dansk statsborger, og jeg kan da stemme som jeg vil og arbejde for det samfund som jeg gerne ser Danmark udvikler sig til.  Jeg har da ingen foragt overfor kulturen og Danmark som sådan. Jeg foragter bare at man stemmer sig til andres penge, tvinges til noget man ikke vil. 

Jeg elsker Danmark - mest elsker jeg vores demokrati.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu