Hop til indhold

Recommended Posts

Hvilken shemale/ladyboy kan i anbefale at besøge

så tæt på hovedbanen så muligt, skal derover torsdag i uge 34, ved 15-16 tiden ca

gerne en pik på 18cm og op

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr

tag til Willemoesgade 16 kld. Jeg har flere gange besøgt en lækker Rumænsk storbarmet shemale med et kæmpe jern. Vi plejer at starte med bad og tungekys.Derefter tungekys og 69er i sengen. Så gummi på og igang, men gummiet kommer hurtigt af igen. ALTID MEGET GOD TID. Prisen er 2000 for en time, men det varer som regel noget længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
supertyr skrev, for 15 timer siden:

tag til Willemoesgade 16 kld. Jeg har flere gange besøgt en lækker Rumænsk storbarmet shemale med et kæmpe jern. Vi plejer at starte med bad og tungekys.Derefter tungekys og 69er i sengen. Så gummi på og igang, men gummiet kommer hurtigt af igen. ALTID MEGET GOD TID. Prisen er 2000 for en time, men det varer som regel noget længere.

Du har ikk et link til billeder eller noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
supertyr skrev, den ‎20‎-‎08‎-‎2017 at 16:53:

tag til Willemoesgade 16 kld. Jeg har flere gange besøgt en lækker Rumænsk storbarmet shemale med et kæmpe jern. Vi plejer at starte med bad og tungekys.Derefter tungekys og 69er i sengen. Så gummi på og igang, men gummiet kommer hurtigt af igen. ALTID MEGET GOD TID. Prisen er 2000 for en time, men det varer som regel noget længere.

Ja findes der et link eller en anden form for billeder og kontakt information ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
supertyr skrev, den 20/8/2017 at 16:53:

tag til Willemoesgade 16 kld. Jeg har flere gange besøgt en lækker Rumænsk storbarmet shemale med et kæmpe jern. Vi plejer at starte med bad og tungekys.Derefter tungekys og 69er i sengen. Så gummi på og igang, men gummiet kommer hurtigt af igen. ALTID MEGET GOD TID. Prisen er 2000 for en time, men det varer som regel noget længere.

Er det tæt på hovedbanen?

link til billeder eller noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
most wanted skrev, for 6 timer siden:

Er det tæt på hovedbanen?

link til billeder eller noget?

Willemoesgade ligger på Østerbro tæt ved Trianglen så et stykke fra Hovedbanegården... jeg venter også spændt på et link eller nærmere :-) de shemales jeg har besøgt snyder meget med deres penisstørrelse... så mere end 18cm ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...