Hop til indhold
mælger

Afrodite på fyn

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?
Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.
Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex.
 
Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 15 minutter siden:

Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?
Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.
Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex.
 
Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig?

Mægler, det er jo en swingerklub, og der kommer også singelpiger her (prostituerede er bestemt ikke velkommen)

Man har altid lov til at spørge en pige om hun vil lege - uanset og hun er alene eller sammen med en fyr 

kommer man i swingerklub er det for de flestes vedkommende for at lege med flere

Redigeret af Globetrotter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, den 16/8/2017 at 12:10:

Er der nogen der har erfaring med Afrodite klub på Fyn?
Jeg var der, men alle var med en pige. Jeg vidste ikke, jeg kan tilbyde piger eller ej.
Derfor sad jeg alene og så bare kiggede på andres sex.
 
Jeg skal have min pige med, eller jeg kan bede om sex, eller jeg må vente på piger, måske de vil sex med mig?

Jeg tager da gerne med en dag, tager bare en single aften, der skulle der være kvinder

jeg er en mand

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...