Thop 66 Skrevet 16. August, 2017 Hejsa... Er der nogen der har erfaring med hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=Mylady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1337 Skrevet 21. Maj, 2019 Ved den er gammel denne streng, men er nysgerrig på at høre om der er nogle erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 22. Maj, 2019 Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. Maj, 2019 Sting222 skrev, for 16 minutter siden: Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1337 Skrevet 22. Maj, 2019 Men hvordan er hun? Lækker? Hvordan er hendes bryster/krop? mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 22. Maj, 2019 Tatra skrev, 1 time siden: Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem... Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 66 Skrevet 28. Maj, 2019 Sting222 skrev, den 22-05-2019 at 12:14: Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. Og det har du nok helt ret i.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 160 Skrevet 18. Juli, 2019 Jeg har mødtes med hende på djævleøen. Rap i replikken men ganske sød og kærlig. Vi gik til Nyhavn og spiste,videre til nogle drinks.Tog så hjem til hende og hyggede.Gode store bryster,kroppen ligner...Jeg fik dejlig sex og tog hjem senere.. En god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg