Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sting222

Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Sting222 skrev, for 16 minutter siden:

Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. 

Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Tatra skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem...;)

Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den ‎22‎-‎05‎-‎2019 at 12:14:

Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. 

Og det har du nok helt ret i....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødtes med hende på djævleøen. Rap i replikken men ganske sød og kærlig. :)

Vi gik til Nyhavn og spiste,videre til nogle drinks.Tog så hjem til hende og hyggede.Gode store bryster,kroppen ligner...Jeg fik dejlig sex og tog hjem senere..

En god oplevelse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...