Hop til indhold

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. 

Skrevet
Sting222 skrev, for 16 minutter siden:

Hun er nem at få en aftale med og hun har været i gang længe.... Så kan man jo lægge to og to sammen og se hvor meget det bliver til. 

Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem...;)

Skrevet
Tatra skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med det?? At hun er hen i det gp-agtige?? For man forventer vel ikke at møde nogen jomfruer derinde - eller der er i alt fald langt imellem dem...;)

Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. 

Skrevet
  • Author
Sting222 skrev, den ‎22‎-‎05‎-‎2019 at 12:14:

Sagde i al stilfærdighed bare jeg antager hende for at være semi prof GP. Dem styre jeg nemlig uden om. De findes nemmere billigere og bedre andre steder end på sugardaters. 

Og det har du nok helt ret i....

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har mødtes med hende på djævleøen. Rap i replikken men ganske sød og kærlig. :)

Vi gik til Nyhavn og spiste,videre til nogle drinks.Tog så hjem til hende og hyggede.Gode store bryster,kroppen ligner...Jeg fik dejlig sex og tog hjem senere..

En god oplevelse. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.