Sexfantasi 14 Skrevet 16. August, 2017 Jeg søger en pige med store skamlæber og gerne som har erfaring/tilbyder Golden shower Nogen der kan anbefale en pige på fyn ? Jeg søger også at komme i kontakt med en dansk gadepige - hvem kan anbefales og hvordan kommer man nemmest i kontakt med dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 16. August, 2017 Sexfantasi skrev, for 5 timer siden: Jeg søger en pige med store skamlæber og gerne som har erfaring/tilbyder Golden shower Nogen der kan anbefale en pige på fyn ? Jeg søger også at komme i kontakt med en dansk gadepige - hvem kan anbefales og hvordan kommer man nemmest i kontakt med dem ? Hej med dig Mener at kunne erindre at Maria Bella har store skamlæber, men lige HVOR store husker jeg ikke. Men måske nogen af dem der lige har besøgt hende kan fortælle mere? Skal ikke kunne sige om hun tilbyde våde lege. https://annoncelight.dk/showad/233155 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 16. August, 2017 Så store synes jeg heller ikke MB`s skamlæber var.. Det bliver nok svært at forklare MB, at det er dem man vil nyde, på den ene eller anden måde.. Da hun ikke kan engelsk, og meget lidt tysk.. Så der skal nok gang i google translate Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg