Hop til indhold

to bi-piger søges...

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen herinde som har erfaring med at finde to bi-sugarbabes, som er med på at ægte lesbian skal være en del af legen

Skrevet
Globetrotter. skrev, for 19 minutter siden:

Må jeg spørge dig om prisniveau og tid ??

De startet med at sige 2500 til hver for en hyggelig aften, og gider ikke diskuter for meget frem og tilbage, men fik dem hurtigt til 2000 hver

Skrevet
  • Author
SuperWood skrev, Lige nu:

De startet med at sige 2500 til hver for en hyggelig aften, og gider ikke diskuter for meget frem og tilbage, men fik dem hurtigt til 2000 hver

OK, Tak SuperWood - er de begge afrikanske ??

Skrevet
Globetrotter. skrev, Lige nu:

Lige et spørgsmål mere som er meget vigtigt for mig - er de meget aktivt legende med hinanden - jeg mener lesbisk leg ??

Det kan du helt sikkert godt få dem til, de virker meget "glad" forhinanden.. hehe..

Men hvis du kun vil have lesbisk leg og ikke selv være aktiv så fik jeg et super tilbud af https://sugardaters.dk/show?alias=Puffy_ThePussySlayer hun har en kæreste(kvinde) som gerne underholder :)

Skrevet
  • Author
SuperWood skrev, for 1 minut siden:

Det kan du helt sikkert godt få dem til, de virker meget "glad" forhinanden.. hehe..

Men hvis du kun vil have lesbisk leg og ikke selv være aktiv så fik jeg et super tilbud af https://sugardaters.dk/show?alias=Puffy_ThePussySlayer hun har en kæreste(kvinde) som gerne underholder :)

også en mulighed - hvad lød "et super tilbud" på ?

Skrevet

Kan jeg ikke lige huske, sorry, mødtes aldrig med hende, vi fik kun snakket lidt frem og tilbage, det havde ingen interesse for mig da jeg ikke måtte være med, men kun kigge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.