Hop til indhold
Globetrotter.

to bi-piger søges...

Recommended Posts

Globetrotter. skrev, for 19 minutter siden:

Må jeg spørge dig om prisniveau og tid ??

De startet med at sige 2500 til hver for en hyggelig aften, og gider ikke diskuter for meget frem og tilbage, men fik dem hurtigt til 2000 hver

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, Lige nu:

De startet med at sige 2500 til hver for en hyggelig aften, og gider ikke diskuter for meget frem og tilbage, men fik dem hurtigt til 2000 hver

OK, Tak SuperWood - er de begge afrikanske ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Globetrotter. skrev, Lige nu:

Lige et spørgsmål mere som er meget vigtigt for mig - er de meget aktivt legende med hinanden - jeg mener lesbisk leg ??

Det kan du helt sikkert godt få dem til, de virker meget "glad" forhinanden.. hehe..

Men hvis du kun vil have lesbisk leg og ikke selv være aktiv så fik jeg et super tilbud af https://sugardaters.dk/show?alias=Puffy_ThePussySlayer hun har en kæreste(kvinde) som gerne underholder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 1 minut siden:

Det kan du helt sikkert godt få dem til, de virker meget "glad" forhinanden.. hehe..

Men hvis du kun vil have lesbisk leg og ikke selv være aktiv så fik jeg et super tilbud af https://sugardaters.dk/show?alias=Puffy_ThePussySlayer hun har en kæreste(kvinde) som gerne underholder :)

også en mulighed - hvad lød "et super tilbud" på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan jeg ikke lige huske, sorry, mødtes aldrig med hende, vi fik kun snakket lidt frem og tilbage, det havde ingen interesse for mig da jeg ikke måtte være med, men kun kigge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...