Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der. Og det er den samme Pim som har været på Valby Langgade hos Bee indtil for nyligt.

Glimrende massage og HJ. Jeg tror ikke hun giver fuld pakke... og dog.

Jeg har været hos hende to gange, og er endnu ikke blevet dette tilbudt i udtrykkeligt. Men jeg fornemmer lidt at hvis man kommer igen nogle gange hos Pim og hun kender en, så er det måske ikke udelukket hvis kemien er der. Det er som om at hun spørger lidt i åbne vendinger hvad man gerne vil have. Det er det samme med hensyn til selve massagen, hvor der jo også er lidt forskel på de forskellige former og hårdhedsgrader og med/uden olie osv. Og jeg fornemmer at hun har lidt faglighed omkring det. Hun er i hvert fald erfaren med massage. Anden gang havde kun klunset af fordi jeg efterspurgte det, men stadig kun HJ - men jeg spurgte så heller ikke efter andet. Og det er ikke sådan at hun direkte flashede underlivet op i hovedet på mig. Det var lidt med samlede ben og stadig noget til fantasien. Og det er altså ikke fordi hun har noget kropsligt at skamme sig over.

Bestemt en sød pige, som godt ved hvad hun laver mht. massage. Hun har en flot slank krop. Brysterne er hjulpet på vej, og det er set pænere, men i det mindste bløde berøringsvenlige og ikke unaturligt store. Nem kommunikation dog på engelsk. Kommer i hvert fald til hende igen, og overvejer at prøve hendes B2B, selvom jeg ofte synes at B2B bliver lidt noget pjat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman

Ja, jeg har også været der. Hun er helt utroligt sød og lokalerne er rene og nydelige. Jeg spurgte også til FP og fik et nej. 1 times massage nøgen (minus trusserne) + HJ 1000kr., hvilket jeg synes er OK når det er en yngre smuk kvinde og stedet er pænt. Og så kan hun noget om punkter på kroppen, Ved ikke hvad der kan ske næste gang, måske går hun lidt længere.

Jeg har også besøgt hendes kollega Ida, også en virkelig sød pige med et sæt naturlige attributer, størrelse C tænker jeg. Samme omgang, hun smed dog også trusserne, og jeg måtte røre, sådan lidt behersket.

Begge piger leverer en noget nær perfekt GFE oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
handyman skrev, for 58 minutter siden:

Ja, jeg har også været der. Hun er helt utroligt sød og lokalerne er rene og nydelige. Jeg spurgte også til FP og fik et nej. 1 times massage nøgen (minus trusserne) + HJ 1000kr., hvilket jeg synes er OK når det er en yngre smuk kvinde og stedet er pænt. Og så kan hun noget om punkter på kroppen, Ved ikke hvad der kan ske næste gang, måske går hun lidt længere.

Jeg har også besøgt hendes kollega Ida, også en virkelig sød pige med et sæt naturlige attributer, størrelse C tænker jeg. Samme omgang, hun smed dog også trusserne, og jeg måtte røre, sådan lidt behersket.

Begge piger leverer en noget nær perfekt GFE oplevelse.

Hej.

Hvis begge pigerne leverer en noget nær GFE oplevelse, men uden sex, så synes jeg ikke, den er noget nær, men noget fra en GFE. Jeg har aldrig fået GFE uden sex!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...