Hop til indhold
Numsekigger

Hold jer væk..!! Vibevej 8 ringsted

Recommended Posts

Hejsa drenge ville sådan bare lige advare jer om denne  adresse i ringsted vibevej 8 

link https://annoncelight.dk/showad/226819

 

skrev med hende tirsdag aften og vi aftalte 800 for 30 min og jeg ville være der tidligt om morgen onsdag jeg ankommer ringer til hende efter et par minutter bliver døren åbenet jeg går ind og hun får penge så bliver der sagt tag tøjet a så det gør jeg hun kommer ind igen og siger læg dig så bliver der sat kondom på inden den overhovedet har regeret på hende der bliver suget lidt på toppen måske 1-2 minutters tid så der kunne ske noget men inden den er ordentlig hård vender hun sig nu skal jeg tag hende doggy okay tænker og vi går igang hun starter med at klemme to fingere om min pik så hård så jeg ikke kunne mærke hva der skete der nede. så ber hende om at ladevær det gad hun så ikke hun snakker udmærket engeske får så vendt hende alm tænker jeg der holder hun mig nærmste væk med benene så siger jeg hvad det er hun laver Det forstår hun ikke siger hun så prøver vi doggy igen der sker det sammen med fingere ender med jeg siger det kan være lige meget har været der måske 10-15 min siger så at hun må da i det mindste gi nogle penge tilbage for sådan en dårlig service det vil hun ikke ender med at gå så 800 bobs for 10-15 minutter uden nogle forløsning på noget 

 

Hold jer væk drenge ... 

skriv vis der andre der har dårlig erfaring med det sted..  

Redigeret af Numsekigger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Numsekigger skrev, 1 time siden:

Hold jer væk drenge ... 

skriv vis der andre der har dårlig erfaring med det sted..  

Kedelig oplevelse og tak for at dele....hvordan gik det med pengene?? Fik du en del af dem retur ? Nu nævner ikke om der også er fusket med billederne.

Op på hesten igen ;) og besøg en pige fra DK næste gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dk fyr nej fik ingen penge tilbage desvære og billederne jaa det jo svært at sige men tror ikke det den samme hun var noget mere slatten i det in hende på billedet... 

 

Go' dag til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Numsekigger skrev, for 3 minutter siden:

Hej dk fyr nej fik ingen penge tilbage desvære og billederne jaa det jo svært at sige men tror ikke det den samme hun var noget mere slatten i det in hende på billedet... 

Go' dag til dig ;) 

Ok, og tak i lige måde...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...