Hop til indhold
knallert

ivy ved horsens advarsel

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=ivy  har lige besøgt ivy køn pige ligner billederne, MEN JEG KOMMER IKKE IGEN, skrev og spurte efter en time pris den var 1300 for massage og sex da jeg så kom viste hun mig en prisliste hvor prisen nu var 1500. ved massagen følte jeg at jeg var ved at blive trykket igemmen sengen det meste af massagen forgik mens jeg var dækket af et håndklæde både på ryggen og maven og hun var påklædt imens dog smed hun tøjet da vi skulle have sex bhen blev dog på efter lidt hoppen oven på mig gik hun over til håndjob og efter 40 min indk. et hurtig bad var jeg ude igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun giver en legendarisk dårlig service og beskrevet flere gange herinde. Kan simpelthen bare ikke huske hendes gamle "kunstnernavn". Mener det var Kaya. Hendes billeder er helt ved siden af og falske. Hun beskriver sig 180 gr modsat hvordan hun er irl, overbetalt og ringe ud i de erotiske lege... skønt hun lover alt...

Har besøgt hende ved et sommerhusområde i Børkop år tilbage og genså hende ved Give sidste år. Havde dog boller nok til at sige farvel og tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køn pige og ligner pigen på billederne det kan jeg ikke genkende hende jeg mødte lignede overhoved ikke og jeg fik også en ufattelig dårlig service som skrevet i en anden anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 8 timer siden:

Køn pige og ligner pigen på billederne det kan jeg ikke genkende hende jeg mødte lignede overhoved ikke og jeg fik også en ufattelig dårlig service som skrevet i en anden anmeldelse

det er jo også bare min mening, smag og behag er jo heldigvis forskellig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...