Hop til indhold

Recommended Posts

Thaiuser skrev, den 15. august 2017 at 18:43:

Pim er der ikke mere, men der er en anden pige på stedet sammen med Bee. Kender ikke hendes navn.

Har du besøgt stedet fornyeligt og Bee?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 49 minutter siden:

Har du besøgt stedet fornyeligt og Bee?

Var lige forbi og se hendes nye bryster i starten af juli, men ellers ikke. Hun er ikke en af mine favoritter til massage, så det er faktisk lang tid siden jeg har prøvet det. Men hun ser jo rigtigt godt ud, og har kendt hende i mange år efterhånden. Er nok lidt mere på venskabelig fod med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, 1 time siden:

Var lige forbi og se hendes nye bryster i starten af juli, men ellers ikke. Hun er ikke en af mine favoritter til massage, så det er faktisk lang tid siden jeg har prøvet det. Men hun ser jo rigtigt godt ud, og har kendt hende i mange år efterhånden. Er nok lidt mere på venskabelig fod med hende.

Så massagen er middelmådig og ikke hver at skrive hjem om? Ja på billederne ser hun godt ud, men jeg syntes mange gange man bliver lidt skuffet, når man møder op efter at have set pigen i EG...

Har du prøvet hendes b2b?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 5 minutter siden:

Så massagen er middelmådig og ikke hver at skrive hjem om? Ja på billederne ser hun godt ud, men jeg syntes mange gange man bliver lidt skuffet, når man møder op efter at have set pigen i EG...

Har du prøvet hendes b2b?

Det ligger år tilbage at jeg prøvet hendes massage, og jeg har ikke prøvet hendes B2B. Derfor er næppe fair at skrive detaljeret eller i meget stærke vendinger om erindringer så langt tilbage, men jeg husker massagen som gennemsnitlig.

Jeg er ikke personligt til så tydeligt kunstige store bryster på så lille en kvinde som hun er, og hun er vitterlig ikke ret høj. Uden høje hæle, nok næppe mere end 140 cm. Hendes nye bryster er pænere end de gamle. De gamle "strittede lidt rigeligt ud til siderne". De nye er mere harmoniske, dog stadig unaturligt store.. men smag og behag. Hun er bestemt en flot kvinde også uden fuld krigsmaling og meget pænt ansigt og krop i øvrigt, og så er hun sød og rar, og også derfor jeg nogle gange kigger ind, hvis jeg kommer forbi. Fik massage af Pim et par gange da hun var der, men ikke af hende den nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 49 minutter siden:

Det ligger år tilbage at jeg prøvet hendes massage, og jeg har ikke prøvet hendes B2B. Derfor er næppe fair at skrive detaljeret eller i meget stærke vendinger om erindringer så langt tilbage, men jeg husker massagen som gennemsnitlig.

Jeg er ikke personligt til så tydeligt kunstige store bryster på så lille en kvinde som hun er, og hun er vitterlig ikke ret høj. Uden høje hæle, nok næppe mere end 140 cm. Hendes nye bryster er pænere end de gamle. De gamle "strittede lidt rigeligt ud til siderne". De nye er mere harmoniske, dog stadig unaturligt store.. men smag og behag. Hun er bestemt en flot kvinde også uden fuld krigsmaling og meget pænt ansigt og krop i øvrigt, og så er hun sød og rar, og også derfor jeg nogle gange kigger ind, hvis jeg kommer forbi. Fik massage af Pim et par gange da hun var der, men ikke af hende den nye.

Tak for din venlige tilbagemelding...Tror jeg må forbi en tur...

Hvor har du rigtig gode oplevelser fra pt...selv kan godt anbefale Dokbor Thaimassage, som jeg virkelig finder i den høje kvalitetsskala...Var der for 14 dage siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...