cumonface 1812 Skrevet 15. August, 2017 Ved ikke hvor længe hun er her i denne omgang men hun kommer tilbage så hvis nogle får lyst til ægte gfe med en pige som giver af sig selv og ligner billederne i annoncen her er hun et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 15. August, 2017 Tilbyder hun kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 16. August, 2017 Legetimen skrev, for 19 timer siden: Tilbyder hun kys? Ægte gfe betyder i mine anmeldelser selvfølgelig fuld berøring og tunge kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 16. August, 2017 (edited) cumonface skrev, for 10 timer siden: Ægte gfe betyder i mine anmeldelser selvfølgelig fuld berøring og tunge kys. Som så igen fuldstændigt afhænger af kemi ... i hvert fald hvis det skal føles bare nogenlunde reelt / ægte. Anyway ... hun er åbenbart rejst retur, da hendes annonce er offline i skrivende stund. Redigeret 16. August, 2017 af XXXfootlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 9. Oktober, 2017 Hendes links er stadig aktive her og her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tomneva 364 Skrevet 9. Oktober, 2017 I should have put this report of mine here about a week ago, but she has changed announcement name so it was hard to find: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg