Hop til indhold

Recommended Posts

Guest upsj

Jeg har lig besøgt miss Monroe.

Og grundlæggende var det spild af tid og penge. Pigen er reel nok, men hun har ikke forstået/"lært" at sælge varen. Af med kludene og lige til makronerne - det virker sikkert for nogle, men jeg skal i hvertfald lige lande først og komme lidt i stemning.

* Pigen ér ung, smuk er en smagssag, små naturlige bryster.

* Akten bærer præg af, at det bare skal overståes.

 

Sååååå, dont go there :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt mærkelig anmeldelse.

hvor lang tid købte du?hvis du bare bestilte en cocktail,er det bare med at komme i gang med det samme :-).

husk nu at pigerne ik er tankelæsere,nogen vil bare ha lettet trykket og videre i teksten,andre vil også gerne nusse og snakke lidt,så åben munden og snak om hvad der ska ske,så der større chance for succes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Ron jeremy skrev, for 6 minutter siden:

lidt mærkelig anmeldelse.

hvor lang tid købte du?hvis du bare bestilte en cocktail,er det bare med at komme i gang med det samme :-).

husk nu at pigerne ik er tankelæsere,nogen vil bare ha lettet trykket og videre i teksten,andre vil også gerne nusse og snakke lidt,så åben munden og snak om hvad der ska ske,så der større chance for succes :)

Tja, jeg synes nu, at anmeldelsen var ganske udmærket. 

To besøg kan gi' vidt fremmede anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ron jeremy skrev, den 15/8/2017 at 12:51:

lidt mærkelig anmeldelse.

hvor lang tid købte du?hvis du bare bestilte en cocktail,er det bare med at komme i gang med det samme :-).

husk nu at pigerne ik er tankelæsere,nogen vil bare ha lettet trykket og videre i teksten,andre vil også gerne nusse og snakke lidt,så åben munden og snak om hvad der ska ske,så der større chance for succes :)

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed .......

.....nårh nej, det jeg mente var forventningsafstemning, forventningsafstemning, forventningsafstemning.

Så ja, 100% enig! :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer med dette sted og beliggenheden er super for mig. Pæne lokaler og en sød telefondame. Der er altid styr på tiderne og masser af smukke piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 17 timer siden:

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed .......

.....nårh nej, det jeg mente var forventningsafstemning, forventningsafstemning, forventningsafstemning.

Så ja, 100% enig! :D

 

Det gælder vel alle besøg. Men man siddet lidt med følelsen af, at hvis det nu havde været et billigt sted med østpiger, så havde tilbagemeldningen været 'man får hvad man betaler for ' 

jeg syntes anmeldelsen er informativ nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Det gælder vel alle besøg. Men man siddet lidt med følelsen af, at hvis det nu havde været et billigt sted med østpiger, så havde tilbagemeldningen været 'man får hvad man betaler for ' 

jeg syntes anmeldelsen er informativ nok. 

Jamen jeg er skam helt enig. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk hvis bare jeg dog havde fundet denne tråd inden tirsdag nat..... hun har jo flere navne har jeg fundet ud af.

kan så næsten regne ud at det ikke er meget anderledes når hun ikke er fuld 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

Så har hun fået nyt navn igen.så nu er det RONJA men det bliver det jo ikke beder af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, den 17/8/2017 at 22:54:

Suk hvis bare jeg dog havde fundet denne tråd inden tirsdag nat..... hun har jo flere navne har jeg fundet ud af.

kan så næsten regne ud at det ikke er meget anderledes når hun ikke er fuld 

Simpelthen bare ikke i orden hvis hun har drukket (hvis det er åbenlyst) ... så er der vist dømt skæbne fortælling og flugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 19 timer siden:

Simpelthen bare ikke i orden hvis hun har drukket (hvis det er åbenlyst) ... så er der vist dømt skæbne fortælling og flugt. 

er desværre ikke sikker på at det kun var alkohol, men det kan jo være svært at bedømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet den smukke pige

og på billederne er hun mega fræk. 

Men selve oplevelsen var dårlig 

Er helt indforstået med ingen finger op i fissen osv . Det har noget at gøre med hygiejne 

men man måtte ikke tag for hårdt på bryster(altså dårligt røre dem) det hele var mekanisk som om hun kørte en fast rutine 

sutte pik  bag fra missionær 

og ja jeg sybtes også hun virkede beruset

lækker smuk kvinde 

men lever varen dårligt 

bestilte 30 min valgte at stoppe ved en udløsning under 15 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...