Hop til indhold

Recommended Posts

Hej var forbi orientalsk i Viborg sidste uge, meget fræk og sexet massage, pigen havde jeg ikke set før, men hvor var det en god sexet massage, med afsluttende BD, kommer helt sikkert igen. Mvh sober 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Sober og velkommen til EG.

Godt, men sparsom anmeldelse. Lidt mere fakta om pigen, hendes ydelser, pris og gerne et telefonnummer til forretningen - det kan jeg ikke finde.

Hvad betyder BD?

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hej Sober og velkommen til EG.

Godt, men sparsom anmeldelse. Lidt mere fakta om pigen, hendes ydelser, pris og gerne et telefonnummer til forretningen - det kan jeg ikke finde.

Hvad betyder BD?

BlowDjob?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

gerne et telefonnummer til forretningen - det kan jeg ikke finde.

Google.....det tog ca. 5 sek. 52609760......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mthom skrev, for 3 timer siden:

Hvor i Viborg ligger det, er det privat

pris osv

Der står et nummer i Tråden, de kan højst sandsynligt besvare dine spørgsmål, vil jeg tro :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 15/8/2017 at 00:35:

Jernbanegade 17 

Fusioneret med Suree Thai Massage.:huh:

Og den bedste massør Ann er heldigvis fulgt med :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig godt hos oriental thai massage i viborg :) og man går bare ind af døren ud til gaden og ringer på. Vinduet ud til gaden er sløret så man ikke kan se ind men kun ud, så man ikke står der og er udsat i det der akavet minut inden der bliver lukket op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Svenske Kok skrev, den 5/9/2017 at 18:24:

Der er rigtig godt hos oriental thai massage i viborg :) og man går bare ind af døren ud til gaden og ringer på. Vinduet ud til gaden er sløret så man ikke kan se ind men kun ud, så man ikke står der og er udsat i det der akavet minut inden der bliver lukket op ;)

Fik du mulighed for noget ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 15/8/2017 at 00:35:

Jernbanegade 17 

Fusioneret med Suree Thai Massage.:huh:

Kan se du kender lidt til dem. Mulighed for ekstra ? Mener Suree før tilbød noget ekstra, alt efter hvem pigen lige var den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Den Svenske Kok skrev, 1 time siden:

man kan altid få et handjob og en sjældent gang både blow og sex ;) det kommer an på pigen. Prisen ligger på 700 +/- 100 kroner og fuld pakke på 1000

Hej.

Hvem af pigerne, måske Ann, er det hvor der er mulighed for en gang fuld pakke til en af de lange.

Jeg går ud fra, at du selv har fået fuld pakke. Hvis det var Ann så tør jeg godt satse 2x80 km til Viborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 21 timer siden:

Hej.

Hvem af pigerne, måske Ann, er det hvor der er mulighed for en gang fuld pakke til en af de lange.

Jeg går ud fra, at du selv har fået fuld pakke. Hvis det var Ann så tør jeg godt satse 2x80 km til Viborg.

Hep! 

Ann giver aldrig fuld pakke desværre. Det er kun de piger, der har kort ophold her i danmark som gør det. Så det er lidt ligesom et lykkejul, hvis du er heldig nogen gange er der jackpot. 

Jo jeg har prøvet det to gange. Jeg er blevet spurgt mange gange men har afslået det, meeeen jeg skulle prøve. Første gang blev jeg godt nok skuffet, det var rigtig kedeligt og spild af penge. Anden gang til gengæld var det herre godt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi 

Blev serviceret af Ann i dag.

Hun er en mester i massage, kommer gerne igen. Hun kom hele min krop rundt og jeg svæver.

Hun taler godt dansk og er rar at snakke med.

Eneste minus der var minusgrader på badeværelset. Men heldigvis nok varmt vand.

Stor anbefaling.

Venligst 8000

ps der hang et billede på fordøren med teksten: Ham her løb fra regningen. Så han kommer nok ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej 8000.

Kan se andre steder, hvor der står at Ann ikke (længere) giver FP.

Men hvad fik du selv og prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, 1 time siden:

Hej 8000.

Kan se andre steder, hvor der står at Ann ikke (længere) giver FP.

Men hvad fik du selv og prisen?

Veltklasse Hj Dejligt 700 kr

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er snart en måned siden jeg har været der sidst. Jeg kan aldrig huske, hvad de piger hedder. Måske er der en, der kan hjælpe? Hun er omkring de 40 og hun er ikke buttet som sådan, men lidt ekstra på sidebenene :) hun har arbejdet der længe, med nogen pauser, men jeg kan ikke huske hendes navn. Jeg har altid godt kunne tænke mig fuld pakke hos hende, men jeg troede egentlig ikke, at hun tilbød det. Så jeg tog mig sammen og fik spurgt lige ud, om hun havde lyst til at gøre det, og hun sagde ja! :D:P Det var bare godt, jeg tror det bedste ved det var, at jeg så længe har haft lyst og så endelig blev det til noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...