Hop til indhold
Finn1101

Sugardating er ikke sex for penge … jo det er … nej … jo!

Er sugardating prostitution?  

89 medlemmer har stemt

  1. 1. Er sugardating prostitution? (Svar kun hvis du har personlig erfaring fra sugardaters.dk)

    • Ja
      72
    • Nej
      7
    • Ved ikke/ både og/ er i tvivl
      10


Recommended Posts

Os, der har forsøgt os på sugerdaters.dk må med rette tillade os at være lidt forvirret. For før vi logger ind, og før vi betaler, står det meget tydeligt at ”sugardating er ikke at sælge sex for penge,” og at det ikke er tilladt at bruge sitet til at sælge seksuelle ydelser.

Man opdager dog hurtigt at virkeligheden er anden, og at man har betalt for at få adgang til unge piger, der for sjov prøver om de kan tjene nogle lette penge, golddiggers og kvinder der tilbyder sex for penge stort set som på en massageklinik. Er det undtagelse? Ja, men de er få. 

Den primære reelle forskel fra mere traditionel købesex er at pigerne først har set et billede af dig, og at det er en meget besværlig måde at få lov til at betale for sex på. Om denne besværlighed appellerer til jagtinstinktet hos nogle mænd, ved jeg ikke.

Oplevelserne er et rent lotteri. Fra egentlig snyd, noget du gerne havde været foruden og til det gode. Den primære fordel, hvis man ikke har ramt ind i en af de uheldige, er at der er mere tid eller at tiden ikke er ligeså afgørende som hos de mere professionelle, nok primært fordi der ikke venter en ny kunde.

Forleden var jeg faldet over en kvinde, der forsikrede at hun var tro mod sugardaters-koncept. Herligt, tænke jeg. Men hvad betød det så? Jo, at jeg betalte :) 

Er det mig, der bare er uheldig eller kan andre genkende min oplevelse? Hører gerne om andre erfaringer.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Finn i en anden tråd fastslog du - med rette, mener jeg, at sugardating er protitution, og det er hvad det er, nogle af sugarbabene, vil nok gerne bedrage sig selv og kalder sig for sugarbabe, på,bundlinjen er sex for penge prostitution, og sugarbabes er luddere, og ok, og jeg foretrækker ordet glædespige, da ludder i mine øre er " vrængende" og lad bare de sugarbabes leve i en fantasi, fordi de ikke kan rumme virkeligheden.,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Finn i en anden tråd fastslog du - med rette, mener jeg, at sugardating er protitution, og det er hvad det er, nogle af sugarbabene, vil nok gerne bedrage sig selv og kalder sig for sugarbabe, på,bundlinjen er sex for penge prostitution, og sugarbabes er luddere, og ok, og jeg foretrækker ordet glædespige, da ludder i mine øre er " vrængende" og lad bare de sugarbabes leve i en fantasi, fordi de ikke kan rumme virkeligheden.,

Jeg er enig ud fra mine egne oplevelser, men var nysgerrig efter om andre havde andre oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Definitionen på prostitution er/bliver vel ikke anderledes, afhængig af om man har forsøgt sig i dette segment ? Selvom man ej heller skilter med seksuelle yderser mod betaling på thaisteder er det vel stadig indlysende, at der er tale om prostitution.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være forskel på, hvorfor man gør det. Der kan være forskel på, hvad man føler ved det. Der kan være forskel på, hvor ofte man gør det og med hvor mange. Der kan være forskel på hvilke krav man stiller til de mænd, man søger, og der kan være forskel på prisen...

Men så snart der blandes penge ind i det, så er der ikke forskel på det punkt... Så er det prostitution. Og hvad er der nu også så galt ved det. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

 

Men så snart der blandes penge ind i det, så er der ikke forskel på det punkt... Så er det prostitution. Og hvad er der nu også så galt ved det. :D 

Det gør bare sexen bedre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

.... Men så snart der blandes penge ind i det, så er der ikke forskel på det punkt... Så er det prostitution. Og hvad er der nu også så galt ved det. :D 

Der er det galt ved det, at visse grene at prostitutionen ikke anerkender, at de selv er en del af prostitutionen. Og sjovt nok er det de søøøøøde små sukkerpiger, der ikke vil høre om den slags

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finn1101, hvorfor er det så vigtigt for dig at få defineret sugerdating som prostitution eller ej?

Mere eller mindre 3 tråde om samme emne. Sugardating er prostitution på næsten alle parametre, men formen er anderledes end det traditionelle "marked".

 

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Selvfølgelig er sugardating prostitution, når pigerne sælger sex for penge derinde. 

 

 

Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

 

 

Den primære reelle forskel fra mere traditionel købesex er at pigerne først har set et billede af dig, og at det er en meget besværlig måde at få lov til at betale for sex på. Om denne besværlighed appellerer til jagtinstinktet hos nogle mænd, ved jeg ikke.

 

Det er ikke helt rigtigt.  Jeg har haft en profil derinde, først havde jeg intet billede på, men valgte selv at sætte et anonymiseret billede på. Men man vælger selv om man vil have billede på sin profil. Pigerne behøver på ingen måde at se et billede af dig først og du er ikke forpligtiget til at sætte et billede på din profil. Så det du mener er den reelle primære forskel eksisterer ikke medmindre du frivilligt selv træffer det valg. Men det er rigtigt at en del piger gerne vil se et billede af dig først men det kan man så vælge at acceptere eller ej. Vælger man at sige nej mindskes ens chance for en aftale men det er stadig muligt at få aftaler derinde uden at vise billede.

Emnet har været diskuteret før mange mange gange, du efterlyser erfaringer, jeg kan gentage mine erfaringer som jeg har skrevet om før:

Der er så mange forskellige piger derinde, med forskellige formål og måde at optræde på, oplevede jeg, at det for mig er svært at generalisere.

1) Der er piger der åbent skriver de kun sælger deres selskab - og ingen sex

2) Der er piger der først vil mødes med dig på cafe før erotisk samvær,. Deres argument er at de er meget selektive mht hvem de ønsker at være sammen med sexuelt.

3) Der er piger der åbenlyst og direkte optræder som glædespiger

4) Der er piger der efter en kortere dialog åbner op for at mødes med erotisk samvær for øje

Priserne varierer rigtig meget, det kan være meget dyrt (de unge flotteste piger) eller det kan være den takst vi kender men tit får man mere for pengene. Der aftales feks et møde (personlige erfaringer) med erotisk samvær for øje og der aftales kr 1000-1500, der er intet tid sat på fra pigens side, man mødes, starter med at sludre en lille halv time over en sodavand, så har man egentlig sex indtil man får orgasme, intet æggeurstyranni, intet "nu er tiden gået", tiden er gået når orgasmen er kommet, og bagefter sludrer man lidt igen inden afgang. Det er sådan mine oplevelser har været og det har været piger under punkt 4 ovenfor jeg har besøgt, og det jeg har søgt efter. Pigerne har alle været i medio 20'erne, pæne, som naboens datter.

Generelt har jeg altså ikke haft den lange dialog med pigerne, ofte skriver jeg meget mere end de gør. Jeg kredsede på ingen måde omkring den varme grød vedr betaling, det gik meget ligetil, man spørger blot om hvor stor en pengegave pigen forventer og så svarede hun på det. Det er altså også op til en selv lidt omkring hvordan konceptet virker for en, man skal passe på med at dømme på andres erfaringer der måske opfører sig anderledes derinde end en selv også, hvordan kommunikerer man med pigen betyder sikkert en del (ærlig, direkte, respektfuldt og venligt var vejen frem for mig) og som måske også ikke sætter billede på osv (flere piger efterspurgte et billede så jeg havde sat et anonymiseret billede af min krop på, og jeg vejer i øvrigt mindst 10 kg for meget men så vidste de hvilken krop de mødte  ) Men det er min klare opfattelse at pigerne ønsker den direkte men stadig respektfulde dialog, ikke lige i første brev, men i det næste. Jeg fornærmede i hvert fald ikke nogen derinde med at være direkte bedømt ud fra den respons jeg fik.

Men jeg oplevede også at pigerne nogle gange fik kolde fødder før vi mødtes i virkeligheden efter en dialog som var endt i en aftale om at mødes. Det var en anelse irriterende.

Hvorfor er jeg der ikke stadigvæk ? Jeg har tre-fire ægte glædespiger om man så kan sige som jeg regelmæssigt besøger, og de er supersøde, skønne og dejlige at være sammen med. Ja engang imellem søger jeg nye græsgange, men jeg synes det er for besværligt trods alt at skulle igennem alt det der hvis det bare er en omgang sex der er det primære.

Kunne jeg finde på at oprette mig igen ? Det vil jeg ikke udelukke, men pt synes jeg ikke tiden er til det og så har jeg som sagt nok i et par fanatiske glædespiger jeg kender og besøger en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de fleste tilfælde er det nok svært at skelne sugardaters fra almindelig prostitution. Omvendt så er der tilfælde hvor pigen blot vil have oplevelser, middage, tjenester, etc. betalt i bytte for sex og intimitet. Er det en fast SD man ser over længere tid, så bliver de faktisk svært at skelne fra almindelig dating.
Men jeg vil gerne indrømme at disse type forhold nok hører til minoriteten. 

En væsentlig forskel er selvfølgelig at kvinderne er langt mere kritiske i forhold til hvem de vil have sex med, relativt til GPere. Og at man skal kontakte en SD ligesom på et almindeligt dating site. Det vil sige at der er flere af de almindelige dating regler og omgangsformer der gælder. Af de nævnte grunde vil jeg ikke entydigt reducere det til almindelig prostitution. Primært fordi at der sagtens kan forekomme forhold hvor der ikke er penge involveret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 11 minutter siden:

Det er ikke helt rigtigt.  Jeg har haft en profil derinde, først havde jeg intet billede på, men valgte selv at sætte et anonymiseret billede på. Men man vælger selv om man vil have billede på sin profil. Pigerne behøver på ingen måde at se et billede af dig først og du er ikke forpligtiget til at sætte et billede på din profil. Så det du mener er den reelle primære forskel eksisterer ikke medmindre du frivilligt selv træffer det valg. Men det er rigtigt at en del piger gerne vil se et billede af dig først men det kan man så vælge at acceptere eller ej. Vælger man at sige nej mindskes ens chance for en aftale men det er stadig muligt at få aftaler derinde uden at vise billede.

Det er de færreste der er klar på at mødes uden billede. Jeg startede med at lave en profil uden billede, og havde meget svært ved at få sat noget i stand. Efter billede kom på er det blevet meget lettere. Det er ikke kun et spørgsmål om hvordan du ser ud. Det virker bare mere seriøst hvis du har et billede på.

Og det kan man jo ikke fortænke dem i. Langt de fleste mænd ønsker jo også at se billede af en SD/GP før de laver nogen aftaler. At billederne så ikke altid er retvisende er en anden sag. 

Er forøvrigt meget enig med meget af det andet du skriver. SD er et relativt kaotisk sted, eftersom det er meget forskelligt hvad pigerne søger derinde. Dem som blot tilbyder ikke-seksuelt selskab i bytte for penge, fatter jeg simpelthen ikke kan få sat nogen aftaler i stand. Hvem i alverden gider dog at betale for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 timer siden:

Der kan være forskel på, hvorfor man gør det. Der kan være forskel på, hvad man føler ved det. Der kan være forskel på, hvor ofte man gør det og med hvor mange. Der kan være forskel på hvilke krav man stiller til de mænd, man søger, og der kan være forskel på prisen...

Men så snart der blandes penge ind i det, så er der ikke forskel på det punkt... Så er det prostitution. Og hvad er der nu også så galt ved det. :D 

Jeg er meget enig med Nikita, i hvert fald så længe der er et krav/forventing om betaling og i en bestemt rate. Jeg kunne personligt godt forestille mig sugardating, som jeg ikke ville betragte som prostitution, men jeg er ikke selv stødt ind i den på sugardaters.dk, og jeg har heller ikke hørt troværdige beretninger fra andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 3 timer siden:

Er forøvrigt meget enig med meget af det andet du skriver. SD er et relativt kaotisk sted, eftersom det er meget forskelligt hvad pigerne søger derinde. Dem som blot tilbyder ikke-seksuelt selskab i bytte for penge, fatter jeg simpelthen ikke kan få sat nogen aftaler i stand. Hvem i alverden gider dog at betale for det?

Jeg gætter også på at succesraten er lav. Jeg har fulgt et par stykker, og som regel forsvinder de hurtigt igen eller dukker op på ny, ofte med den lidt underlige, men ofte anvendte, forklaring, at de tænder på at få penge for sex. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg kunne personligt godt forestille mig sugardating, som jeg ikke ville betragte som prostitution, men jeg er ikke selv stødt ind i den på sugardaters.dk, og jeg har heller ikke hørt troværdige beretninger fra andre.

Hvordan skulle det så være skruet sammen hvis du ikke skulle opfatte det som prostitution

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 6 timer siden:

Os, der har forsøgt os på sugerdaters.dk må med rette tillade os at være lidt forvirret. For før vi logger ind, og før vi betaler, står det meget tydeligt at ”sugardating er ikke at sælge sex for penge,” og at det ikke er tilladt at bruge sitet til at sælge seksuelle ydelser.

Man opdager dog hurtigt at virkeligheden er anden, og at man har betalt for at få adgang til unge piger, der for sjov prøver om de kan tjene nogle lette penge, golddiggers og kvinder der tilbyder sex for penge stort set som på en massageklinik. Er det undtagelse? Ja, men de er få. 

Den primære reelle forskel fra mere traditionel købesex er at pigerne først har set et billede af dig, og at det er en meget besværlig måde at få lov til at betale for sex på. Om denne besværlighed appellerer til jagtinstinktet hos nogle mænd, ved jeg ikke.

Oplevelserne er et rent lotteri. Fra egentlig snyd, noget du gerne havde været foruden og til det gode. Den primære fordel, hvis man ikke har ramt ind i en af de uheldige, er at der er mere tid eller at tiden ikke er ligeså afgørende som hos de mere professionelle, nok primært fordi der ikke venter en ny kunde.

Forleden var jeg faldet over en kvinde, der forsikrede at hun var tro mod sugardaters-koncept. Herligt, tænke jeg. Men hvad betød det så? Jo, at jeg betalte :) 

Er det mig, der bare er uheldig eller kan andre genkende min oplevelse? Hører gerne om andre erfaringer.

På hvilken måde mener du, at du har været uheldig? Hvilke forventninger havde du til SD, da du loggede på første gang? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan skulle det så være skruet sammen hvis du ikke skulle opfatte det som prostitution

Jeg mener ikke at det er prostitution, hvis f.eks. en kvinde har et venskab til en mand, der tilmed har en vis formue og udpræget har bedre råd end hende, og hvis han betaler for fælles rejser og restaurationsbesøg, heller ikke hvis han i ny og næ giver pigen et par nye sko eller 1.000 kr. – så er vi faktisk ude i det, som jeg vil kalde sugardating, hvorimod jeg vil mene at det er prostitution, hvis pigen opkræver 10.000 kr. for at have været med på rejsen eller inkasserer 2.000 kr. hver gang hun har været på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 37 minutter siden:

På hvilken måde mener du, at du har været uheldig? Hvilke forventninger havde du til SD, da du loggede på første gang? :) 

Hvis vi ser bort fra de tilfælde, hvor jeg er blevet taget i røven, så synes jeg egentlig at jeg har været heldig med sugardating, jeg synes bare at det har været anderledes end jeg havde forestillet mig og meget besværligt, og jeg ser mange faldgruber og problematikker. Derfor har jeg også en del forbehold, men min største indvending er egentlig at man ikke bare kalder en spade for en spade. 

Mine egne forventninger, inden jeg i praksis havde anvendt Sugardaters.dk, var at der var kvinder, der søgte en date med en mand med orden i økonomien, og som nok forventede at der faldt lidt af til dem, men jeg havde ikke forestillet mig at der var et site for amatør-prostituerede, der som på et datingsite kunne udvælge de kunder som de nu fandt mest tiltrækkende eller mindst frastødende.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mener ikke at det er prostitution, hvis f.eks. en kvinde har et venskab til en mand, der tilmed har en vis formue og udpræget har bedre råd end hende, og hvis han betaler for fælles rejser og restaurationsbesøg, heller ikke hvis han i ny og næ giver pigen et par nye sko eller 1.000 kr. – så er vi faktisk ude i det, som jeg vil kalde sugardating

Det er ikke prostitution, sålænge gaverne gives uden at pige skal levere sex som modydelse. Hvis det er det man søger, ville jeg nok gå efter en kæreste, en bolleven eller bare en god veninde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Det er ikke prostitution, sålænge gaverne gives uden at pige skal levere sex som modydelse. Hvis det er det man søger, ville jeg nok gå efter en kæreste, en bolleven eller bare en god veninde.  

Det er jeg ikke enig i. Jeg mener godt at der kan være sex involveret i et sugarforhold uden at det er prostitution. Hvis en mand har en kvinde, der besøger ham engang imellem, af og til har de sex sammen, men ligesom i et almindeligt forhold har hun af og til hovedpine. De kan godt lide hinanden, men han betaler måske hendes kollegieværelse eller bilen eller hun får nogle ting som hun mangler, og hun ville måske have valgt en anden ven uden disse fordele, men er set mine øjne ikke prostitution. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 6 minutter siden:

Det er jeg ikke enig i. Jeg mener godt at der kan være sex involveret i et sugarforhold uden at det er prostitution. Hvis en mand har en kvinde, der besøger ham engang imellem, af og til har de sex sammen, men ligesom i et almindeligt forhold har hun af og til hovedpine. De kan godt lide hinanden, men han betaler måske hendes kollegieværelse eller bilen eller hun får nogle ting som hun mangler, og hun ville måske have valgt en anden ven uden disse fordele, men er set mine øjne ikke prostitution. 

Det skrev jeg jo heller ikke. jeg skrev at gaverne gives uden at pige skal levere sex som modydelse (altså en aftale gaver for sex).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det skrev jeg jo heller ikke. jeg skrev at gaverne gives uden at pige skal levere sex som modydelse (altså en aftale gaver for sex).  

Så er vi enige.

Eller bedre: at kvinden giver manden en omgang uden at det boner ud på kasseapparatet. ;)

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Hej Finn,

Jeg ville nok gøre opmærksom på det i min profil, ellers finde nogle sugardaters, der er villige til at kommunikere lidt mere og mærke efter om der er en reel kemi. 

Jeg tror at det skinner igennem, hvis du presser ned over folks hoveder, at du eftersøger en bolleveninde/kæreste på dine termer. Det du skal 'sælge dig selv på' er din livserfaring, idealer, interesser, den tryghed, du kan give osv. Det, der gør dig spændende ift en fyr på deres egen alder. Du skal have en åben indstilling. 

Jeg tror at siden tiltrækker en del golddigger-typer, men er det ikke forventeligt? Jeg har selv mødt en del rigmænd og ofte lokker de med deres livsførsel/netværk osv. For en åben person som mig, så er det sjovt at opleve nye ting- møde forskellige personligheder og synes at hver person bestemt har sin styrke- men det kræver for mig at personen er afslappet og ikke presser hans ønsker ned i hovedet på mig, men mere  ønsker en gensidig dialog:)

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...