Hop til indhold
Curra

GP på tilbud i Aalborg

Recommended Posts

Jeg skal til Aalborg en af de nærmeste dage og søgte derfor på AL efter en GP.

Hold nu op der er mange som reklamere med 60 min. for 1.000,- (god pris - men lyder for godt til at være sandt)

Så hvilke steder er ok og hvilke steder skal man holde sig fra.

Det er også meget sparsomt med information omkring ydelser mm.

Krav til GP er Fransk uden gummi og Græsk

Helst ikke for stor en trunte - drømmer lidt om at tage en petit pige analt :-)

 

Eksempler:

https://annoncelight.dk/profile/SEXI+SONJA

https://annoncelight.dk/showad/216226

https://annoncelight.dk/showad/219744

https://annoncelight.dk/showad/216751

https://annoncelight.dk/showad/206977

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er allesammen udlandske piger, så regn med sprogproblemer om evt ydelser samt det sikkert er fakebilleder og ikke den skønhed du møder som er på billederne. 

747

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da lige være dig lidt behjælpelig: Samtlige af dine eksempler indeholder falske billeder.

 

Min egen erfaring med de udenlandske piger i Aalborg er, foruden Aalborgbabes, Thistedvej(en anelse pebrede priser, dog), Kora og de nye, bekræftede som eks. Arielle (netop blevet erstattet) og Karolina, ekstremt negativ.

 

Jeg vil råde dig til kun at vælge piger med anmeldelser herinde, eller evt. Skrive en PB til mig, Aalborg eller en anden - for der er urimeligt meget svindel med billeder og ydelser her i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, for 5 timer siden:

@hambosatiaalborg Har du besøgt KORA?

hvordan var oplevelsen og var det pigen på billederne?

Det var fint. Jeg ved ikke om en enkelt eller to af annoncerne er kopier, for Kora har oftest 3-4-5 stykker kørende samtidigt. Det er/var kvinden på billederne, og hendes service var rigtig fin. Det er mit indtryk, at det er HA'erne som kører hende, hvorfor jeg ikke vender tilbage - men da jeg var der, var hun bosat i HAs gamle hovedkvarter. Lille mand havde taget for meget af styringen, så jeg gik ind og fik en faktisk ganske udmærket oplevelse.

 

Hun kan ærligt sagtens anbefales, hvis man er ligeglad med den potentielle HA-relation. Hendes engelsk er godt nok til formålet, og hendes tilbudte ydelser (ring og spørg) er fortrinlig til de 1300 kr. jeg betalte for en time.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 9 timer siden:

Det var fint. Jeg ved ikke om en enkelt eller to af annoncerne er kopier, for Kora har oftest 3-4-5 stykker kørende samtidigt. Det er/var kvinden på billederne, og hendes service var rigtig fin. Det er mit indtryk, at det er HA'erne som kører hende, hvorfor jeg ikke vender tilbage - men da jeg var der, var hun bosat i HAs gamle hovedkvarter. Lille mand havde taget for meget af styringen, så jeg gik ind og fik en faktisk ganske udmærket oplevelse.

 

Hun kan ærligt sagtens anbefales, hvis man er ligeglad med den potentielle HA-relation. Hendes engelsk er godt nok til formålet, og hendes tilbudte ydelser (ring og spørg) er fortrinlig til de 1300 kr. jeg betalte for en time.

Nu er det så ikke HA's gamle hovedkvarter, det er rigtigt der ligger et bordel i North area's gamle klubhus, men HA hovedkvarter ligger i Østergade 24 i Nørresundby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

Nu er det så ikke HA's gamle hovedkvarter, det er rigtigt der ligger et bordel i North area's gamle klubhus, men HA hovedkvarter ligger i Østergade 24 i Nørresundby. 

Jeg beklager, men det er lidt hip som hap for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu være med at piske en stemning op om at der sidder 10 store beskidte rockere og passer på pigen, det er jo det du antyder vil jeg tro da du skriver HA relationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 timer siden:

Lad nu være med at piske en stemning op om at der sidder 10 store beskidte rockere og passer på pigen, det er jo det du antyder vil jeg tro da du skriver HA relationer.

Det er meget muligt, at det er fuldstændig ufarligt - men foruden når min egen dømmekræft går fløjten helt og aldeles, så er det altså ikke noget som jeg er ligeglad med.

 

Det tænker jeg ligeledes kan være tilfældet for andre herinde, hvorfor en lille note vel er på sin plads, ikke? Så kan den tages for hvad man vil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg skriver er netop for at folk skal forstå at der absolut ikke er noget at være bange for. Personligt vil jeg hellere have at der sidder en stor rocker med hår mellem tænderne end en udlænding der måske tvinger kvinden til noget hun ikke vil, nu ved jeg godt at mange også mener at rockere gør det, men jeg kan med sikkerhed næsten sige at det ikke er tilfælde her. Never mind, vi har vel fået slået fast at det ikke er HA hovedkvarter men en tidligere afd der hed north Area :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Ålborg var der for et års tid siden en Louise som også var billig. Ikke helt ung, men hun boede i nogle rækkehuse der var ved at blive revet ned. Nogen der ved hvor hun blev af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren
hambosatiaalborg skrev, den ‎15‎-‎08‎-‎2017 at 20:29:

Det er meget muligt, at det er fuldstændig ufarligt - men foruden når min egen dømmekræft går fløjten helt og aldeles, så er det altså ikke noget som jeg er ligeglad med.

 

Det tænker jeg ligeledes kan være tilfældet for andre herinde, hvorfor en lille note vel er på sin plads, ikke? Så kan den tages for hvad man vil :) 

en lille note... Det er der nok delte meninger om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, den 18/8/2017 at 19:20:

Louise annoncerer stadig væk på annoncelight.

vil du give mig et link. Jeg kan kun finde en yngre Louise, ikke hende jeg tænker på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...