Nybegynderen2 1 Skrevet 14. August, 2017 Godmorgen Som brugernavnet antyder er jeg ret grøn i dette forum, men har luret lidt på både anmeldelser og annoncer, og konstateret jeg ikke helt kan gennemskue det, så forsøger at spørge mere direkte. Hvis jeg jeg har valgt forkert forum sektion til dette, håber jeg en admin kan slette/flytte tråden til hvor det hører til. Jeg er en ganske almindelig fyr på 28, som længe har gået med tanken om at prøve at være sammen med en gp, men grundet at jeg ikke har prøvet det før, og mistænker både lidt spænding og nervøsitet fra min side af, håber jeg at kunne få et par gode råd om en pige der ikke har noget imod en ny kunde der ikke nødvendigvis har helt styr på fagets uskrevne og endda skrevne regler. Hvis jeg har forstået terminologien korrekt er det en GFE jeg søger, og ikke et hurtigt ind, ud og så hjem igen. Mht. er det vigtigste at det er en dansk pige, alm. af bygning, og jævnligt er til at finde i østjylland, da mulighed for gentagelser også betyder meget. Alderen er ligegyldig, bare hun nyder hvad hun laver. Til den mere kedelige del af det, så håbede jeg at kunne finde noget i omegnen af 6-800 kroner højest, igen da mulighed for gentagelse er vigtigt, hvor det optimistiske håb er 1-2 gange månedligt. Alle råd og fif om at finde ovenstående, eller bare læring omkring noget jeg fuldsændig har misforstået, eller bare noget som er godt at vide modtages gladeligt. God sommer herfra \Nybegynderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curra 24 Skrevet 14. August, 2017 Hvis jeg skulle vælge en førstegangs GF vil det nok være DinaG https://annoncelight.dk/showad/189569 Hun er sød, køn og du betaler for tiden og ikke for ydelser (og tillægsydelser) Om hun er god som GFE kan jeg ikke svare på, da jeg går efter sex og ikke kæresteoplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funtime 41 Skrevet 14. August, 2017 (edited) Sukkerpigerne.dk i Vejle er vidst kun danske piger. Vil gerne anbefale simone som kommer dernede. jeg stod ligesom dig i samme position. Læs evt mine anmeldelser om hende. Fik en rigtig god oplevelse. Ellers skriv en PB så kan vi tage den der. Link @Danske Simonehttps://annoncelight.dk/showad/204352 Redigeret 14. August, 2017 af Funtime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynderen2 1 Skrevet 15. August, 2017 Simone ser rigtig spændende ud, ved du om hun er fast i Vejle, eller om det skifter på samme måde som DinaG's kalender er meget vidt omkring i landet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg