Hop til indhold
Nybegynderen2

Dansk GP i østjylland

Recommended Posts

Godmorgen

Som brugernavnet antyder er jeg ret grøn i dette forum, men har luret lidt på både anmeldelser og annoncer, og konstateret jeg ikke helt kan gennemskue det, så forsøger at spørge mere direkte. Hvis jeg jeg har valgt forkert forum sektion til dette, håber jeg en admin kan slette/flytte tråden til hvor det hører til. 

 

Jeg er en ganske almindelig fyr på 28, som længe har gået med tanken om at prøve at være sammen med en gp, men grundet at jeg ikke har prøvet det før, og mistænker både lidt spænding og nervøsitet fra min side af, håber jeg at kunne få et par gode råd om en pige der ikke har noget imod en ny kunde der ikke nødvendigvis har helt styr på fagets uskrevne og endda skrevne regler. 

Hvis jeg har forstået terminologien korrekt er det en GFE jeg søger, og ikke et hurtigt ind, ud og så hjem igen.

Mht. er det vigtigste at det er en dansk pige, alm. af bygning, og jævnligt er til at finde i østjylland, da mulighed for gentagelser også betyder meget. 

Alderen er ligegyldig, bare hun nyder hvad hun laver. 

 

Til den mere kedelige del af det, så håbede jeg at kunne finde noget i omegnen af 6-800 kroner højest, igen da mulighed for gentagelse er vigtigt, hvor det optimistiske håb er 1-2 gange månedligt. 

 

Alle råd og fif om at finde ovenstående, eller bare læring omkring noget jeg fuldsændig har misforstået, eller bare noget som er godt at vide modtages gladeligt. 

 

God sommer herfra

\Nybegynderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...