Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg leder efter en virkelig tatoveret pige, gerne med en af de her underboob chandeliers, men også gerne spredt over resten af kroppen. Jeg synes ikke jeg har det store held  med at søge nogen frem, så jeg ville høre om nogen herinde har nogle anbefalinger? 

Piercinger er også et plus

Redigeret af Skilgannon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, den 14/8/2017 at 08:50:

... gerne med en af de her underboob chandeliers ...

.... og hvad er så det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en debuterende/ny "dominerende" pige på 26 år ved navnet Simone, skrives der hos Sexyclub i Gladsaxe, med blå øjne og lysebrunt hår. 168/63 kg. Beskrivelsen/ hun siger selv: " (uendelige) Sprøjtende våde orgasmer" (!).." og kommer, og her er lagnet ikke tørt bagefter ;-) " og for at sætte triumf på: "Jeg sprøjter af at ride dig, eller at du stikker 2 fingre op i min altid glatbarberede fisse"...:shock: :P.

I hvertfald dejligt med et sprog alle fyre fra 14-15:til 70+ år forstår...!

Og nu til trådens emne: "Jeg er kraftigt tatoveret, de fylder næsten hele min krop" og "Tag ikke fejl af mit lidt spræmmende hårde ydre. Jeg er meget personlig i alt hvad jeg gør og utrolig kærlig"

Spændende, men ikke faste  vagter lige pt.

http://www.sexyclub.dk/girls/simone2/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 10 timer siden:

Der er en debuterende/ny "dominerende" pige på 26 år ved navnet Simone, skrives der hos Sexyclub i Gladsaxe, med blå øjne og lysebrunt hår. 168/63 kg. Beskrivelsen/ hun siger selv: " (uendelige) Sprøjtende våde orgasmer" (!).." og kommer, og her er lagnet ikke tørt bagefter ;-) " og for at sætte triumf på: "Jeg sprøjter af at ride dig, eller at du stikker 2 fingre op i min altid glatbarberede fisse"...:shock: :P.

I hvertfald dejligt med et sprog alle fyre fra 14-15:til 70+ år forstår...!

Og nu til trådens emne: "Jeg er kraftigt tatoveret, de fylder næsten hele min krop" og "Tag ikke fejl af mit lidt spræmmende hårde ydre. Jeg er meget personlig i alt hvad jeg gør og utrolig kærlig"

Spændende, men ikke faste  vagter lige pt.

http://www.sexyclub.dk/girls/simone2/index.php

 

Wow! Er der nogen der ved, om hun også træffes andre steder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mørkhåret pige "Vejer 54kg . Bh størrelse 75D. 155 højmed en tilpas rund røv",  på annoncelight, og Snap, skriver "at kun fantasien sætter grænser" i hendes annonce..

Tilføj på snap for aftale : JBL7913
Mail: [email protected]

https://annoncelight.dk/showad/330726

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...