Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi stedet for nogle uger siden, men har først nu fået tid til at anmelde besøget.

Navnet på pigen husker jeg ikke, men hun var en lidt ældre(35+) thai og ikke hende som "altid" er der og tager imod.
Jeg havde mest lyst til at vende om, men hun tændte mig alligevel på en eller anden måde.

Fik betalt og hun kom tilbage i et simpelt dress.

Hurtigt fik vi lagt os i sengen og hun begyndte på lidt massage og vi endte naturligvis nøgne og derfra glemte jeg alt om tid og sted. Hendes alder glemte jeg også igen, da hun virkelig anstrengte sig for at virke liderlig til perfektion. Hendes fisse var for lille, så jeg afsluttede med hånden med hovedet begravet i hendes behårede fisse...MUMS. :D:D

Hun fortsatte med kærtegn bagefter og det var endnu en god omgang hos dem.
Jeg håber, at I også vil opføre jer pænt :) 

 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 23 timer siden:

Jeg var forbi stedet for nogle uger siden, men har først nu fået tid til at anmelde besøget.

Navnet på pigen husker jeg ikke, men hun var en lidt ældre(35+) thai og ikke hende som "altid" er der og tager imod.
Jeg havde mest lyst til at vende om, men hun tændte mig alligevel på en eller anden måde.

Fik betalt og hun kom tilbage i et simpelt dress.

Hurtigt fik vi lagt os i sengen og hun begyndte på lidt massage og vi endte naturligvis nøgne og derfra glemte jeg alt om tid og sted. Hendes alder glemte jeg også igen, da hun virkelig anstrengte sig for at virke liderlig til perfektion. Hendes fisse var for lille, så jeg afsluttede med hånden med hovedet begravet i hendes behårede fisse...MUMS. :D:D

Hun fortsatte med kærtegn bagefter og det var endnu en god omgang hos dem.
Jeg håber, at I også vil opføre jer pænt :) 

 

Hey Vexxer, kender du noget til tidsbestilling og/eller priser hos hende?

Mvh g00gle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidsbestilling gør jeg ikke i, men priser ja. Se PM. 

 

Hvis du vil have en anden pige en hende som "styrer" stedet, så er de der vist først om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i dag. Hende jeg blev "betjent" af var en meget lille thai på måske små 50 år. Hun snakkede kun engelsk (og thai) hun virkede lidt mut i det og ikke storsmilende som man ellers er vant til hos thai'er... Men ellers sød og venlig. Fik en halv times massage til 300 kr da det er sidst på måneden. Men synes nu det var ok massage. I hvert fald efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 19/8/2017 at 17:04:

Jeg var der i dag. Hende jeg blev "betjent" af var en meget lille thai på måske små 50 år. Hun snakkede kun engelsk (og thai) hun virkede lidt mut i det og ikke storsmilende som man ellers er vant til hos thai'er... Men ellers sød og venlig. Fik en halv times massage til 300 kr da det er sidst på måneden. Men synes nu det var ok massage. I hvert fald efter min smag.

Havde også en tur formentlig med den samme ret uengagerede dame. En rimelig massage, der fås betydelig bedre andre steder, afsluttet af et gennemsnitligt hj. Ingen gentagelsesfare herfra. Patty på rugårdsvej er væsentligt dygtigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...